eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Miasto › BUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W MIEJSCOWOŚCI STARE MIASTO WRAZ Z PODŁĄCZENIEM DO ISTNIEJĄCEJ SIECI WODOCIĄGOWEJ (w systemie: zaprojektuj i wybuduj)



Ogłoszenie z dnia 2023-01-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
BUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W MIEJSCOWOŚCI STARE MIASTO
WRAZ Z PODŁĄCZENIEM DO ISTNIEJĄCEJ SIECI WODOCIĄGOWEJ
(w systemie: zaprojektuj i wybuduj)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STARE MIASTO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019303

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: GŁÓWNA 16B

1.5.2.) Miejscowość: Stare Miasto

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-571

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632416216

1.5.8.) Numer faksu: 632416580

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@stare-miasto.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stare-miasto.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W MIEJSCOWOŚCI STARE MIASTO
WRAZ Z PODŁĄCZENIEM DO ISTNIEJĄCEJ SIECI WODOCIĄGOWEJ
(w systemie: zaprojektuj i wybuduj)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6de9bfb5-a070-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00066387

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021091/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 BUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W M. STARE MIASTO WRAZ Z PODŁĄCZENIEM DO ISTNIEJĄCEJ SIECI WODOCIĄGOWEJ

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/stare_miasto

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/stare_miasto

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GMINA STARE MIASTO
b) inspektorem ochrony danych osobowych w GMINIE STARE MIASTO jest Comp-Net Sp. z o. o,
kontakt: iod@comp-net.pl
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. BUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W MIEJSCOWOŚCI STARE MIASTO WRAZ Z PODŁĄCZENIEM DO ISTNIEJĄCEJ SIECI WODOCIĄGOWEJ (w systemie: zaprojektuj i wybuduj) prowadzonym w trybie podstawowym.
d) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 Ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022r. poz. 1710 ze zm.)
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 Ustawy z dnia 11 września 2019r.– Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022r. poz. 1710 ze zm.) przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
f) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
g) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
h) Posiada Pani/Pan:
1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.1.2.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakres prac głównych wchodzi:
 wykonanie dwóch nowych otworów studziennych wraz z dostawą i montażem pomp głębinowych, naziemnych obudów studziennych ocieplanych z system ogrzewania (typu Lange);
 budowa budynku stacji uzdatniania wody, oraz dostawa i montaż kompletnego układu technologicznego niezbędnego do uzdatnienia pozyskiwanej wody surowej, do poziomu pozwalającego spełnić wartości określone Rozporządzeniem Ministra Zdrowia;
 budowa prefabrykowanego żelbetowego odstojnika popłuczyn, dostosowanego rozmiarami do potrzeb procesu uzdatniania wody wraz z system odprowadzania sklarowanych ścieków do środowiska;
 budowa dwóch żelbetowych zbiorników retencyjnych o pojemności czynnej 200m3 każdy;
 budowa neutralizatora od cieku powstającego w pomieszczeniu chlorowni;
 budowa sieci między – obiektowych łączących poszczególne obiekty SUW;
 budowa wewnętrznej linii zasilającej w energię elektryczną;
 budowa instalacji fotowoltaicznej na stalowej konstrukcji wsporczej na gruncie;
 budowa dróg wewnętrznych, placów manewrowych;
 budowa ogrodzenia stacji i bram wjazdowych,
 podłączenie kanalizacji sanitarnej budynku SUW z kolektorem ścieków sanitarnych.
ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA, ŻE CENA ZA WYKONANIE CAŁEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ
DLA WW. ZADANIA MOŻE WYNOSIĆ MAKSYMALNIE DO 5% KWOTY BRUTTO ROBÓT BUDOWLANYCH

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71210000-3 - Doradcze usługi architektoniczne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45250000-4 - Roboty w zakresie instalowania, wydobycia produkcji oraz budowy obiektów budowlanych przemysłu naftowego i gazowniczego

45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według kryteriów zwartych w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunku:
1.1. Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie): co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie stacji uzdatniania wody w systemie zaprojektuj i wybuduj o wartości co najmniej 4 000 000,00zł brutto każda, w tym minimum jedna robota obejmująca poniższy zakres prac:
- kompletny w pełni automatyczny układ technologii uzdatniania wody, oparty na filtracji ciśnieniowej o wydajności min. 60 m3/h z orurowaniem SUW wykonanym ze stali nierdzewnej.
- 2 zbiorniki żelbetowych wody czystej o pojemności min. 200 m3 każdy
- odwiert i uzbrojenie 2 szt. studni o głębokości min. 100 m każda.

1.2. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi następujące kwalifikacje i doświadczenie do pełnienia funkcji:
• co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. pełnić funkcję Kierownika Budowy, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów prawa (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia);
Doświadczenie zawodowe:
W/w osoba musi posiadać co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych) na stanowisku kierownika robót oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych) na stanowisku kierownika budowy lub robót, w tym pełnienie funkcji kierownika budowy przy realizacji minimum 1 roboty budowlanej polegającej na budowie/przebudowie/rozbudowie/modernizacji stacji uzdatniania wody z kompletnym układem technologii uzdatniania wody o wydajności nominalnej nie mniejszej niż 60 m3/h i wartości nie mniejszej niż 4,0 mln zł brutto. Wskazana robota budowlana winna obejmować między innymi kompletny w pełni automatyczny układ technologii uzdatniania wody, oparty filtracji ciśnieniowej z orurowaniem SUW ze stali nierdzewnej, odwiert studni głębinowej o głębokości min. 100 m oraz roboty związane ze zbiornikami wody czystej.
• co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów prawa (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia);
Doświadczenie zawodowe:
W/w osoba musi posiadać co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych) na stanowisku kierownika robót oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych) na stanowisku kierownika budowy lub robót przy realizacji minimum 1 roboty budowlanej polegającej na budowie/przebudowie/rozbudowie/modernizacji stacji uzdatniania wody z kompletnym układem technologii uzdatniania wody o wydajności nominalnej nie mniejszej niż 60 m3/h i wartości nie mniejszej niż 4,0 mln zł brutto. Wskazana robota budowlana winna obejmować między innymi kompletny w pełni automatyczny układ technologii uzdatniania wody, oparty filtracji ciśnieniowej z orurowaniem SUW ze stali nierdzewnej oraz budowę min. 2 żelbetowych zbiorników wody czystej.
• co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów prawa (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia);
Doświadczenie zawodowe:
W/w osoba musi posiadać co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych) na stanowisku kierownika robót oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych) na stanowisku kierownika budowy lub robót przy realizacji minimum 1 roboty budowlanej polegającej na budowie/przebudowie/rozbudowie/modernizacji stacji uzdatniania wody z kompletnym układem technologii uzdatniania wody o wydajności nominalnej nie mniejszej niż 60 m3/h i wartości nie mniejszej niż 4,0 mln zł brutto. Wskazana robota budowlana winna obejmować między innymi kompletny w pełni automatyczny układ technologii uzdatniania wody, oparty filtracji ciśnieniowej z orurowaniem SUW ze stali nierdzewnej, wraz z kompletnym układem AKPiA wraz z napędami elektrycznymi dla armatury oraz pracami związanymi z ujęciami wody
• co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. pełnić funkcję Technologa Wód, posiadającą wykształcenie wyższe techniczne w zakresie chemii lub innych kierunków związanych inżynierią środowiska.
Doświadczenie zawodowe:
W/w osoba musi posiadać co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku technologa, w tym przy realizacji minimum 1 roboty budowlanej polegającej na budowie/przebudowie/rozbudowie/modernizacji stacji uzdatniania wody z kompletnym układem technologii uzdatniania wody o wydajności nominalnej nie mniejszej niż 60 m3/h i wartości nie mniejszej niż 4,0 mln zł brutto. Wskazana robota budowlana winna obejmować między innymi kompletny w pełni automatyczny układ technologii uzdatniania wody, oparty filtracji ciśnieniowej z orurowaniem SUW ze stali nierdzewnej, odwiertem dwóch studni głębinowych o głębokości min. 100 m oraz roboty związane ze zbiornikami wody czystej.
• co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. pełnić funkcję Projektanta branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych do projektowania wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów prawa (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia);
Doświadczenie zawodowe:
W/w osoba musi posiadać co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych) na stanowisku projektanta branży sanitarnej, w tym w okresie ostatnich 5 lat doświadczenie zawodowe przy projektowaniu minimum 1 roboty budowlanej polegającej na budowie/przebudowie/rozbudowie/modernizacji stacji uzdatniania wody z kompletnym układem technologii uzdatniania wody o wydajności nominalnej nie mniejszej niż 60 m3/h. Wskazana robota budowlana winna obejmować między innymi kompletny w pełni automatyczny układ technologii uzdatniania wody, oparty filtracji ciśnieniowej z orurowaniem SUW ze stali nierdzewnej, odwiert studni głębinowej o głębokości min. 100 m oraz roboty związane ze zbiornikami wody czystej.
• co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. pełnić funkcję projektanta branży konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów prawa (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia);
Doświadczenie zawodowe:
W/w osoba musi posiadać co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych) na stanowisku projektanta branży konstrukcyjno-budowlanej, w tym w okresie ostatnich 5 lat doświadczenie zawodowe przy projektowaniu minimum 1 roboty budowlanej polegającej na budowie / przebudowie / rozbudowie / modernizacji stacji uzdatniania wody z kompletnym układem technologii uzdatniania wody o wydajności nominalnej nie mniejszej niż 60 m3/h. Wskazana robota budowlana winna obejmować między innymi kompletny w pełni automatyczny układ technologii uzdatniania wody, oparty filtracji ciśnieniowej z orurowaniem SUW ze stali nierdzewnej oraz budowę min. 2 żelbetowych zbiorników wody czystej.
• co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. pełnić funkcję projektanta, posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów prawa (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia);
Doświadczenie zawodowe:
W/w osoba musi posiadać co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych) na stanowisku projektanta branży konstrukcyjno-budowlanej, w tym w okresie ostatnich 5 lat doświadczenie zawodowe przy projektowaniu minimum 1 roboty budowlanej polegającej na budowie / przebudowie / rozbudowie / modernizacji stacji uzdatniania wody z kompletnym układem technologii uzdatniania wody o wydajności nominalnej nie mniejszej niż 60 m3/h. Wskazana robota budowlana winna obejmować między innymi kompletny w pełni automatyczny układ technologii uzdatniania wody, oparty filtracji ciśnieniowej z orurowaniem SUW ze stali nierdzewnej, wraz z kompletnym układem AKPiA wraz z napędami elektrycznymi dla armatury oraz pracami związanymi z ujęciami wody

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: • oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 4 do SWZ

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
W przypadku podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, Wykonawca składa ww. oświadczenie każdego z tych podmiotów.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: • wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, obejmujących roboty budowlane wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. - według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 5 do SWZ
• wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 6 do SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

• Formularz ofertowy.
Do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie Formularza ofertowego, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 1 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w załączonym wzorze Formularza oferty.
• oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 2 do SWZ,
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby - według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 2a do SWZ, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej). Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.
• zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – JEŻELI DOTYCZY - do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowi ZAŁĄCZNIK NR 3 do SWZ. Zobowiązanie lub inne dokumenty muszą określać w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasób,
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą
• pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy.
Wykonawcy składający ofertę wspólnie zobowiązani są dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, sporządzone w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
• oryginalny dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie niepieniężnej, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Wystawcę (nie dotyczy wadium wniesionego w formie pieniężnej),

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym zamawiającego.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w projekcie umowy będącym ZAŁĄCZNIKIEM NR 7 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-02-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/stare_miasto

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-16 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-03-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.