Ogłoszenie z dnia 2025-01-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00115498/01 - Wynik z dnia 2025-02-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
KURS PODSTAWOWY DLA KIEROWCÓW POJAZDÓW UPRZYWILEJOWANYCH I POJAZDÓW PRZEWOŻĄCYCH WARTOŚCI PIENIĘŻNE W ZAKRESIE PRAWA JAZDY KAT. B ORAZ KAT. C
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 11 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.3.) Oddział zamawiającego: 11 WOG
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341260412
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gdańska 147
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-674
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 11wog.szpub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.11wog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KURS PODSTAWOWY DLA KIEROWCÓW POJAZDÓW UPRZYWILEJOWANYCH I POJAZDÓW PRZEWOŻĄCYCH WARTOŚCI PIENIĘŻNE W ZAKRESIE PRAWA JAZDY KAT. B ORAZ KAT. C
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c6d8d19-ffc0-4ca5-8cfa-aa26603332aa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00066096
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029934/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Szkolenia i kursy specjalistyczne (kurs dla kierowców pojazdów uprzywilejowanych i przewożących wartości pieniężne)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/10498033.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/1049803
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie elektronicznych dokumentów, elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez Platformę zakupową, umożliwiającą obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej.
2. Platforma zakupowa jest dostępna pod adresem: https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/1049803
3. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku braku działania platformy zakupowej Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej e-mail: 11wog.szpub@ron.mil.pl
We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem referencyjnym postępowania – 01/ZP/U/TiRW/2025
4. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w zakresie:
a) przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;
b) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;
c) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
d) przesyłania odpowiedzi na wezwanie zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
e) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;
f) przesyłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające
z ustawy – Prawo zamówień publicznych;
g) przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
h) przesyłania odwołania/inne, odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
5. Uwaga! Wykonawca niezalogowany korzystający z „Wyślij wiadomość zamawiającemu”, po kliknięciu przycisku Wyślij, otrzyma na adres mailowy, podany w polu Twój adres e-mail, wiadomość mailową zawierającą kod uwierzytelniający. Kod należy wpisać w polu Kod Uwierzytelniający, a następnie potwierdzić przyciskiem Wyślij. Następnie Wykonawca otrzyma potwierdzenie wysłania wiadomości. Kod uwierzytelniający jest aktywny przez 30 minut od wygenerowania lub od momentu wygenerowania kolejnego kodu.
6. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. Nr referencyjny – 01/ZP/U/TiRW/2025
Pozostałe informacje zgodnie z rozdziałem VIII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem XXVIII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 01/ZP/U/TiRW/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonanie na rzecz Zamawiającego usług w zakresie przeprowadzenia kursów podstawowych dla kierowców pojazdów uprzywilejowanych i pojazdów przewożących wartości pieniężne w zakresie prawa jazdy kat. B oraz kat. C, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz z zapisami w projekcie umowy - załącznik nr 2 do SWZ .
Główny przedmiot zamówienia:
CPV – 80510000-2 usługi szkolenia specjalistycznego
NR SPRAWY: 01/ZP/U/TiRW/2025
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem
1. Usługa polegać będzie na przeprowadzeniu kursów podstawowych dla kierowców pojazdów uprzywilejowanych i pojazdów przewożących wartości pieniężne w zakresie prawa jazdy kat. B oraz kat. C zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 15 maja 2013 r. (Dz. U. z 2018 poz. 1392 t.j.) w sprawie kursów dla kierowców pojazdów uprzywilejowanych i pojazdów przewożących wartości pieniężne.
2. Kursy obejmować będą zajęcia teoretyczne i zajęcia praktyczne,
z wykorzystaniem pojazdów określonych dla określonej kategorii prawa jazdy, zakończone egzaminem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-02-25 do 2025-12-03
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA, dotyczące:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Warunek ten zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca przedłoży:
a) oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek doskonalenia techniki jazdy, zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa. - Ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r.
o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2023 r., poz. 622) – składane przez Wykonawcę wraz z ofertą pkt 14 formularza ofertowego – zał. nr 3 do SWZ. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza zobowiązany jest przedłożyć dokument potwierdzający wpis do ww. Rejestru.
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań do wykazania w sposób szczególny;
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej – Warunek ten zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, iż dysponuje:
a) osobami posiadającymi wiedzę i doświadczenie oraz kwalifikacje zawodowe w zakresie niezbędnym do realizacji zmówienia.
Zamawiający wymaga zatrudnienia pracowników wykonujących pracę instruktora techniki jazdy przez cały okres wykonywania tych czynności zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu pracy, w tym :
minimum 4 instruktorów na kat C,
minimum 3 (trzech) instruktorów na kat. B
Uwaga: Zamawiający dopuszcza posiadanie przez instruktorów podwójnych uprawnień.
Oświadczenie na temat wymaganych kwalifikacji zawodowych osób skierowanych do wykonania zamówienia, Wykonawca składa wraz z ofertą w pkt 15 formularza ofertowego – zał. nr 3 do SWZ oraz na wezwanie Zamawiającego w Wykazie osób zgodnie z zał. nr 9 do SWZ.
b) odpowiednią Infrastrukturą oraz pojazdami szkoleniowymi, w tym:
baza szkoleniowa,
tor (plac ćwiczeń, autodrom) dostosowany do szkolenia praktycznego kierowców,
min. 3 (trzy) pojazdy osobowe (o mocy co najmniej 90 kW),
min. 2 (dwa) pojazdy ciężarowe - pojazdy będą dyspozycyjne w każdym turnusie,
wyżej wymienione: baza szkoleniowa, tor oraz pojazdy szkoleniowe muszą spełniać warunki zapewniające uczestnikom szkolenia bezpieczeństwo, zgodnie między innymi z przepisami BHP i ppoż., jak również muszą być prawnie dopuszczone do użytkowania w zakresie przeprowadzania szkoleń kierowców.
Oświadczenie dot. spełnienia powyższego warunku w zakresie posiadania odpowiednio wyposażonej infrastruktury wraz z wymaganymi pojazdami szkoleniowymi Wykonawca wypełnia w pkt 17 formularza ofertowego – załącznik
nr 3 do SWZ .
2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą
w przypadku:
2.1. wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców
- Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust 1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ;
2.2. wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców Oświadczenie, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ;
2.3. polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na podstawie w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp:
2.4. oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust 1 ustawy Pzp – zał. nr 4 do SWZ
2.5. oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnienie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby zgodnie z zał. nr 5 do SWZ.
Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
Zgodnie z art. 118 ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz
z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo odpowiednio wraz
z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – zał. nr 7 do SWZ. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
3. ZAMAWIAJĄCY WZYWA WYKONAWCĘ, KTÓREGO OFERTA ZOSTAŁA NAJWYŻEJ OCENIONA, DO ZŁOŻENIA w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
3.1. Wykaz osób - zaleca się sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ;
3.2. Dokument potwierdzający posiadanie aktualnego wpisu do do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek doskonalenia techniki jazdy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. - Ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r.
o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2023 r., poz. 622)
3.3. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru – w celu potwierdzenia, że osoba działająca
w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, o ile wskaże w oświadczeniu (załącznik nr 4 do SWZ) dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Z zastrzeżeniem przepisów Ustawy PZP, zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru WYKONAWCY, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynikaz zaistnienia następujących warunków:
a) w przypadku działania siły wyższej, zaistnienia sytuacji nadzwyczajnych, niecierpiących zwłoki lub innych okoliczności niezależnych od stron umowy;
b) zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które wymagają natychmiastowego działania;
c) zmienionych faktycznych potrzeb ZAMAWIAJĄCEGO;
d) ograniczenia planu finansowego przeznaczonego na wykonanie umowy;
e) potrzeby zmian wynikających z postanowień niniejszej umowy;
f) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
g) zmiany obowiązującej stawki VAT.
2. Warunkiem wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 1, jest złożenie wniosku wraz z uzasadnieniem zawierającym odpowiednio: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie WYKONAWCY, wpływ zmian na termin wykonania umowy.
3. Wszelkie zmiany treści niniejszej umowy oraz jej uzupełniania wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 4.
4. O wszelkich zmianach nazwy, adresu i danych identyfikacyjnych oraz numeru rachunku bankowego strona powiadomi na piśmie niezwłocznie drugą stronę pod rygorem poniesienia kosztów związanych z brakiem właściwych danych przez stronę oraz rygorem uznania za doręczoną korespondencję kierowaną na ostatnio wskazany przez stronę adres. Zmiany te nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy.
Pozostałe zmiany zgodnie z §7 projektu umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-04 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/1049803
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-04 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-05
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Remont pomieszczeń biurowych, portierni i korytarza na parterze w budynku Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy Oddział we Włocławku
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Obserwacyjno - Zakaźnego im. T. Browicza w Bydgoszczy.
- Dostawa łodzi płaskodennych z silnikiem zaburtowym oraz przyczep podłodziowych do transportu łodzi.
- Świadczenie usługi serwisowej oprogramowania Kamsoft KS-FKW, KS-ESM, KS-ZZL wraz z infrastrukturą sprzętową
- Wykonanie dokumentacji proj.-koszt. na budowę, przebudowę i rozbudowę zew. i wew. instalacji gazowej dla gminnych lokali mieszkalnych zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- REMONT INSTALACJI SUG W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W KRUSZYNIE
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie warsztatów wyjazdowych dla uczestników projektu pn. "Zdrowie pracowników szkół i placówek oświatowych prowadzonych przez Samorząd Województwa Pomorskiego".
- "Świadczenie usługi kierownika merytorycznego w ramach szkolenia Terapii Środowiskowej Dzieci i Młodzieży"
- "Świadczenie usługi kierownika naukowego w ramach szkolenia z Terapii Środowiskowej Dzieci i Młodzieży"
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Gminy Ińsko wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa
- Szkolenie Podstawy prawne działania grup diagnostyczno - pomocowej oraz prowadzenia procedury Niebieskiej Karty.
- Szkolenia specjalistyczne, stacjonarne i wyjazdowe dla nauczycieli akademickich z kierunku pielęgniarstwo i ratownictwo medyczne
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.