Og³oszenie z dnia 2021-05-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00104811/01 - Wynik z dnia 2021-07-06
Og³oszenie nr 2021/BZP 00065992 z dnia 2021-05-27 |
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa Szko³y Podstawowej w Murzasichlu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA PORONIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892630
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Pi³sudskiego 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Poronin
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-520
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: usc@poronin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: poronin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Szko³y Podstawowej w Murzasichlu.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6462892e-beb1-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00065992
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00002889/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Rozbudowa szko³y w Murzasichlu
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://poronin.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem platformy eZamawiaj±cy pod adresem https://poronin.ezamawiajacy.pl Korespondencja inna ni¿ oferta wraz z za³±cznikami odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem platformy eZamawiaj±cy pod adresem https://poronin.ezamawiajacy.plZamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z wykonawcami za po¶rednictwem poczty elektronicznej e-mail: usc@poronin.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na platformie e-Zamawiaj±cy (Marketplanet) i wówczas ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. 2. Wymagania
techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w regulaminie korzystania z Platformy eZamawiaj±cy dostêpnym na stronie internetowej pod adresem: https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin_ezamawiajacy. 3. Dokumenty
elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem platformy eZamawiaj±cy udostêpnionej pod adresem: https://poronin.ezamawiajacy.pl. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów
elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres e-mail: usc@poronin.pl. 4. Oferta musi byæ sporz±dzona w jêzyku polskim w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej w zalecanym formacie danych np.: .pdf, .doc, docx
lubw jednym z formatów danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz.U. z 2020 roku, poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320) i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Urz±d Gminy Poronin, ul. J. Pi³sudskiego 5, 34-520 Poronin;• inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Gminy Poronin jest pan Micha³ Rokicki, ochronadanych@poronin.pl; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa Szko³y Podstawowej w
Murzasichlu.”, nr ZP.271.2.2021 prowadzonym w trybie podstawowym z art. 275 pkt 1 Pzp. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; nie przys³uguje Pani/Panu:− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku Szko³y Podstawowej w Murzasichlu, przy ul. S±delskiej nr 31 wraz z infrastruktur± na dzia³kach ewid. nr 1352, 1354, 1353/1, 724 w Murzasichlu, gm. Poronin. W ramach inwestycji wykonaæ nale¿y nowy budynek dydaktyczny z urz±dzeniami budowlanymi, nale¿y przebudowaæ kanalizacjê sanitarn±, deszczow±, instalacjê
wodoci±gow±, nale¿y wybudowaæ instalacjê o¶wietlenia zewnêtrznego, dwa zjazdy z gminnej drogi publicznej, nale¿y wykonaæ nawierzchnie utwardzone oraz rozbiórkê istniej±cych budynków szkolnych. Budynek dydaktyczny bêdzie po³±czony z istniej±c± sal± gimnastyczn±.Charakterystyczne parametry: a) powierzchnia zabudowy - 854 m2, b) powierzchnia u¿ytkowa – 3.202,30 m2, c) powierzchnia ca³kowita – 3.898,30 m2,d) kubatura razem – 13.904,70 m3.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkó³ podstawowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne ni¿ dachowe
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45410000-4 - Tynkowanie
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian
45432130-4 - Pokrywanie pod³óg
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: wed³ug kryteriów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, wobec których nie zachodzi podstawa wykluczenia z postêpowania z art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu (art. 112 Pzp), dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie,2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie,3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie,4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e posiada niezbêdne do¶wiadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tymokresie, wykona³ co najmniej jedno zamówienie w zakresie budowy, rozbudowy, przebudowy budynków u¿yteczno¶ci publicznej, którego warto¶æ wynosi³a co najmniej 5 000 000,00 z³ brutto (s³ownie z³otych: piêæ milionów z³otych 00/100).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych: w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia o¶wiadczenia od Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r.o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz.U.z 2021r. poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 7 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê,
którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych w celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia wykazu robót budowlanych (wzór za³. Nr 6) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie. W wykazie nale¿y podaæ rodzaj robót, ich warto¶æ, daty i miejsca wykonania oraz podmioty, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane oraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie. Dowodami, o których mowa powy¿ej s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli ze z³o¿onego wykazu, o którym mowa w niniejszym punkcie bêdzie wynika³o, ¿e Wykonawca wykona³ co najmniej jedno zamówienie w zakresie budowy, rozbudowy, przebudowy budynków u¿yteczno¶ci publicznej, którego warto¶æ wynosi³a co najmniej 5 000 000,00 z³ brutto (s³ownie z³otych: piêæ milionów z³otych 00/100). W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów. Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o
których mowa w niniejszym punkcie, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy e³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z wymogami okre¶lonymi w rozdz. 10.A SWZ. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u
w postêpowaniu polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych odmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Dokumenty sk³adane z ofert± zgodnie z rozdz. 10A SWZ: 1. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym w za³±czniku nr 2 do SWZ. 2. Pe³nomocnictwo - je¿eli dotyczy. 3. Formularz oferty (za³±cznik nr 1 do SWZ). 4. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (art. 118 ust.3 Pzp) w przypadku, je¿eli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu – za³. nr 3 do SWZ.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. 1) W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty nale¿y za³±czyæ odpowiednie pe³nomocnictwo), chyba ¿e w przypadku spó³ki cywilnej, z umowy tej spó³ki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbêdne bêdzie za³±czenie do oferty umowy spó³ki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik pozosta³ych. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkie podmioty wystêpuj±ce wspólnie. 2) W odniesieniudo warunków dotycz±cych do¶wiadczenia, o którym mowa w punkcie 8.1.4) SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. 3) W przypadku, o którym mowa w punkcie 8.3.2) SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia z³o¿± w formularzu ofertowym o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy. 4) Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmiany umowy zosta³ okre¶lony w projekcie umowy, który stanowi za³. nr 4 do SWZ. 1. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie w formie aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany tylko i wy³±cznie w przypadku, i na zasadach okre¶lonych w niniejszym rozdziale.2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶ædokonania zmiany w zawartej umowie zgodnie z art. 455 Pzp w nastêpuj±cych przypadkach: 1) w przypadku zmiany obowi±zuj±cej stawki podatku od towarów i us³ug (VAT) za wykonanie robót bêd±cych przedmiotem niniejszej umowy, w takim przypadku zmiana stawki nastêpuje z dniem wej¶cia w ¿ycie aktu prawnego zmieniaj±cego stawkê podatku VAT,2) z powodu miany Kierownika budowy, zmiany osób reprezentuj±cych firmê,4) zmiany sposobu realizacji przedmiotu zamówienia dotycz±cej konieczno¶ci realizacji zamówienia przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych ni¿ wskazane w specyfikacjach, w przypadku gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia, lub dotycz±cej konieczno¶ci wyeliminowania wad dokumentacji projektowej, je¿eli takie ujawni± siê podczas realizacji zamówienia, a zaistnia³e pomimo do³o¿enia wszelkiej staranno¶ci przez kosztorysanta lub Inspektora Nadzoru,5) zmiany wynagrodzenia w przypadku wyst±pienia robót budowlanych koniecznych do wykonania, maj±cych ¶cis³e powi±zanie z robotami budowlanymi podstawowymi, których w³a¶ciwe wykonanie jest uzale¿nione od realizacji pojawiaj±cych siê w
trakcie realizacji robót budowlanych nieprzewidzianych w pierwotnej dokumentacji technicznej i specyfikacji warunków zamówienia, a których warto¶æ nie przekroczy 15% warto¶ci zamówienia podstawowego,6) zmiany terminu wykonania umowy w przypadku:a) zawieszenia robót przez Zamawiaj±cego,b) zmian w dokumentacji dokonanych na wniosek Zamawiaj±cego,c) szczególnie niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych (co najmniej piêciodniowych) w
postaci ci±g³ych opadów atmosferycznych lub wyst±pienia temperatur uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót zgodnie z dokumentacj± techniczn±,d) konieczno¶ci wprowadzenia uzgodnionych rozwi±zañ zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie zg³oszonych przez Kierownika budowy lub Inspektora nadzoru,e) przekroczenia ustawowych terminów wydania Wykonawcy przez organy administracji lub innych instytucji bran¿owych decyzji,
zezwoleñ, uzgodnieñ, itp.,f) zaistnienia si³y wy¿szej.3. Wszelkie opó¼nienia i niedotrzymania terminów wynikaj±ce z powodu si³y wy¿szej nie bêd± traktowane jako niedotrzymanie zobowi±zañ okre¶lonych umow± i nie bêd± podlega³y jakiejkolwiek odpowiedzialno¶ci strony za szkodê poniesion± przez drug± stronê.4. Pojêcie si³y wy¿szej oznacza wszelkie wydarzenia, istniej±ce lub mog±ce zaistnieæ w przysz³o¶ci, które maj± wp³yw na realizacjê umowy, znajduj±ce siê poza realn± kontrol± stron i których nie mo¿na by³o przewidzieæ lub, które, choæ przewidywalne, by³y nieuniknione, nawet po przedsiêwziêciu przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê wszelkich uzasadnionych kroków dla unikniêcia takich wydarzeñ. Pojêcie to obejmuje takie wydarzenia, jak zamieszki, wojny, po¿ary powodzie, huragany, trzêsienia ziemi, promieniowanie, epidemie, strajk generalny lub bran¿owy trwaj±cy d³u¿ej ni¿ 5 dni.5. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo rozwi±zania umowy ze skutkiem natychmiastowym w przypadku naruszenia lub niewykonywania postanowieñ niniejszej umowy oraz przetargu
bêd±cego podstaw± zawarcia umowy.6. Inne zmiany wynikaj±ce z art. 436 pkt.4)b) oraz art. 439 Pzp.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-06-11 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://poronin.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-11 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-07-10
2021-05-27 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34 (2)
- "Modernizacja ¶wietlicy wiejskiej w Kowalewicach W³o¶ciañskich, Gmina ¦wiercze"
- Modernizacja parterowego ³±cznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w £odzi
- "Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków."
- "Termomodernizacja budynku Zak³adu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z monta¿em instalacji fotowoltaicznej" - Polski £ad edycja 8/2023
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznych na terenie Gminy Szyd³owo
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.