Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00031333/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
UTRZYMANIE PARKU MIEJSKIEGO W WOLSZTYNIE W OKRESIE DO 28 LUTEGO 2025 R.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOLSZTYN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770706
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Wolsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@wolsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wolsztyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.wolsztyn.pl/m,115,przetargi.html?page=11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
UTRZYMANIE PARKU MIEJSKIEGO W WOLSZTYNIE W OKRESIE DO 28 LUTEGO 2025 R.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d82b3f3d-7aa8-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00065916
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024542/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług związanych z utrzymaniem Parku Miejskiego w Wolsztynie w latach 2022/ 2025 r
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00031333/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KOS.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 564008,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie Parku Miejskiego w Wolsztynie w okresie do 28 lutego 2025 r.
1.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności :
Zakres przedmiotowego zamówienia publicznego obejmuje utrzymanie Parku Miejskiego w Wolsztynie w szczególności utrzymanie zieleni, czystości i porządku.
W celu dokładniejszego opisania przedmiotu zamówienia, zamówienie podzielono na 3 zadania – bez możliwości składania ofert częściowych:
• Zadanie nr 1 – „Utrzymanie terenów zielonych na terenie Parku Miejskiego w Wolsztynie”.
• Zadanie nr 2 – „Utrzymanie placów, dróg, ścieżek parkowych i plaży na terenie Parku Miejskiego w Wolsztynie”.
• Zadanie nr 3 – „Opróżnianie koszy ulicznych oraz uzupełnianie dystrybutorów w worki na psie odchody na terenie Parku Miejskiego w Wolsztynie”.
W ramach wyżej wymienionych zadań należy wykonać m.in. takie czynności jak:
a) pielęgnacja drzew, krzewów, roślin wieloletnich (m.in. różanek) i roślin jednorocznych,
b) podlewanie drzew, krzewów, roślin wieloletnich (wraz z uwzględnieniem kosztów wody),
c) koszenie terenów zielonych (w odniesieniu do wyznaczonych zadań – łącznie z wygrabieniem pokosu i kompostowaniem trawy we własnym zakresie), w okresie od 15 kwietnia do 30 września - koszenie należy wykonać maksymalnie nisko dostosowując się do istniejących nawierzchni trawników; na bieżąco podczas koszenia należy zamiatać alejki i chodniki ze ściętej trawy; wywóz biomasy winien odbywać się w tym samym dniu po zakończeniu każdego etapu koszenia na danym obiekcie (nie dopuszcza się po zakończonym zabiegu pozostawienia skoszonej biomasy na koszonym terenie),
d) grabienie jesienne liści polegające na wygrabieniu opadających liści wraz z pozostałymi zanieczyszczeniami z trawników, skupisk krzewów, żywopłotów, nasadzeń okrywowych wraz
z wywozem biomasy na składowisko biomasy - wywóz wygrabionych liści i zanieczyszczeń winno odbywać się w tym samym dniu po zakończeniu każdego etapu grabienia na danej powierzchni, na składowisko biomasy; jesienne grabienie liści należy zakończyć najpóźniej do 31 grudnia.
e) przycinanie żywopłotów i topiarów (dwukrotne w ciągu roku),
f) przycinanie alei grabowej (dwukrotnie w ciągu roku),
g) usuwanie chwastów,
h) opróżnianie koszy ulicznych oraz uzupełnianie dystrybutorów w worki na psie odchody,
i) bieżące utrzymanie dróg, ścieżek parkowych, drogi dojazdowej do pałacu wraz z placem parkingowym przed obiektem, placu zabaw, palcu przed muszlą koncertową i boiska sportowego,
j) bieżące utrzymanie zbiornika przy mostku parkowym (most Piotra Powodowskiego),
k) utrzymanie plaży,
l) utrzymanie terenu działki o numerze ewidencyjnym 410, obr. 2 miasta Wolsztyna,
m) bieżące utrzymanie czystości i porządku na całym terenie objętym przetargiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 560025,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 560025,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 560025,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo – Handlowy Przemysław Maraszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9231458749
7.3.3) Ulica: Poznańska
7.3.4) Miejscowość: Wolsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 64-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY PRZEMYSŁAW MARASZEK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY PRZEMYSŁAW MARASZEK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 560025,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-02-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WOLSZTYNA
więcej: przetargi w Wolsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Sadowej na odcinku od ul. Jagiełły do ul. 11 Listopada
- Świadczenie usług ogrodniczych na terenie miasta Świętochłowice
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w budynku Sądu, sprzątanie pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego, wykonywanie drobnych, bieżących napraw
- "Nasadzenie zieleni w ramach zadania Zagospodarowanie przestrzeni publicznej - OSP Góra Siewierska wraz z odwodnieniem połączonym z ul. Ogrodową ".
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- ZAGOSPODAROWANIE W ROKU 2024, SELEKTYWNIE ZBIERANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH WIELKOGABARYTOWYCH O KODZIE 20 03 07
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.