Ogłoszenie z dnia 2021-05-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00044744/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-30
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00065852 z dnia 2021-05-27 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie Gminnego Ośrodka Kultury w Raczkach dofinansowane w ramach programu Infrastruktura Domów Kultury 2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RACZKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670935
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kościuszki 14
1.5.2.) Miejscowość: Raczki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-420
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 875685925
1.5.8.) Numer faksu: 875686410
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@raczki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.raczki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://raczki.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie Gminnego Ośrodka Kultury w Raczkach dofinansowane w ramach programu Infrastruktura Domów Kultury 20212.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a484506a-a9a3-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00065852
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002161/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Doposażenie Gminnego Ośrodka Kultury w Raczkach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044744/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ING.271.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 290605,8
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Zakup i instalacja systemu nagłośnienia, oświetlenia, podestu, pętli indukcyjnej dla osób słabosłyszących na Sali widowisko – koncertowej. W ramach zadania należy dostarczyć i uruchomić następujące systemy:
a) Nagłośnienie sali konferencyjnej (sala widowiskowo – koncertowa pom. 1/06 A.1.3 rzut I piętra – zał. 8 do SWZ)
b) Nagłośnienie do zajęć fitness (sala widowiskowo – koncertowa pom. 1/06 część przy zapleczu 1/11 A.1.3 rzut I piętra – zał. 8 do SWZ)
c) Nagłośnienie foyer (galeria 1/05 - – zał. 8 do SWZ)
d) Nagłośnienie do koncertów (sala widowiskowo – koncertowa pom. 1/06 część przy zapleczu 1/12 A.1.3 rzut I piętra - – zał. 8 do SWZ)
e) Oświetlenie do koncertów (sala widowiskowo – koncertowa pom. 1/06 część przy zapleczu 1/12 A.1.3 rzut I piętra - – zał. 8 do SWZ)
f) Podest sceniczny (sala widowiskowo – koncertowa pom. 1/06 część przy zapleczu 1/12 A.1.3 rzut I piętra - – zał. 8 do SWZ)
g) Pętla indukcyjna na Sali widowiskowo – koncertowej (sala widowiskowo – koncertowa pom. 1/06 A.1.3 rzut I piętra – zał. 8 do SWZ)
Zamówienie obejmuje zakup, dostawę, okablowanie, instalację i uruchomienie w/w elementów. Wzorcowe zestawienie systemów przedstawione jest w pkt 2 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31527260-6 - Systemy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
32342420-2 - Studyjne konsole mikserskie
39151000-5 - Meble różne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 355000
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 355000
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 355000
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sklep Muzyczny MJM Janusz Murawski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 844-144-28-37
7.3.3) Ulica: Nowomiejska 11 F
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Sklep Muzyczny "MJM" Janusz Murawski
jakie przetargi wygrała firma
Sklep Muzyczny "MJM" Janusz Murawski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 355000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-152021-05-27 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utrzymanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem i Transportem Publicznym ( ITS)"
- Dostawa mebli różnych do nowej siedziby
- Obsługa techniczna - nagłośnienie i oświetlenie - wydarzeń artystycznych w 2024
- Remont ogrodzenia i podjazdu oraz zakup autobusu i niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej oraz likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podst. im.T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim
- Doposażenie Gminnego Ośrodka Kultury, Bibliotek i Sportu w miejscowości Łagiewniki
- Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz wyposażenia w ramach projektu pn. Spedytor-zawód z pasją
więcej: Systemy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.