eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raczki › Doposażenie Gminnego Ośrodka Kultury w Raczkach dofinansowane w ramach programu Infrastruktura Domów Kultury 2021



Ogłoszenie z dnia 2021-05-27


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00065852 z dnia 2021-05-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie Gminnego Ośrodka Kultury w Raczkach dofinansowane w ramach programu Infrastruktura Domów Kultury 2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RACZKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670935

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kościuszki 14

1.5.2.) Miejscowość: Raczki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-420

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 875685925

1.5.8.) Numer faksu: 875686410

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@raczki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.raczki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://raczki.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposażenie Gminnego Ośrodka Kultury w Raczkach dofinansowane w ramach programu Infrastruktura Domów Kultury 2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a484506a-a9a3-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00065852

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002161/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Doposażenie Gminnego Ośrodka Kultury w Raczkach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044744/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ING.271.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 290605,8

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Zakup i instalacja systemu nagłośnienia, oświetlenia, podestu, pętli indukcyjnej dla osób słabosłyszących na Sali widowisko – koncertowej. W ramach zadania należy dostarczyć i uruchomić następujące systemy:
a) Nagłośnienie sali konferencyjnej (sala widowiskowo – koncertowa pom. 1/06 A.1.3 rzut I piętra – zał. 8 do SWZ)
b) Nagłośnienie do zajęć fitness (sala widowiskowo – koncertowa pom. 1/06 część przy zapleczu 1/11 A.1.3 rzut I piętra – zał. 8 do SWZ)
c) Nagłośnienie foyer (galeria 1/05 - – zał. 8 do SWZ)
d) Nagłośnienie do koncertów (sala widowiskowo – koncertowa pom. 1/06 część przy zapleczu 1/12 A.1.3 rzut I piętra - – zał. 8 do SWZ)
e) Oświetlenie do koncertów (sala widowiskowo – koncertowa pom. 1/06 część przy zapleczu 1/12 A.1.3 rzut I piętra - – zał. 8 do SWZ)
f) Podest sceniczny (sala widowiskowo – koncertowa pom. 1/06 część przy zapleczu 1/12 A.1.3 rzut I piętra - – zał. 8 do SWZ)
g) Pętla indukcyjna na Sali widowiskowo – koncertowej (sala widowiskowo – koncertowa pom. 1/06 A.1.3 rzut I piętra – zał. 8 do SWZ)
Zamówienie obejmuje zakup, dostawę, okablowanie, instalację i uruchomienie w/w elementów. Wzorcowe zestawienie systemów przedstawione jest w pkt 2 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31527260-6 - Systemy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

32342420-2 - Studyjne konsole mikserskie

39151000-5 - Meble różne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 355000

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 355000

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 355000

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sklep Muzyczny MJM Janusz Murawski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 844-144-28-37

7.3.3) Ulica: Nowomiejska 11 F

7.3.4) Miejscowość: Suwałki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 355000,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-15
2021-05-27 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.