eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NysaOdbudowa infrastruktury drogowej po powodzi - ul. Powstańców Śląskich w Nysie - zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2025-01-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odbudowa infrastruktury drogowej po powodzi - ul. Powstańców Śląskich w Nysie – zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nysa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412869

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 15

1.5.2.) Miejscowość: Nysa

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-300

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.krzywon@www.nysa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nysa.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1024940

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbudowa infrastruktury drogowej po powodzi - ul. Powstańców Śląskich w Nysie – zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93889448-0e49-4a82-8223-fb49a81a98b4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00065806

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043978/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.23 Odbudowa infrastruktury drogowej po powodzi - ul. Powstańców Śląskich w Nysie – zaprojektuj i wybuduj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00615837

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.45.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis część projektowej obejmującej:
a) sporządzenie zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym projektu budowlanego na podstawie PFU,
b) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę bądź dokonanie zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę oraz uzyskanie wszelkich innych decyzji oraz uzgodnień wymaganych przepisami szczególnymi dotyczącymi poszczególnych branż projektu (m.in. pozwolenie konserwatorskie, uzgodnienia TAURON S.A, itp.),
c) sporządzenie projektów technicznych,
d) sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
e) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
f) udział w spotkaniach zorganizowanych przez Zamawiającego, w ramach których Wykonawca zaprezentuje proponowane rozwiązania projektowe;
g) uwzględnienie przy projektowaniu zaleceń oraz wytycznych przedstawionych przez inspektora nadzoru inwestorskiego
h) w przypadku takiej konieczności opracowanie i wprowadzenie Projektu Docelowej Organizacji Ruchu w oparciu o obowiązującą przed powodzią organizację ruchu dla danej drogi.

Opracowanie dokumentacji projektowej musi się opierać na:
• Programie Funkcjonalno –Użytkowym,
• Dokumentacji projektowej budowy ciągu pieszo- rowerowego oraz przejścia dla pieszych (na łuku), które są w posiadaniu Zamawiającego – we wskazanym zakresie tj. ciągu pieszo- rowerowego oraz przejścia dla pieszych należy zaprojektować oraz odtworzyć uszkodzone obiekty w sposób nieodbiegający od tego, który był zaprojektowany i wykonany przed powodzią.
• Wytycznych konserwatorskich uzyskanych przez Zamawiającego do PFU
• Wskazane powyżej dwie dokumentacje zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego na etapie projektowania.

Zakres rzeczowy podstawowych robót (charakterystyczne dane) to:
A. Prace związane z remontem nawierzchni z kostki oraz asfaltu, a także nawierzchni żywicznych
B. Roboty ziemne związane m.in. z umocnieniem skarp /mostków/ wymianą balustrad
C. Mała architektura
D. Roboty elektryczne
E. Organizacja ruchu (w tym wykonanie oznakowania poziomego i pionowego)
F. Tereny zielone.

Szczegółowy zakres robót jest ujęty w programie funkcjonalno-użytkowym oraz dokumentacjach projektowych ( w zakresie ciągu pieszo- rowerowego oraz przejścia dla pieszych)

Uwaga: Nie dopuszcza się zamiany technologii, konstrukcji oraz zakresu w przypadku przejścia dla pieszych oraz ciągu pieszo-rowerowego z uwagi na objęcie ich realizacji przed powodzią z dofinansowania z RFRD.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1537500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1537500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1537500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PD TRAKT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7511780178

7.3.3) Ulica: Matejki 1

7.3.4) Miejscowość: Kluczbork

7.3.5) Kod pocztowy: 46-200

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1537500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-07-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.