Ogłoszenie z dnia 2022-02-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00270221/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Stróżeckiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miasta Krakowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357116163
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Centralna 53
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-586
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 616 74 16
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdmk.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmk.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdmk.krakow.pl/informacje/tryb-podstawowy-art-275-pkt-1-znak-sprawy-23-x-2021/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wodociągi Miasta Krakowa S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 675-00-00-065
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Senatorska 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-106
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@wodociagi.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagi.krakow.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ul. Stróżeckiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-018efd09-4097-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00065757
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000711/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.31 Przebudowa ul. Stróżeckiego - wykonanie robót budowlanych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00270221/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 23/X/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1420605,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na przebudowie ul. Stróżeckiego w zakresie remontu nawierzchni wraz ze wzmocnieniem podbudowy oraz poprawą istniejących dojazdów do posesji. Realizacja obejmuje również wykonanie nowych sieci uzbrojenia terenu, tj. sieci kanalizacji opadowej, sieci wodociągowej z przyłączami oraz sieci kanalizacji sanitarnej. Przebudową objęta jest także sieć oświetlenia ulicznego. W ramach wykonanych robót wprowadzona zostanie nowa stała organizacja ruchu.
Zadanie obejmuje wykonanie m.in.:
budowy drogi o nawierzchni z kostki betonowej,
przebudowy fragmentów dojazdów do posesji,
budowy wyniesionego przejścia dla pieszych,
przebudowy oświetlenia ulicznego wraz z wymianą opraw oświetleniowych,
budowy kanalizacji opadowej wraz z przykanalikami z rur PCV,
budowy sieci sanitarnej z rur kamionkowych,
budowy sieci wodociągowej z żeliwa oraz wymiany przyłączy z rur PE,
montażu pionowego i poziomego oznakowania zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu,
robót zieleniarskich.
Zadanie realizowane będzie na podstawie Porozumienia NU/286/2021 zawartego w dniu 15.10.2021 r. pomiędzy: Gminą Miejską Kraków – Zarządem Dróg Miasta Krakowa, ul. Centralna 53, 31-586 Kraków (zwanego dalej Zamawiającym 1) a Wodociągami Miasta Krakowa S.A., ul. Senatorska 1, 30-106 Kraków (zwanego dalej Zamawiającym 2).
Na podstawie art. 38 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), Strony wyznaczają spośród siebie Zarząd Dróg Miasta Krakowa jako Zamawiającego upoważnionego do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w imieniu Stron i na ich rzecz.
2) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą: dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 9 do SWZ oraz przedmiarów robót stanowiących załącznik nr 10 do SWZ.
3) W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SWZ nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia produkty można zastąpić równoważnymi. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna takie rozwiązania, które umożliwiają uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Za rozwiązania równoważne nie można uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wskazuje dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną wartość użytkową. Poprzez wskazanie nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat czy systemów odniesienia Zamawiający miał na celu określenie minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów itp. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania.
4) Wykonawca zobowiązany jest udzielić: min. 36 – max. 60 miesięcy gwarancji (Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy zostaną odrzucone).
5) Umowa o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, powinna być zgodna z załącznikiem nr 2 do SWZ, tj. projektowanymi postanowieniami umowy. Niespełnienie danego warunku spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu.
6) Zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących wskazane niżej czynności - za wyjątkiem osób pełniących tzw. samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane:
a) pracowników niższego szczebla technicznego – organizowanie i realizacja robót budowlanych;
b) pracowników fizycznych – bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych.
Zamawiający dopuszcza możliwość osobistego realizowania zamówienia przez osoby prowadzące działalność gospodarczą lub wspólników spółki prawa handlowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1326727,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1632883,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1326727,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa "WANTA" Piotr Zębol
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 735-106-17-46
7.3.3) Ulica: Malejowska 90
7.3.4) Miejscowość: Jordanów
7.3.5) Kod pocztowy: 34-240
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Część robót z branży wodociągowej, kanalizacyjnej - Majwer Sp. z o.o., REGON: 161326627, NIP: 7471889904
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "WANTA" PIOTR ZĘBOL
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "WANTA" PIOTR ZĘBOL
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1326727,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Renowacja pomnika Czynu Zbrojnego Proletariatu Krakowa.
- Szkolenia oraz konsultacje z zakresu edukacji cyfrowej w ramach projektu "Cyfrowy asystent - podnoszenie kompetencji cyfrowych służb społecznych"
- Dostawa serwera NAS dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie
- 134.2024 Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie mikroskopu stereoskopowego z wyposażeniem i płytą grzejną na potrzeby Instytut Zoologii i Badań Biomedycznych UJ
- DOSTARCZANIE ZESTAWÓW DO PRZEZSKÓRNEJ WERTEBROPLASTYKI TRZONU KRĘGOWEGO - MAŁOINWAZYJNY ZESTAW DO PLASTYKI TRZONÓW KRĘGOSŁUPA
- ZP.36.2024 Świadczenie usług pralniczych dla jednostek i komórek Policji woj. małopolskiego
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa rowerowego placu zabaw - pumptrack w Nowogrodzie Bobrzańskim
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza"
- Roboty budowlane pn.Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
- Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr ew. 71/3 obręb Młodzieszyn
- Przebudowa skweru im. Arcybiskupa Józefa Życińskiego w Lublinie na dz. nr 2/2, 3/8, 1/5 obr. 41, ark. 3
- Przebudowa dróg w gminie Rzewnie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.