Ogłoszenie z dnia 2022-02-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00225918/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-08
- 2021/BZP 00251483/01 - Wynik z dnia 2021-10-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń oraz zagospodarowaniu terenu wraz z odprowadzeniem wód opadowych za budynkiem Starostwa Powiatowego w Świdnicy z podziałem na zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Świdnicki
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Świdnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718308
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Skłodowskiej - Curie 7
1.5.2.) Miejscowość: Świdnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748500400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.swidnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/sp_swidnica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń oraz zagospodarowaniu terenu wraz z odprowadzeniem wód opadowych za budynkiem Starostwa Powiatowego w Świdnicy z podziałem na zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c6e5a84-2809-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00065711
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000924/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Zadania remontowe w budynku Starostwa Powiatowego, w tym : 1. Zagospodarowanie terenu wraz z odprowadzeniem wód opadowych. 2. Remont pomieszczeń biurowych. 3. Remont pomieszczeń piwnicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00225918/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.272.15.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Zadanie nr 1: Zagospodarowanie terenu wraz z odprowadzeniem wód opadowych przy budynku Starostwa Powiatowego w Świdnicy” przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 7.Prace do wykonania w ramach realizacji przedmiotu umowy w zakresie zadania Nr 1 obejmują między innymi:
1) wykonanie odwodnienia liniowego, powierzchniowego terenu z betonowych koryt ściekowych
2) wykonanie wpustów ulicznych do odprowadzenia wód opadowych,
3) wykonanie wpustu ściekowego (wymiana pokrywy studni na wpust uliczny) do istniejącej studni DN 600 na istniejącej instalacji kanalizacji deszczowej KD 250 przebiegającej wzdłuż budynku starostwa,
4) wykonania studni ściekowej DN 425 na istniejącej instalacji kanalizacji deszczowej KD 250 przebiegającej wzdłuż budynku starostwa,
5) wyrównanie i ukształtowanie powierzchni skarp i zagwarantowanie spadków do odwodnień liniowych
6) ułożenie i przytwierdzenie agrowłókniny,
UWAGA!!!
NASADZENIA OPISANE W DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NIE OBJĘTE SĄ NINIEJSZYM POSTĘPOWANIEM!!!
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
4.5.5.) Wartość części: 44834,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.2 Zadanie nr 2: Remont pomieszczeń biurowych w budynku Starostwa Powiatowego w Świdnicy przy ul. M. Skłodowskiej – Curie 7.Prace do wykonania w ramach realizacji przedmiotu umowy w zakresie zadania Nr 2 obejmują między innymi:
I. Sala narad
1. Malowanie ścian wraz z gruntowaniem
2. Malowanie grzejników i rur
3. Wymiana narożników przy płytach GK (filary)
4. Wymiana parapetów wewnętrznych z PCV (2 szt.)
5. Mechaniczne oczyszczenie wykładziny wraz z częściową wymianą i uzupełnieniem sznurów spawalniczych z PCV,
6. Wymiana uszkodzonych kasetonów w suficie podwieszonym
II. Pokój nr 224a Gabinet Przewodniczącego Rady
1. Przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do ułożenia tynku gipsowego
2. Ułożenie tynku gipsowego (gładzi) na ścianach i suficie
3. Malowanie ścian i sufitów,
4. Malowanie grzejnika, rur i drzwi
III. WC II piętro
1. Wymiana skrzydeł drzwiowych do kabin ustępowych
IV. Pokój nr 213 Serwerownia
1. Wykonanie sufitu podwieszonego kasetonowego na ruszcie metalowym,
2. Wymiana oświetlenia na lampy LED
3. Ułożenie ocieplenia z wełny mineralnej na wykonanym suficie,
V. Pokój nr 307 WI
1. Przygotowanie powierzchni ścian i sufitu pod malowanie,
2. Malowanie ścian i sufitu,
3. Malowanie grzejnika, rur i drzwi,
4. Wymiana opraw oświetleniowych na LED,
5. Wymiana parapetu wewnętrznego na PCV,
VI. Pokój nr 209
1. Remont drewnianych drzwi wejściowych (dopasowanie, uzupełnienie ubytków, wzmocnienie)
2. Wymiana zamka wraz z klamką,
3. Oczyszczenie ze starych powłok lakierniczych, szlifowanie i lakierowanie,
VII. Pokój nr 215
1. Miejscowa naprawa posadzki (podłogi technicznej) płytą OSB
2. Ułożenie blachy aluminiowej ryflowanej na posadzce przy dwóch stanowiskach pracy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 29245,43 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.3 Zadanie nr 3: Remont pomieszczeń piwnicznych w budynku Starostwa Powiatowego w Świdnicy przy ul. M. Skłodowskiej – Curie 7.Prace do wykonania w ramach realizacji przedmiotu umowy w zakresie zadania Nr 3 obejmują:
I. GARAŻ
1. Miejscowe skucie zmurszałych tynków ścian wraz z wykonaniem nowej wyprawy tynkarskiej (tynk renowacyjny)
2. Przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania wraz pomalowaniem farbami silikatowymi,
3. Wyrównie i wzmocnienie podłoża pod płytki posadzkowe wraz z ułożeniem posadzki z płytek typu GRES wraz z cokolikami,
4. Wymiana oświetlenia na lampy LED, oraz gniazd wtykowych,
5. Wymiana kratki ściekowej,
6. Montaż umywalki wraz z baterią i wykonaniem podejścia dopływowego i odpływowego,
II. KORYTARZ DO SCHRONU
1. Wyrównie posadzki (podkład betonowy) wraz z warstwami wyrównującymi i ułożeniem wykładziny obiektowej,
2. Demontaż stalowych drzwi schronowych wraz z ościeżnicami,
3. Przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania wraz z pomalowaniem farbami emulsyjnymi,
4. Oczyszczenie z rdzy elementów metalowych wraz z pomalowaniem farbami antykorozyjnymi,
5. Przebudowa schodów poprzez rozbiórkę części stopni, wykonanie szalowania i betonowania nowych schodów celem wyrównania ich wysokości,
6. Ułożenie wykładziny obiektowej na nowo wykonanych schodach wraz z listwami montowanymi na końcach stopni,
7. Malowanie olejne drzwi,
III. POMIESZCZENIE NR 9
1. Przygotowanie powierzchni ścian do malowania wraz pomalowaniem farbami emulsyjnymi,
2. Ułożenie tynku gipsowego na suficie wraz z malowaniem,
3. Malowanie rur i stolarki drzwiowej,
4. Wymiana oświetlenia na LED,
5. Wymiana umywalki wraz z baterią na zlewozmywak montowany na szafce
6. Wyrównie podłoża i ułożenie wykładziny obiektowej na posadzce,
KORYTARZ PIWNICA
1. Wyrównie podłoża i ułożenie wykładziny obiektowej na posadzce,
2. Przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania wraz pomalowaniem farbami emulsyjnymi,
3. Malowanie stolarki drzwiowej,
4. Wymiana oświetlenia na LED.
UWAGA: Podstawowym materiałem do wykonania robót posadzkarskich jest wykładzina obiektowa, rulonowa z tworzywa sztucznego bez warstwy izolacyjnej rulonowa - elastyczna, wielowarstwowa z przezroczystą warstwą użytkową. Odporna na działanie mikroorganizmów (bakterii i grzybów). Klasa antypoślizgowości R-10. Klasa ścieralności T. Elektrostatyczna. Odporna na wygniecenia. Grubość całkowita min. 2,0 mm, grubość warstwy użytkowej min. 0,8 mm zgrzewana prętami PCV.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 71854,64 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
zostało unieważnione zgodnie z art. 255 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
zostało unieważnione zgodnie z art. 255 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
zostało unieważnione zgodnie z art. 255 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- "Transformacja energetyczna budynków mieszkalnych w celu ograniczenia niskiej emisji w Gminie Świdnica" - ETAP II
- Sprzątanie pomieszczeń w Sądzie Rejonowym w Świdnicy, terenu wokół posesji, pomieszczeń archiwalnych w SO w Świdnicy oraz pomieszczeń w Ośrodku Kuratorskim nr 1 w Świdnicy i nr 4 w Świebodzicach
- Zakup samochodu osobowego elektrycznego dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy
- "OCHRONA OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA SĄDU OKRĘGOWEGO W ŚWIDNICY I SĄDU REJONOWEGO W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH
- Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 1 w Świdnicy, położonego przy pl. Św. Małgorzaty 15 w Świdnicy (...).
- Zakup ambulansu/karetki pogotowia na potrzeby ochrony ludności
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Budowa magazynu na potrzeby OliOC w ramach dotacji z budżetu państwa na dofinansowanie zadania związanego z ochroną ludności i obroną cywilną Etap I
- Budowa ogrodzenia nieruchomości wraz z drogami dojazdowymi, placami na potrzeby składowania i magazynowania sprzętu, materiałów i wyposażenia związanego z ochroną ludności i obroną cywilną.
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





