eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Solec nad Wisłą › Budowa stacji wodociągowej w miejscowości Dziurków gmina Solec nad Wisłą-RFIL



Ogłoszenie z dnia 2021-05-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00065596 z dnia 2021-05-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa stacji wodociągowej w miejscowości Dziurków gmina Solec nad Wisłą-RFIL

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Solec nad Wisłą

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Solec nad Wisłą

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-320

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: (48) 3761266, 783627100

1.5.8.) Numer faksu: (48) 3761266

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@solec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.bip.solec.pl/index.php?id=143

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa stacji wodociągowej w miejscowości Dziurków gmina Solec nad Wisłą-RFIL

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3076351-9917-11eb-90e5-2aec432e2be5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00065596

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003637/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa stacji wodociągowej w miejscowości Dziurków gmina Solec nad Wisłą -RFIL

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030239/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPiI.271.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 731707,32

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 122000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa stacji wodociągowej w miejscowości Dziurków gmina Solec nad Wisłą. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie otworu badawczo-eksploatacyjnego w celu ujęcia wody podziemnej z utworów kredy górnej na działce nr 193/2 w miejscowości Dziurków na potrzeby późniejszego zaprojektowania i budowy infrastruktury stacji wodociągowej wraz z siecią wodociągową. Zakres prac obejmie w szczególności:
1) Zgłoszenie rozpoczęcia prac geologicznych.
2) Wykonanie odwiertu geologicznego. Prace należy wykonać systemem mechanicznym metodą udarową do głębokości 95 m. Wiercenie należy rozpocząć w rurach prowadnikowych Ø 16” do głębokości 20m (zagłębiając się w strop margli na gł. 5,0 m) a następnie po posadowieniu tych rur jako osłonowe na progu skalnym kontynuować wiercenie w rurach Ø 14’’ do głębokości ok. 60 m. Ostatni interwał do głębokości 95 m odwiercić w rurach Ø 11 3/4”. Rury uszczelnić kompaktonitem (zacementować) celem zabezpieczenia przed osypywaniem się skał czwartorzędowych do otworu. Wykonać zaflirtowanie otworu filtrem szczelinowym Ø 225/200 o wymiarach określonych w projekcie robót geologicznych. Konstrukcję otworu należy dopasować do rzeczywistych lokalnych warunków geologicznych, stwierdzonych w trakcie wykonywania otworu. Zmiany w stosunku do Projektu Robót Geologicznych będą możliwe tylko w porozumieniu z geologiem nadzoru w zakresie na jaki pozwala Projekt.
3) Po odwierceniu i zarurowaniu otworu należy w nim przeprowadzić próbne pompowanie oczyszczające nie krótsze niż 24 godziny i pompowanie pomiarowe w 3 ustalonych poziomach dynamicznych wg projektu. Do pomiarów wydajności wykonawca użyje wodomierzy posiadających legalizację.
4) Pod koniec pompowania pomiarowego należy pobrać próbę wody i przekazać do analizy fizyko-chemicznej w zakresie: analiza bakteriologiczna, własności fizyczne, skład chemiczny. Opłaty za pobranie próby i wykonanie analizy pokryje wykonawca.
5) Wykonanie tymczasowego zabezpieczenia (obudowy) otworu uniemożliwiającej przedostanie się wód opadowych i innych zanieczyszczeń do odwiertu.
6) Wykonany otwór należy zniwelować w dowiązaniu do państwowej sieci geodezyjnej oraz określić jego współrzędne w państwowym układzie współrzędnych geodezyjnych (inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza) .
7) Wyniki wiercenia studni, próbnego pompowania pomiarowego, analiz fizyko-chemicznych ujęcia przedstawione zostaną w sporządzonej przez wykonawcę dokumentacji hydrogeologicznej ujęcia z ustaleniem jego zasobów.
8) Nad realizacją prac Wykonawca zapewni nadzór osoby posiadającej uprawnienia geologiczne.
Całość prac wykonać zgodnie z projektem robót geologicznych zatwierdzonym decyzją znak: BOŚ.6530.2.2021 z dnia 18.03.2021r. stanowiącymi załącznik do niniejszej SWZ.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac towarzyszących, oraz robót tymczasowych nie objętych dokumentacją geologiczną i przedmiarem robót a koniecznych do uwzględnienia: organizacja i zabezpieczenie placu budowy, niezbędnych instalacji wod.-kan. I zasilania w energię elektryczną do celów budowy i pompowań, likwidacja placu budowy, wywóz odpadów, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej, uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace nie objęte w SWZ a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262220-9 - Wiercenie studni wodnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144204,11

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144204,11

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144204,11

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Studziennych Marian Wójcik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570005581

7.3.3) Ulica: Spacerowa 5

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-026

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144204,11

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.