eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kosakowo › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży: konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej podczas budowy przedszkola publicznego z oddziałem żłobkowym w Mostach



Ogłoszenie z dnia 2022-02-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży: konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej podczas budowy przedszkola publicznego z oddziałem żłobkowym w Mostach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY KOSAKOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000531708

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 69

1.5.2.) Miejscowość: Kosakowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-198

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kosakowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakosakowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/pn/gmina_kosakowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży: konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej podczas budowy przedszkola publicznego z oddziałem żłobkowym w Mostach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2451c580-7853-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00065538

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001095/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Budowa przedszkola gminnego w Mostach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00023935/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej wraz z koordynacją pracy inspektorów nadzoru inwestorskiego pozostałych branż

Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 2351, z późń. zm.) – dalej jako UPb – wraz z usługami dodatkowymi określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 7 do SWZ, przy „Budowie gminnego przedszkola publicznego z oddziałem żłobkowym w Mostach przy ul. Gdyńskiej, gm. Kosakowo wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa przedszkola gminnego w Mostach”.
Na podstawie Art. 27 Ustawy Prawo Budowlane, Zamawiający wyznacza inspektora branży konstrukcyjno-budowlanej jako koordynatora czynności pozostałych inspektorów nadzoru inwestorskiego na budowie.
Uszczegółowienie czynności objętych zamówieniem zawarte jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ oraz projekcie umowy.
Charakterystyczne parametry określające wielkość robót budowlanych przedstawiono w Załączniku nr 1 do OPZ (dokumentacja projektowa, wzór umowy z Wykonawcą robót oraz opis przedmiotu zamówienia na roboty budowlane).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 88200 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w branży sanitarnej,

Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w branży sanitarnej zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 2351, z późń. zm.) – dalej jako UPb – wraz z usługami dodatkowymi określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 7 do SWZ, przy „Budowie gminnego przedszkola publicznego z oddziałem żłobkowym w Mostach przy ul. Gdyńskiej, gm. Kosakowo wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa przedszkola gminnego w Mostach”.
Uszczegółowienie czynności objętych zamówieniem zawarte jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ oraz projekcie umowy.
Charakterystyczne parametry określające wielkość robót budowlanych przedstawiono w Załączniku nr 1 do OPZ (dokumentacja projektowa, wzór umowy z Wykonawcą robót oraz opis przedmiotu zamówienia na roboty budowlane)

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 33613,82 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w branży elektrycznej,

Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w branży elektrycznej zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 2351, z późń. zm.) – dalej jako UPb – wraz z usługami dodatkowymi określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 7 do SWZ, przy „Budowie gminnego przedszkola publicznego z oddziałem żłobkowym w Mostach przy ul. Gdyńskiej, gm. Kosakowo wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa przedszkola gminnego w Mostach”.
Uszczegółowienie czynności objętych zamówieniem zawarte jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ oraz projekcie umowy.
Charakterystyczne parametry określające wielkość robót budowlanych przedstawiono w Załączniku nr 1 do OPZ (dokumentacja projektowa, wzór umowy z Wykonawcą robót oraz opis przedmiotu zamówienia na roboty budowlane

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 32898,37 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w branży drogowej,
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w branży drogowej zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 2351, z późń. zm.) – dalej jako UPb – wraz z usługami dodatkowymi określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 7 do SWZ, przy „Budowie gminnego przedszkola publicznego z oddziałem żłobkowym w Mostach przy ul. Gdyńskiej, gm. Kosakowo wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa przedszkola gminnego w Mostach”.
Uszczegółowienie czynności objętych zamówieniem zawarte jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ oraz projekcie umowy.
Charakterystyczne parametry określające wielkość robót budowlanych przedstawiono w Załączniku nr 1 do OPZ (dokumentacja projektowa, wzór umowy z Wykonawcą robót oraz opis przedmiotu zamówienia na roboty budowlane

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 16000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nadzory budowlane inż. Eugeniusz Gryczewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881486346

7.3.3) Ulica: Szkolna

7.3.4) Miejscowość: Bolszewo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-239

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38179,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38179,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nawodnienia Jarosław Gajewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860014659

7.3.3) Ulica: Stefana Batorego

7.3.4) Miejscowość: Kąpino

7.3.5) Kod pocztowy: 84-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38179,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39360 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74787 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39360 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nadzory i Pomiary Elektryczne Mariusz Majkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881334978

7.3.3) Ulica: Krótka

7.3.4) Miejscowość: Wejherowo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39360 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu w części 4 nie złożono żadnej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.