Ogłoszenie z dnia 2025-01-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00431250/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Indywidualne zajęcia z logopedą
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWA PORADNIA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA W BIAŁEJ PODLASKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061578786
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul.Warszwska 12C
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bialapodlaska@powiatowa-poradniabp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatowa-poradniabp.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bf2b2fa1-2fc0-4b3c-97b1-e24319b5b2961.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Indywidualne zajęcia z logopedą2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf2b2fa1-2fc0-4b3c-97b1-e24319b5b296
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00065524
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00431250
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PPPP.261.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są indywidualne zajęcia z logopedą.
2. Czas trwania zajęć maksymalnie 898 godz. (po 60 minut), przy czym 154 godziny w 2024 r., 371 godzin w 2025 r. i 373 godziny w 2026 r.
3. Zamówienie polega na przeprowadzeniu zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnościami oraz zagrożonych niepełnosprawnością w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia przez dziecko nauki w szkole z terenu Powiatu Bialskiego.
4. Działania podejmowane w ramach terapii logopedycznej ukierunkowane są na usunięcie wszelkich zakłóceń procesu porozumiewania się. Oddziaływania te mają na celu: - korygowanie zaburzeń mowy (wad wymowy, jąkania i innych), - usprawnianie motoryki aparatu artykulacyjnego, - wypracowanie odpowiedniego poziomu sprawności językowej, oddechowej i fonacyjnej usprawnianie funkcji pokarmowych, - wzbogacanie zasobu słownictwa biernego i czynnego, - stwarzanie możliwości porozumiewania się wychowankom
5. Zajęcia obywać się będą w Powiatowej Poradni Psychologicznej- Pedagogicznej ul. Warszawska 12 c, 21-500 Biała Podlaska wraz z Filiami w Terespolu, i Międzyrzecu Podlaskim. Dopuszcza się prowadzenie zajęć w innym miejscu po uzgodnieniu z Dyrektorem Ośrodka. Wykonawca zobowiązany jest w tym wypadku zapewnić sprzęt i pomoce dydaktyczne do przeprowadzenia zajęć.
6. Wykonawca będzie realizował usługi w godzinach i miejscu ustalonym z Zamawiającym (po uzgodnieniu z rodzicami / opiekunami prawnymi). Harmonogram zajęć oraz przydział dzieci do zajęć terapeutycznych zostanie ustalony po zgłoszeniu przez rodziców / opiekunów i zakwalifikowaniu ich do określonych form terapii na podstawie opinii zespołu koordynującego działania ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego powołanego przez dyrektora ośrodka.
7. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało przede wszystkim:
1. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało przede wszystkim:
1) Prowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka niepełnosprawnego lub zagrożonego niepełnosprawnością stosownie do jego potrzeb psychofizycznych i rozwojowych.
2) Prowadzenie zajęć terapeutycznych z dziećmi niepełnosprawnymi lub zagrożonymi niepełnosprawnością zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami.
3) Udzielanie rodzicom dziecka instruktażu, wspieranie w wykorzystaniu terapii w warunkach domowych.
4) Dokonanie oceny aktualnego poziomu funkcjonowania dziecka w zakresie istotnym dla prowadzonej terapii.
5) Dokonywanie systematycznej oceny skuteczności oddziaływań.
6) Współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zwiększenia skuteczności terapii.
7) Prowadzenie dokumentacji zajęć, w tym: prowadzenia dzienników zajęć, prowadzenia kart czasu pracy, według przekazanego wzorca, bieżącej współpracy z Zamawiającym, przekazywania Zamawiającemu następujących dokumentów dotyczących realizacji zajęć: miesięczne karty z realizacji godzin.
8) Przestrzeganie zasad higieniczno- sanitarnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3) pzp w zw. z art. 263 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.), ponieważ wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a oferta z najniższą ceną spośród pozostałych ofert niepodlegających odrzuceniu, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Dostawa kubków termicznych
- Budowa strefy ciszy i relaksu w dolinie rzeki Krzny w Białej Podlaskiej
- "Dostawa 65 kompletów HEŁMÓW OCHRONNYCH, KAMIZELEK OCHRONNYCH, GOGLI"
- Dostawa różnych produktów leczniczych, środków obniżających krzepliwość krwi, środków przeciwbólowych, produktów leczniczych dla układu nerwowego, kortykosterydów (...) w podziale na 15 części
- Przebudowa i remont budynku kordegardy, mieszczącego galerię sztuki "Galerię Podlaską" wraz z urządzeniami budowlanymi i utwardzeniami w otoczeniu w Białej Podlaskiej przy ul. Warszawskiej 12
- Dostawa szafek łazienkowych
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kontrola jakości przesiewowych badań cytologicznych, wyłonienie ekspertów do oceny cytologicznych preparatów fałszywie ujemnych oraz eksperta ds. kolposkopii. TP-160/25/MSZ.
- Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie 12 jednodniowych spotkań świadomościowych wraz z usługą gastronomiczną oraz przygotowaniem materiałów dydaktycznych
- Usługi społeczne polegające na przeprowadzeniu zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnościami oraz zagrożonych niepełnosprawnością
więcej: Usługi edukacji specjalnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.