eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrówno › Modernizacja przepompowni ścieków na terenie gminy Dąbrówno II etap.



Ogłoszenie z dnia 2024-01-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja przepompowni ścieków na terenie gminy Dąbrówno II etap.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĄBRÓWNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743210

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 21

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrówno

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-120

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dabrowno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamowienia/fffc6f45-f852-4da0-b0cb-aa990213e278

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja przepompowni ścieków na terenie gminy Dąbrówno II etap.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbb0ee56-9f36-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00065459

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027334/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja przepompowni ścieków na terenie gminy Dąbrówno.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00564982

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DRZ.271.2.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1000000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja przepompowni ścieków na terenie gminy Dąbrówno II etap.
2. Zadanie obejmuje kompleksową modernizację 10 przepompowni ścieków:
1) Przepompownia ścieków w Dąbrównie – dz. nr 117/2: renowacja istniejącego zbiornika o średnicy fi 1400 mm; wymiana pomp i prowadnic, armatury, orurowania oraz drabiny złazowej i podestu, zagospodarowanie terenu, montaż wentylacji wraz z filtrem węglowym ze stali nierdzewnej, podłączenie przepompowni do systemu monitoringu; montaż atrap 2 kamer.
2) Dwie przepompownie ścieków w Dąbrównie – dz. Nr 312 i 579/11: renowacja istniejącego zbiornika o średnicy fi 1200 mm; wymiana pomp i prowadnic, armatury, orurowania oraz drabiny złazowej i podestu, zagospodarowanie terenu, montaż wentylacji wraz z filtrem węglowym ze stali nierdzewnej; montaż piaskownika; montaż sondy hydrostatycznej i pływaków, wymiana szafy sterowniczej wraz z automatyką i wpięciem w monitoring; montaż atrap 2 kamer.
3) Trzy przepompownie w miejscowości Leszcz – dz. Nr 119/65, 119/61, 119/59, 28/1: wymiana włazu przepompowni oraz pomp i prowadnic, armatury, orurowania oraz drabiny złazowej i podestu; zagospodarowanie terenu, montaż wentylacji wraz z filtrem węglowym ze stali nierdzewnej, montaż piaskownika, wymiana szafy sterowniczej wraz z automatyką i wpięciem w monitoring; montaż atrap 2 kamer.
4) Dwie przepompownie ścieków: Leszcz - Dąbrówno - dz. nr 392/24 oraz Leszcz – Kalbornia dz. Nr 166/31: wymiana włazu przepompowni oraz pomp i prowadnic, armatury, orurowania oraz drabiny złazowej i podestu, zagospodarowanie terenu, montaż wentylacji wraz z filtrem węglowym ze stali nierdzewnej, montaż piaskownika, wymiana szafy sterowniczej wraz z automatyką i wpięciem w monitoring; montaż atrap 2 kamer.
5) Dwie przepompownie ścieków: Marwałd dz. nr 262 oraz Tułodziad dz. Nr 12/1: renowacja istniejącego zbiornika o średnicy fi 1200 mm, wymiana pomp i prowadnic, armatury, orurowania oraz drabiny złazowej i podestu, zagospodarowanie terenu, montaż wentylacji wraz z filtrem węglowym ze stali nierdzewnej, montaż piaskownika oraz sondy hydrostatycznej i pływaków, wymiana szafy sterowniczej wraz z automatyką i wpięciem w monitoring; montaż atrap 2 kamer.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym – rozdziale II i stanowi załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia (zwanej dalej SWZ lub Specyfikacją).
UWAGA, PFU zostało opracowane dla 14 przepompowni. Wycenić należy wyłącznie wymienione powyżej 10 przepompowni oraz uwzględnić zapisy SWZ. Ogólne zapisy PFU w zakresie jakości wykonanych robót mają zastosowanie.
3. Zakres zadania obejmuje:
1) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej (projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, kosztorys inwestorski) na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego oraz zgodnie z zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Dokumentacja projektowa musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego,
2) pozyskanie map do celów projektowych (o ile będzie to niezbędne dla realizacji przedmiotu umowy),
3) wykonanie badań geotechnicznych podłoża gruntowego (o ile będzie to niezbędne dla realizacji przedmiotu umowy),
4) uzyskanie decyzji administracyjnej – pozwolenia na budowę (jeżeli będzie niezbędne dla realizacji robót budowlanych) lub dokonanie zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę (jeżeli decyzja administracyjna dotycząca pozwolenia na budowę nie będzie wymagana przepisami prawa),
5) uzyskanie wszelkich zgód, zezwoleń i pozwoleń niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy,
6) wykonanie robót budowlanych zgodnie z wcześniej opracowaną, zaakceptowaną przez Zamawiającego, dokumentacją techniczną,
7) pełnienie nadzoru autorskiego.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub/i podwykonawcę i/lub dalszego podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności wymienione w ust. 4, określone w Opisie przedmiotu zamówienia. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia wykonywania robót budowlanych, Wykonawca będzie zobowiązany zatrudnić na czas realizacji zamówienia osoby wykonujące czynności, o których mowa w ust. 4, zwane dalej pracownikami, na podstawie umowy o pracę pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
6. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia:
1) prace rozbiórkowe, prace montażowe, prace porządkowe – sprzątanie terenu, przygotowanie terenu, roboty instalacyjne oraz pozostałe roboty ogólnobudowlane i specjalistyczne,
2) operatorzy maszyn sprzętu i urządzeń (obsługa sprzętu, maszyn i urządzeń), obejmujące cały zakres rzeczowy zamówienia wskazany w SWZ, dokumentacji technicznej oraz niniejszej umowie
– których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
7. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedłożył oświadczenie, iż osoby skierowane do realizacji zamówienia, o których mowa w ust. 3, są zatrudnione na umowę o pracę. Oświadczenie powinno być złożone najpóźniej w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy i powinno zawierać co najmniej następujące dane: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy, rodzaj zawartej umowy o pracę, okres zatrudnienia, stanowisko i zakres obowiązków pracownika, dla każdej osoby skierowanej do realizacji zamówienia. Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia może żądać kopii umów o pracę i/lub innych dokumentów, o których mowa w art. 438 ust. 2 ustawy, z których jednoznacznie będzie wynikać, iż skierowane do realizacji zamówienia osoby są zatrudnione na podstawie umowy o pracę.
8. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumentów, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz skutkować będzie naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SWZ wzorze umowy, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy, umową cywilnoprawną.
9. Powyższe wymogi dotyczą również podwykonawców i dalszych podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace.
10. Tam, gdzie w SWZ i dołączonych do niej załącznikach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych niż wymaganych przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej. Zamawiający informuje, iż w takiej sytuacji przedmiotowe zapisy są jedynie przykładowe i stanowią wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, a także jakościowe (m.in.: wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie materiałów i urządzeń, estetyka itp.) jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy), konkretny produkt lub materiały przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

45000000-7 - Roboty budowlane

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.).

Uzasadnienie faktyczne:
W związku z ceną jedynej oferty złożonej w postępowaniu, która przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, podjęto decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania w oparciu o art. 255 pkt 3 ustawy. Zwiększenie kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do wysokości ceny oferty nie jest możliwe. Uwzględniając powyższe oraz konieczność unieważnienia postępowania odstąpiono od badania i oceny oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.