eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Dęba › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego w 2023 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Tarnobrzeski - Zarząd Dróg Powiatu Tarnobrzeskiego z siedzibą w Nowej Dębie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 831205339

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 20

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Dęba

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-460

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: /15/ 846 49 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpt@tarnobrzeski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdpt.nowadeba.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami powiatowymi na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb4fcbd6-6c99-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00065458

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001160/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego w 2023 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00459206/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZD.2620.02.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 Zimowe utrzymanie dróg o łącznej długości 9 869 mb
Zamawiający dla części nr 1 przewiduje następujący zakres:
Odśnieżanie i zwalczanie śliskości w IV standardzie zimowego utrzymania:
- droga nr 1128 R ( ul. Jana Pawła II) – 705 mb
- droga nr 1126 R (ul. Sienkiewicza) – 479 mb
- droga nr 1132 R (ul. Podleśna – 1265 mb, ul. Borowa – 1865 mb) – 3130 mb
- droga nr 1131 R (ul. Majdańska) – 570 mb
- droga nr 1129 R (ul. 1 Maja) – 217 mb
- droga nr 1127 R (ul. Kościuszki – 1582 mb, ul. Szypowskiego – 790) – 2372 mb
- droga nr 1125 R (ul. Kolejowa) – 505 mb
- droga nr 1104 R (ul. Sikorskiego) – 1471 mb
- droga nr 1130 R (ul. Mickiewicza) – 420 mb
Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na parkingach i miejscach postojowych:
- droga nr 1128 R ( ul. Jana Pawła II) – 1435 m2
- droga nr 1129 R (ul. 1 Maja) – 100 m2
- droga nr 1127 R (ul. Kościuszki, ul. Szypowskiego ) – 4000 m2
- droga nr 1104 R (ul. Sikorskiego) – 300 m2
Uwaga: Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na parkingach odbywa się wyłącznie na wyraźne polecenie Zamawiającego
Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na chodnikach (średnia szerokość – 1,75m)
- droga nr 1128 R ( ul. Jana Pawła II) – 345 mb
- droga nr 1132 R (ul. Podleśna) – 1200 mb
- droga nr 1127 R (ul. Kościuszki, ul. Szypowskiego) – 1800 mb
- droga nr 1104 R (ul. Sikorskiego) – 1090 mb
- droga nr 1132R (ul. Borowa) – 855 mb
- droga nr 1131R (ul. Majdańska) – 385 mb
Zamawiający zastrzega, że w razie konieczności może zlecić Wykonawcy wykonanie usługi na innych odcinkach dróg powiatowych na terenie powiatu tarnobrzeskiego.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował następującym sprzętem:
Nośnik z piaskarką i pługiem – szt. 2, Ładowarka – szt. 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 32000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 Zimowe utrzymanie dróg o łącznej długości 54 065 mb
Zamawiający dla części nr 2 przewiduje następujący zakres:
Odśnieżanie i zwalczanie śliskości w IV standardzie zimowego utrzymania:
- droga nr 1121 R Suchorzów – Gawłuszowice, w km 1+238 – 4+226.
Odśnieżanie i zwalczanie śliskości w V standardzie zimowego utrzymania:
- droga nr 1121 R Suchorzów – Gawłuszowice, w km 0+000 – 1+238, 4+226 – 6+734,
- droga nr 1117 R Tarnowska Wola – Wola Baranowska, w km 0+000 – 16+070,
- droga nr 1119 R Durdy – Marki – Józefów, w km 0+000 – 6+335,
- droga nr 1113 R Stale – Chmielów – Dąbrowica, w km 14+420 – 14+560,
- droga nr 1120 R dojazd do stacji kolejowej Skopanie, w km 0+000 – 1+670,
- droga nr 1122 R Dymitrów Duży – Dymitrów Mały, w km 0+000 – 2+903,
- droga nr 1123 R Dymitrów Duży – Domacyny Wielkie, w km 0+000 – 1+566,
- droga nr 1118R Padew Narodowa – Wola Baranowska – Ślęzaki, km 1+611 – 10+257,
- droga nr 1124 R Knapy – Zachwiejów – Zarównie, w km 0+000 – 3+252,
- droga nr 2401 R Komorów – Huta Komorowska – Koniecpol, w km 12+944 – 13+536
- droga nr 3600R Dąbrowica – Góra „ZWAŁKA” – 3 840 mb
Odśnieżanie interwencyjne:
- droga nr 2401 R Komorów – Huta Komorowska – Koniecpol, w km 10+627 – 12+944.
Zamawiający zastrzega, że w razie konieczności może zlecić Wykonawcy wykonanie usługi na innych odcinkach dróg powiatowych na terenie powiatu tarnobrzeskiego.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował następującym sprzętem:
Nośnik z piaskarką i pługiem - szt. 2, Ładowarka - szt. 1, Równiarka - szt. 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 76725,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 Zimowe utrzymanie dróg o łącznej długości 28 954 mb
Zamawiający dla części nr 3 przewiduje następujący zakres:
Odśnieżanie i zwalczanie śliskości w IV standardzie zimowego utrzymania:
- droga nr 1110 R Ocice – Jadachy, w km 2+248 – 8+350
Odśnieżanie i zwalczanie śliskości w V standardzie zimowego utrzymania:
- droga nr 1112 R dojazd do stacji kolejowej Chmielów, w km 0+000 – 1+115
- droga nr 1113 R Stale – Chmielów – Dąbrowica, w km 0+000 – 11+205
- droga nr 1094 R Furmany – Żupawa – Stale, w km 0+000 – 7+317
Odśnieżanie interwencyjne:
- droga nr 1113 R Stale – Chmielów – Dąbrowica, w km 11+205 – 14+420
Zamawiający zastrzega, że w razie konieczności może zlecić Wykonawcy wykonanie usługi na innych odcinkach dróg powiatowych na terenie powiatu tarnobrzeskiego.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował następującym sprzętem:
Nośnik z piaskarką i pługiem - szt. 2, Ładowarka - szt. 1, Równiarka - szt. 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 66500,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 Zimowe utrzymanie dróg o łącznej długości 49 333 mb
Zamawiający dla części nr 4 przewiduje następujący zakres:
Odśnieżanie i zwalczanie śliskości w V standardzie zimowego utrzymania:
- droga nr 1116 R Alfredówka – Ciosy – Wydrza, w km 0+000 – 8+125, 12+925 – 15+767
- droga nr 1114 R Stale do drogi nr 9, w km 0+000 – 13+607
- droga nr 1115 R Grębów – Wydrza – Krawce, w km 0+000 – 7+929
- droga nr 1030 R Grębów – Stany, w km 0+000 – 9+310
- droga nr 1015 R Jamnica – Zbydniów, w km 0+000 – 2+720
Odśnieżanie interwencyjne:
- droga nr 1116 R Alfredówka – Ciosy – Wydrza, w km 8+125 – 12+925
Zamawiający zastrzega, że w razie konieczności może zlecić Wykonawcy wykonanie usługi na innych odcinkach dróg powiatowych na terenie powiatu tarnobrzeskiego.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował następującym sprzętem:
Nośnik z piaskarką i pługiem – szt. 2, Ładowarka – szt. 1, Równiarka – szt. 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 68000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5 Zimowe utrzymanie dróg o łącznej długości 33 323 mb
Zamawiający dla części nr 5 przewiduje następujący zakres:
Odśnieżanie i zwalczanie śliskości w IV standardzie zimowego utrzymania:
- droga nr 1090 R Trześń – Grębów, w km 0+000 – 13+023
Odśnieżanie i zwalczanie śliskości w V standardzie zimowego utrzymania:
- droga nr 1093 R Tarnobrzeg – Stacja kolejowa Grębów, w km 7+080 – 11+355
- droga nr 1092 R Trześń – Furmany, w km 0+000 – 4+507
- droga nr 1017 R Zaleszany – Zabrnie, w km 2+263 – 6+677
- droga nr 1091 R Sokolniki – Orliska, w km 0+000 – 3+377
- droga nr 1089 R Od drogi 854 – Goczałkowice, w km 0+000 – 2+553
- droga nr 1011 R Kawęczyn – Skowierzyn, w km 0+000 – 1+174
Zamawiający zastrzega, że w razie konieczności może zlecić Wykonawcy wykonanie usługi na innych odcinkach dróg powiatowych na terenie powiatu tarnobrzeskiego.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował następującym sprzętem:
Nośnik z piaskarką i pługiem – szt. 2, Ładowarka – szt. 1, Równiarka – szt. 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 67080,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6 Przygotowanie i załadunek mieszanki piaskowo-solnej
Przygotowanie mieszanki piaskowo-solnej na terenie bazy Zarządu Dróg w ilości niezbędnej do zapewnienia płynnego i zgodnego z wymaganymi standardami wykonania usługi zwalczania śliskości.
Załadunek mieszanki piaskowo-solnej na piaskarki w takich ilościach i w takim czasie jakie wynikają z aktualnych na dany dzień potrzeb.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował następującym sprzętem:
Ładowarka – szt. 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską

4.5.5.) Wartość części: 29320,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40392,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40392,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40392,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8670003134

7.3.3) Ulica: Leśna 1

7.3.4) Miejscowość: Nowa Dęba

7.3.5) Kod pocztowy: 39-460

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40392,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109593,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109593,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109593,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Transportowo Handlowa Bogdan Myszka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8670001052

7.3.3) Ulica: Szkolna 18

7.3.4) Miejscowość: Skopanie

7.3.5) Kod pocztowy: 39-451

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109593,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Łukasz Kosior

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8672070703

7.3.3) Ulica: Wiącka 14A

7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 39-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101520,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101520,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101520,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skład Materiałów Budowlanych i Opału "SKÓR-POL" Dariusz Skóra i Mirosław Skóra

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8671021476

7.3.3) Ulica: Ogrodowa 1

7.3.4) Miejscowość: Grębów

7.3.5) Kod pocztowy: 39-410

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101520,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106812,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106812,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106812,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTER-BUD Grzegorz Kozak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8671877349

7.3.3) Ulica: Cichy Kącik 4

7.3.4) Miejscowość: Stale

7.3.5) Kod pocztowy: 39-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106812,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73923,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78726,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73923,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTER-BUD Grzegorz Kozak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8671877349

7.3.3) Ulica: Cichy Kącik 4

7.3.4) Miejscowość: Stale

7.3.5) Kod pocztowy: 39-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73923,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.