eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polanica-ZdrójZP/TP/2022/8-d¼wigi



Og³oszenie z dnia 2022-02-23


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
ZP/TP/2022/8-d¼wigi

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SPECJALISTYCZNE CENTRUM MEDYCZNE IM. ¦W. JANA PAW£A II SPÓ£KA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020493961

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Paw³a II 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Polanica-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-320

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@scm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.scm.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP/TP/2022/8-d¼wigi

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2e9d30fe-9479-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00065436

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

bip.scm.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: bip.scm.p , 13.1 W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej na adres zp@scm.pl.
Pytania do Zamawiaj±cego mo¿na zadawaæ na adres zp@scm.pl z wyra¼nym podaniem w tytule symbolu postêpowania ZP/TP/2022/8- d¼wigi

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
13.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
13.5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
13.6 Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
13.7. Identyfikator postêpowania o udzielenie zamówienia dostêpne s± na li¶cie wszystkich postêpowañ na miniPortalu.
13.8. Odpowiedzi na zadane pytania, informacje dodatkowe itp. umieszczane bêd± na stronie internetowej – https://bip.scm.pl – zak³adka zamówienia publiczne i przekazywane Wykonawcom zgodnie z art. 284 ust. 6 ustawy.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy dopuszcza do³±czenie katalogu elektronicznego do oferty

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art.13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej - ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych lub RODO) informujemy, ¿e:
Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Specjalistyczne Centrum Medyczne im. ¶w. Jana Paw³a II spó³ka akcyjna z siedzib± w Polanicy-Zdroju (dalej: Spó³ka).
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w
celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego oznaczonego ZP/TP/2022/8 – d¼wigi.
W zwi±zku z przetwarzaniem Pañstwa danych osobowych przys³uguj± Pañstwu: prawo dostêpu do swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usuniêcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania - o ile zachodz± okoliczno¶ci i przypadki okre¶lone prawem.
Maj± Pañstwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pañstwa dotycz±cych narusza przepisy RODO.
Zakres danych, które przetwarzamy jest niezbêdny do osi±gniêcia wskazanego wy¿ej celu. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Niepodanie okre¶lonych danych skutkuje brakiem mo¿liwo¶ci rozpatrzenia przez nas Pañstwa oferty.
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
Na podstawie Pañstwa danych osobowych Administrator nie bêdzie podejmowa³ wobec Pañstwa zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji bêd±cych wynikiem profilowania.
Pañstwa dane mog± byæ przekazane podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowi±zuj±cego prawa.
Mog± Pañstwo realizowaæ swoje prawa kieruj±c korespondencjê na adres: Specjalistyczne Centrum Medyczne im. ¶w. Jana Paw³a II spó³ka akcyjna 57-320 Polanica-Zdrój, ul. Jana Paw³a II 2,
Mog± Pañstwo równie¿ napisaæ do Inspektora Ochrony Danych w Spó³ce na adres e-mail: daneosobowe@scm.pl

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/2022/8-d¼wigi

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizowanie us³ug polegaj±cych na wykonywaniu konserwacji, przegl±dów okresowych i usuwaniu awarii urz±dzeñ d¼wigowych zainstalowanych w Specjalistycznym Centrum Medycznym im. ¶w. Jana Paw³a II S.A. oraz wykonywanie pomiarów.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 50531400-0 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji d¼wigów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

42419100-7 - Czê¶ci d¼wigów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 18.1 Oceny ofert bêdzie dokonywa³a komisja. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert oraz dokonywaæ poprawek oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w obliczeniu ceny, niezw³ocznie zawiadamiaj±c o tym Wykonawcê, którego oferta zosta³a poprawiona. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê zawieraj±c± b³êdy w obliczeniu ceny.
18.2. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium punktowym.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na awariê/usterkê

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

W celu wykazania spe³niania przez Wykonawcê warunków o których mowa w art. 112 ustawy Pzp Wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów i o¶wiadczeñ:
7.1.1. Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym - na potwierdzenie Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy prowadz±cego dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
7.1.2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - na potwierdzenie Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia zezwolenia, licencji, koncesji, lub wpisu do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej, a w przypadku braku konieczno¶ci ich posiadania, Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie informuj±c o braku konieczno¶ci posiadania w/w dokumentów. Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia wykazu osób i podmiotów odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia wg wzoru - ZA£¡CZNIK NR 10 do SWZ.
7.1.3. Wykonawca musi znajdowaæ siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, na potwierdzenie Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia o¶wiadczenia z art. 273 ustawy Pzp – wg wzoru- ZA£¡CZNIK NR 3 do SWZ,7.1.4. Wykonawca musi posiadaæ zdolno¶æ techniczn± i zawodow±. Na potwierdzenie Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia „Wykazu wykonanych dostaw/us³ug”- zgodnie z ZA£¡CZNIKIEM NR 5 do SWZ i za³±czenie 2 dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e dostawy/us³ugi te zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie oraz wykazu osób i podmiotów odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia wg wzoru -ZA£¡CZNIK NR 10 do SWZ.
Za spe³nienie tego wymogu Zamawiaj±cy uzna wykonanie, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanie dostaw/us³ug przez Wykonawcê w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane .
Dowodami tymi s± w szczególno¶ci:
7.1.4.1. referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, z tym ¿e w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub us³ug okresowych lub ci±g³ych, po¶wiadczenie powinno byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ na 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
7.1.4.2. w przypadku zamówieñ na dostawy lub us³ugi – o¶wiadczenie Wykonawcy – je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów , o których mowa w punkcie powy¿ej.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 7.2.1. O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodne z art. 108 ust.1 ustawy Pzp wg wzoru - ZA£¡CZNIK NR 4 do SWZ,
7.2.2 Aktualny odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu wykazania spe³niania przez Wykonawcê warunków o których mowa w art. 112 ustawy Pzp Wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów i o¶wiadczeñ:
7.1.1. Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym - na potwierdzenie Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy prowadz±cego dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
7.1.2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - na potwierdzenie Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia zezwolenia, licencji, koncesji, lub wpisu do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej, a w przypadku braku konieczno¶ci ich posiadania, Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie informuj±c o braku konieczno¶ci posiadania w/w dokumentów. Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia wykazu osób i podmiotów odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia wg wzoru - ZA£¡CZNIK NR 10 do SWZ.
7.1.3. Wykonawca musi znajdowaæ siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, na potwierdzenie Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia o¶wiadczenia z art. 273 ustawy Pzp – wg wzoru- ZA£¡CZNIK NR 3 do SWZ,
7.1.4. Wykonawca musi posiadaæ zdolno¶æ techniczn± i zawodow±. Na potwierdzenie Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia „Wykazu wykonanych dostaw/us³ug”- zgodnie z ZA£¡CZNIKIEM NR 5 do SWZ i za³±czenie 2 dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e dostawy/us³ugi te zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie oraz wykazu osób i podmiotów odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia wg wzoru -ZA£¡CZNIK NR 10 do SWZ.
Za spe³nienie tego wymogu Zamawiaj±cy uzna wykonanie, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanie dostaw/us³ug przez Wykonawcê w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane .
Dowodami tymi s± w szczególno¶ci:
7.1.4.1. referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, z tym ¿e w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub us³ug okresowych lub ci±g³ych, po¶wiadczenie powinno byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ na 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
7.1.4.2. w przypadku zamówieñ na dostawy lub us³ugi – o¶wiadczenie Wykonawcy – je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów , o których mowa w punkcie powy¿ej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Sk³adanie ofert przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie
8.1. W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej przez kilka podmiotów, ka¿dy z nich zobowi±zany jest przedstawiæ dokumenty wystawione na niego wymienione w pkt: 7.2.1. – 7.2.2, natomiast dokumenty wymienione w pkt: 7.1.1.-7.1.3. podmioty sk³adaj± wspólnie, tj.: warunki w nich okre¶lone s± spe³nione, gdy podmioty sk³adaj±ce ofertê spe³niaj± je ³±cznie.
8.2. Oferta wspólna musi zostaæ przygotowana i z³o¿ona w nastêpuj±cy sposób:
8.2.1. podmioty wspólnie sk³adaj±ce ofertê ustanawiaj± i wskazuj± Pe³nomocnika do reprezentowania ich
w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu o
udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - DO OFERTY NALE¯Y DO£¡CZYÆ PE£NOMOCNICTWO,
8.2.2. oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkie podmioty wspólnie sk³adaj±ce ofertê ;
8.2.3. ka¿dy z podmiotów sk³adaj±cych wspólnie ofertê musi z³o¿yæ o¶wiadczenie, ¿e nie podlega wykluczeniu
z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp- ZA£¡CZNIK NR 4 DO SWZ.
8.3. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
8.4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, przed
podpisaniem umowy o realizacjê zamówienia s± zobowi±zani dostarczyæ Zamawiaj±cemu stosown± kopiê umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 musz± byæ dokonywane z zachowaniem przepisu art. 454, art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
3. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany ustaleñ niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy w nastêpuj±cym zakresie:
1) wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku:
a) zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej czê¶ci wynagrodzenia, której zmiana dotyczy,
b) ograniczenia zakresu prac objêtych niniejsz± umow± w przypadku stwierdzenia braku konieczno¶ci wykonywania czê¶ci zamówienia,
2) osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Wykonawcê w przypadku nieprzewidzianych zdarzeñ losowych min. takich jak: ¶mieræ, choroba, ustanie stosunku pracy, zmiana zakresu obowi±zków, nienale¿yte wykonywanie obowi±zków, pod warunkiem, ¿e osoby zaproponowane bêd± posiada³y takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie.
4. Zmiany przewidziane w umowie mog± byæ inicjowane przez Zamawiaj±cego oraz przez Wykonawcê.
5. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest z³o¿enie wniosku przez stronê inicjuj±c± zamianê zawieraj±cego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-03-11 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê w postêpowaniu za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-11 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-04-08

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

10. Wykonawcy maj±cy siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, sk³ada:
10.1.1. o¶wiadczenia i dokumenty o których mowa w pkt . 7.1.
10.1.2. o¶wiadczenie o którym mowa w pkt 7.2.1.
10.1.3 ppkt 7.2.2 - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.