Ogłoszenie z dnia 2022-02-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00046589/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Studnie głębinowe z podziałem na II części:
Część I - Budowa studni głębinowej nr 4 i nr 5 na ujęciu w miejscowości Magnuszewice;
Część II - Odwiert 2 - studni głębinowych w Kotlinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOTLIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855400
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców Wielkopolskich 3
1.5.2.) Miejscowość: Kotlin
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-220
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 7405481
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@kotlin.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotlin.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kotlin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Studnie głębinowe z podziałem na II części:Część I - Budowa studni głębinowej nr 4 i nr 5 na ujęciu w miejscowości Magnuszewice;
Część II - Odwiert 2 - studni głębinowych w Kotlinie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb9fe49a-84c9-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00065388
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040146/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa studni głębinowej nr 4 i nr 5 na ujęciu w miejscowości Magnuszewice, Odwiert 2 - studni głębinowych w Kotlinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00046589/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 812922,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa studni głębinowej nr 4 i nr 5 na ujęciu w miejscowości Magnuszewice - przedmiotem zamówienia jest wykonanie studni awaryjnych nr 4 i nr 5 ujmujących neogeński – mioceński poziom wodonośny wraz z obudowami oraz zasilaniem energetycznym i rurociągami tłocznymi, dla zaopatrzenia w wodę niezbędną dla potrzeb socjalno – bytowych i technologicznych wodociągu wiejskiego w miejscowości Magnuszewice4.5.3.) Główny kod CPV: 45255500-4 - Roboty wiertnicze i górnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni
45262220-9 - Wiercenie studni wodnych
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
4.5.5.) Wartość części: 542845,46 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odwiert 2 - studni głębinowych w Kotlinie – przedmiotem zamówienia jest wykonanie otworu hydrogeologicznego studni podstawowej nr 2 z utworów neogeńskich – mioceńskich w miejscowości Kotlin działka nr 356/1 dla zaopatrzenia w wodę niezbędną do picia, potrzeb socjalno – bytowych i gospodarczych mieszkańców i innych użytkowników nowo projektowanego gminnego ujęcia w miejscowości Kotlin tj. części miejscowości Kotlin oraz miejscowości Orpiszewek.4.5.3.) Główny kod CPV: 45255500-4 - Roboty wiertnicze i górnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni
45262220-9 - Wiercenie studni wodnych
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
4.5.5.) Wartość części: 270076,68 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po analizie możliwości finansowych Gminy, Zamawiający stwierdza, że nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia. Zachodzi zatem przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1868299,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1868299,89 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po analizie możliwości finansowych Gminy, Zamawiający stwierdza, że nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia. Zachodzi zatem przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 872291,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 872291,41 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa dostępności architektonicznej Biur Powiatowych ARiMR Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego z siedzibami w Stargardzie i Szczecinku dla osób ze szczególnymi potrzebami
- Budowa dwóch osiedli budynków komunalnych dla Miasta Sejny - 17 budynków dwulokalowych
- "Zabezpieczenie mieszkańców Gminy Sulików w zasoby wody poprzez rozbudowę istniejącego ujęcia w Mikułowej o dodatkowe studnie głębinowe"
- Utworzenie Laboratorium Sztucznej Inteligencji w Diagnostyce Obrazowej przy Al. Armii Krajowej 13/15 w Częstochowie wraz z dostawą i instalacją tomografu komputerowego w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Przebudowa budynku auli przy ul. Paderewskiego w Cieszynie (SPIN-ART Centrum Edukacji Artystycznej i Kulturalnej)"
- Remont w budynku administracyjnym KOWR OT w Opolu przy ul. 1 Maja 6 z podziałem na 2 zadania częściowe.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





