eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › "Przebudowa III piętra budynku A Szpitala św. Wojciecha w Gdańsku na potrzeby Oddziału Kardiologicznego wraz z dostawą i montażem wyposażenia medycznego oraz niemedycznego w tym 2 szt. Angiografów "



Ogłoszenie z dnia 2021-05-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00065354 z dnia 2021-05-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa III piętra budynku A Szpitala św. Wojciecha w Gdańsku na potrzeby Oddziału Kardiologicznego wraz z dostawą i montażem wyposażenia medycznego oraz niemedycznego w tym 2 szt. Angiografów ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o.

1.3.) Oddział zamawiającego: Szpital św. Wojciecha al. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221964385

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowe Ogrody 1-6

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-803

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@copernicus.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.copernicus.gda.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/copernicus/aukcje

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa III piętra budynku A Szpitala św. Wojciecha w Gdańsku na potrzeby Oddziału Kardiologicznego wraz z dostawą i montażem wyposażenia medycznego oraz niemedycznego w tym 2 szt. Angiografów ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e267448-782a-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00065354

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00011368/07

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D10.251.4.C.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 18843657 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zgodnie z Umową (zał. nr 3 do SWZ) i Opisem Przedmiotu Zamówienia (zwany dalej OPZ)- zał. 2 do SWZ wraz załącznikami robót budowlano – instalacyjnych oraz dostawy wraz z montażem 2 szt. angiografów zgodnie z załącznikiem nr 2-06 do OPZ. Zakres zadania obejmuje m. in. dostawy 2 szt. angiografów i pozostałego wyposażenia medycznego opisanego w OPZ wraz z załącznikami, wyposażenia niemedycznego w tym wyposażenia meblowego zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 2-01 i nr 2-02 do OPZ, wykonanie projektu wymiany okien wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę, wykonanie wymiany okien zgodnie z projektem i pozwoleniem, wykonanie projektu osłon stałych wraz z ich wykonaniem, montaż sys. Poczty pneumatycznej , rozszerzenie zakresu sys. Kontroli Dostępu i inne. Zakres inwestycji obejmuje przebudowę pomieszczeń, które są zlokalizowane w obrębie całej kondygnacji +3 w budynku szpitalnym „A” (skrzydło północne i południowe) oraz łącznik E. Projektowana przebudowa ma na celu dostosowanie oddziału do obecnych potrzeb i przepisów prawnych oraz poprawę warunków pobytu pacjentów i pracy personelu.
W chwili obecnej w obrębie 3 pietra w skrzydle północnym funkcjonuje Oddział Kardiologiczny, a w skrzydle południowym mieścił się Oddział Chirurgii Urazowo - Ortopedycznej. Projekt zakłada etapowanie inwestycji. Etap 1 będzie obejmował realizację projektu przebudowy pomieszczeń od osi 10 do osi 16, a etap 2 od osi 1 do osi 10.
Podstawowe dane liczbowe inwestycji, powierzchnia:
-powierzchnia objęta opracowaniem – 1 269,71 m2 +/-5 %,
-dodatkowo pomieszczenia na 2 i 4 piętrze wynikające z wymiany i wzmocnień płyt stropowych (dot. pomieszczeń nad i pod angiografami)
-dostawa wraz z montażem 2 szt. angiografów,
-dostawa wyposażenia medycznego i niemedycznego,
-dostawa wyposażenia meblowego,
-inne zgodnie z Umową wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33100000-1 - Urządzenia medyczne

39100000-3 - Meble

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39151000-5 - Meble różne

45000000-7 - Roboty budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314310-7 - Układanie kabli

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18600000

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26000000

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18600000

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5551840460

7.3.3) Ulica: Anny Jagiellonki 20/6

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-034

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. Wykonanie prac wykończeniowych, instalacji sanitarnych- Constructis Rafał Nowak, ul. Częstochowska 7/3, 80-180 Gdańsk
2. Dostawa i montaż angiografów - Siemens Healthcare Sp. z o.o., ul. Żupnicza 11, 03-821 Warszawa

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18600000

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-05-19 do 2022-11-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.