eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Rawska › Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Biała Rawska



Ogłoszenie z dnia 2022-02-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Biała Rawska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biała Rawska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148590

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 57

1.5.2.) Miejscowość: Biała Rawska

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-230

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 468159377

1.5.8.) Numer faksu: 468159444

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bialarawska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialarawska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Biała Rawska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f0fab01-68e8-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00065021

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000464/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Lesiew, Błażejewice-Niemirowice, Marchaty

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00338705/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.II.271.14.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 386824,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Błażejewice.

Roboty będą polegać na budowie sieci wodociągowej wskazanej w załączonej dokumentacji.
Szczegółowe zasady dotyczące opisu technicznego przedmiotowych robót zawiera Załącznik Nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia – projekt budowlany i wykonawczy, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót na odcinek sieci wodociągowej.
Przy określeniu ryczałtowej ceny ofertowej obejmującej wykonanie przedmiotowego zamówienia należy uwzględnić niniejsze informacje, dane wynikające z dokumentacji projektowej, przedmiaru robót*, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), wniosków wypływających z przeprowadzonej ewentualnie wizji lokalnej w terenie.
Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń oraz wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę podane w załączonych dokumentach są przykładowe. Dopuszcza się rozwiązania równoważne, tzn. zastosowanie innych materiałów i urządzeń o parametrach i właściwościach co najmniej takich samych lub lepszych od podanych. Zamawiający przez podanie nazw własnych produktów określa minimalne parametry techniczne, cechy użytkowe oraz jakościowe (m. in. wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie urządzeń, itp.) jakim powinny odpowiadać materiały równoważne, aby spełniały stawiane wymagania.

*Przedmiar robót jest uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

4.5.5.) Wartość części: 157200 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Marchaty.

Roboty będą polegać na budowie sieci wodociągowej wskazanej w załączonej dokumentacji.
Szczegółowe zasady dotyczące opisu technicznego przedmiotowych robót zawiera Załącznik Nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia – projekt budowlany i wykonawczy, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót na odcinek sieci wodociągowej.
Przy określeniu ryczałtowej ceny ofertowej obejmującej wykonanie przedmiotowego zamówienia należy uwzględnić niniejsze informacje, dane wynikające z dokumentacji projektowej, przedmiaru robót*, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), wniosków wypływających z przeprowadzonej ewentualnie wizji lokalnej w terenie.
Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń oraz wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę podane w załączonych dokumentach są przykładowe. Dopuszcza się rozwiązania równoważne, tzn. zastosowanie innych materiałów i urządzeń o parametrach i właściwościach co najmniej takich samych lub lepszych od podanych. Zamawiający przez podanie nazw własnych produktów określa minimalne parametry techniczne, cechy użytkowe oraz jakościowe (m. in. wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie urządzeń, itp.) jakim powinny odpowiadać materiały równoważne, aby spełniały stawiane wymagania.
*Przedmiar robót jest uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

4.5.5.) Wartość części: 94308,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Lesiew.

Roboty będą polegać na budowie sieci wodociągowej wskazanej w załączonej dokumentacji.
Szczegółowe zasady dotyczące opisu technicznego przedmiotowych robót zawiera Załącznik Nr 3 do opisu przedmiotu zamówienia – projekt budowlany i wykonawczy, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót na odcinek sieci wodociągowej.
Przy określeniu ryczałtowej ceny ofertowej obejmującej wykonanie przedmiotowego zamówienia należy uwzględnić niniejsze informacje, dane wynikające z dokumentacji projektowej, przedmiaru robót*, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), wniosków wypływających z przeprowadzonej ewentualnie wizji lokalnej w terenie.
Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń oraz wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę podane w załączonych dokumentach są przykładowe. Dopuszcza się rozwiązania równoważne, tzn. zastosowanie innych materiałów i urządzeń o parametrach i właściwościach co najmniej takich samych lub lepszych od podanych. Zamawiający przez podanie nazw własnych produktów określa minimalne parametry techniczne, cechy użytkowe oraz jakościowe (m. in. wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie urządzeń, itp.) jakim powinny odpowiadać materiały równoważne, aby spełniały stawiane wymagania.
*Przedmiar robót jest uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

4.5.5.) Wartość części: 135316 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193356 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 350550 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193356 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUD – ZIEM Łukasz Kostrzewa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282571377

7.3.3) Ulica: ul. Długa 15a

7.3.4) Miejscowość: Słotwiny

7.3.5) Kod pocztowy: 95-040

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193356 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115999,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167280 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115999,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Melbud Roboty Ziemne Grzegorz Zieliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 101710456

7.3.3) Ulica: ul. Władysława Orkana 10/3

7.3.4) Miejscowość: Skierniewice

7.3.5) Kod pocztowy: 96-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115999,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166438,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228589,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139356 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUD – ZIEM Łukasz Kostrzewa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282571377

7.3.3) Ulica: ul. Długa 15a

7.3.4) Miejscowość: Słotwiny

7.3.5) Kod pocztowy: 95-040

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166438,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.