eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › DOSTAWA APARATU USG DLA DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO DOLMED S.A.



Ogłoszenie z dnia 2023-01-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA APARATU USG DLA DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO DOLMED S.A.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląskie Centrum Medyczne Dolmed SA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020126777

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Legnicka 40

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-674

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 71 7711775

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargigz@dolmed.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolmed.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dolmed.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA APARATU USG DLA DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO DOLMED S.A.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5067d08e-80ff-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00064995

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DIG.290.19.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 214444,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie do siedziby Zamawiającego wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, zainstalowaniem i uruchomieniem aparatu USG.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
SZCZEGÓLOWY OPIS PARAMETRÓW WYMAGANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO (SPECYFIKACJA TECHNICZNA) WYMAGANY ROK PRODUKCJI 2022, APARAT FABRYCZNIE NOWY I NIEUŻYWANY
I. KONSTRUKCJA
1. Aparat ultrasonograficzny ze zintegrowaną stacją roboczą i systemem archiwizacji, sterowanymi z klawiatury
2. Monitor wysokiej rozdzielczości min. 1920x1080 pixeli, kolorowy, cyfrowy typu LCD o przekątnej ekranu min. 22”
3. Możliwość obrotu, pochylenia i zmiany wysokości monitora względem pulpitu
4. Możliwość zmiany wysokości i obrotu pulpitu operatora wraz z monitorem
5. Fizyczna klawiatura alfanumeryczna do wprowadzania danych
6. Dynamika systemu min. 260 dB
7. Zakres częstotliwości pracy głowic, min. 1,0-18 MHz ±0,5 MHz
8. Ilość aktywnych gniazd do przyłączenia głowic obrazowych min. 3
9. Ilość kanałów min. 1.500.500
10. Liczba obrazów w trybie B w pamięci dynamicznej CINE: minimum 5000
11. Długość filmu w pamięci CINE nie mniejsza niż 360s
II. OBRAZOWANIE I PREZENTACJA OBRAZU
1. B-mode
2. Głębokość penetracji aparatu w zakresie minimalnym od 2,0-40,0 cm
3. Obrazowanie w układzie skrzyżowanych ultradźwięków (nadawanie i odbiór) – minimum 7 stopni ustawienia
4. Cyfrowa filtracja szumów „specklowych” – wygładzanie ziarnistości obrazu B bez utraty rozdzielczości
5. Podział ekranu na min. 4 obrazy
6. Zoom dla obrazów „na żywo” i zatrzymanych. Całkowita wielkość powiększenia nie mniejsza niż 16-krotna (x16)
7. Obrazowanie harmoniczne zapewnione dla głowic wymienionych w pkt IV
8. Obrazowanie w trybie B z dwoma lub więcej częstotliwościami nadawczymi jednocześnie - bliższe pole obrazu tworzone na podstawie wyższych częstotliwości, a dalsze – na podstawie niższych
9. M-mode
10. Doppler kolorowy (CD)
11. Maksymalna obrazowana prędkość przepływu w kolorowym Dopplerze bez aliasingu ≥4m/s
12. Power Doppler (PD)
13. Kolorowy doppler tkankowy
14. Doppler pulsacyjny (PWD)
15. Prędkość mierzona przy zerowym kącie korekcji w dopplerze pulsacyjnym ≥7,5m/s
16. Regulacja wielkości bramki PW-dopplera min. 1-14 mm
Zakres regulacji korekcji kąta min. ± 85˚
17. Możliwość regulacji położenia linii bazowej i korekcji kąta na obrazach w trybie dopplera spektralnego zapisanych na dysku
18. Triplex-mode (B+CD/PD=PWD) w czasie rzeczywistym
19. Obrazowanie 3D/4D z głowic objętościowych, ilość obrazów w trybie B składających się na obraz 3D≥3000, prędkość obrazowania 4D≥40 obrazów 3D/s, liczba obrazów 4D w pamięci dynamicznej CINE: minimum 100
III. OPROGRAMOWANIE POMIAROWO-OBLICZENIOWE
1. Pomiar: odległości, obwodu, pola powierzchni, objętości
2. Automatyczny obrys spektrum dopplerowskiego i automatyczne wyznaczanie parametrów przepływu (min. PI, RI, HR)
3. Pomiary i kalkulacje położnicze, w tym AFI, waga płodu
4. Automatyczny pomiar NT i IT – automatyczny obrys badanego obszaru i wyznaczenie wartości NT i IT
5. Automatyczny pomiar BPD i HC na obrazie główki płodu (automatyczny obrys i wyznaczenie wartości)
6. Automatyczny pomiar AC, FL, HL (automatyczny obrys i wyznaczenie wartości)
7. Automatyczne pomiary móżdżek (Cerebellum), CM, Vp
8. Protokół IOTA do oceny zmian nowotworowych guzów jajnika
9. Pomiary Z-SCORE
10. Raport z badania ginekologicznego
11. Raport z badania położniczego
12. Raport z badania położniczego w ciąży mnogiej, min. dla 3 płodów
13. Graficzna prezentacja pomiarów w siatce centylowej
14. Pomiary ginekologiczne:
 macica (długość, szerokość, wysokość)
 objętość jajników (z trzech wymiarów liniowych)
 endometrium
 długość szyjki macicy
 pomiary pęcherzyków
 tętnice jajników: PS, ED, RI
IV. GŁOWICE ULTRADŹWIĘKOWE
A: GŁOWICA TYPU CONVEX 2D DO BADAŃ BRZUSZNYCH, DO BADAŃ PŁUC
1. Zakres częstotliwości obrazowania obejmujący przedział minimum 2,0-5,0±1MHz
2. Ilość elementów: minimum 192 kryształy
3. Kąt obrazowania w trybie B minimum 110˚
4. Obrazowanie w trybie krzyżujących się ultradźwięków (compunding)
5. Obrazowanie harmoniczne
6. Kolorowy doppler tkankowy
B: GŁOWICA TYPU CONVEX WOLUMETRYCZNY 2D/3D/4D DO BADAŃ BRZUSZNYCH, GINEKOLOGICZO-POŁOŻNICZYCH
1. Zakres częstotliwości obrazowania obejmujący przedział minimum 2,0-5,0±1MHz
2. Ilość elementów: minimum 192 kryształy
3. Kąt obrazowania w trybie B minimum 90˚
4. Obrazowanie w trybie krzyżujących się ultradźwięków (compunding)
5. Obrazowanie harmoniczne
6. Kolorowy doppler tkankowy
C: GŁOWICA ENDOVAGINALNA 2D DO BADAŃ POŁOŻNICZYCH I GINEKOLOGICZNYCH
1. Zakres częstotliwości obrazowania obejmujący przedział minimum 2,0-9,0±1MHz
2. Obrazowanie w technice harmonicznej
3. Kąt obrazowania w trybie B minimum 175˚
4. Głębokość penetracji minimum 16cm
5. Ilość elementów: minimum 192 kryształy
6. Promień czoła głowicy w zakresie 9-12mm
7. Tryby prac: B,M-mode, PW-doppler kolor doppler, Power Doppler
D: ARCHIWIZACJA
1. Videoprinter monochromatyczny formatu A6
2. Możliwość podłączenia bezpośredniego do aparatu drukarki kolorowej laserowej do wydruku raportów i obrazów
3. Archiwizacja danych pacjentów, raportów i obrazów na lokalnym HDD o pojemności minimum 1TB i wbudowanym napędzie DVD-R/RW
4. Możliwość kopiowania archiwum (obrazy, filmy, wyniki pomiarów, raporty) na płyty DVD i zewnętrzne nośniki danych o pojemności minimum 500GB przez gniazdo USB
5. Zapis obrazów na płytach DVD w formatach: jpeg, avi (MPEG-4), DICOM
6. Możliwość zapisu obrazów na zewnętrznych nośnikach danych w formatach avi, jpeg. Gniazdo USB z przodu lub z boku aparatu.
7. Gniazda wyjściowe obrazu z aparatu: DVI lub HDMI
8. Gniazdo Ethernet RJ45 (TCP/IP) obsługujące standard DICOM
V. MOŻLIWOŚĆ ROZBUDOWY
1. Elastografia z oferowanej głowicy endovaginalnej
2. Oprogramowanie do automatycznego obrysu struktury i automatycznego obliczania objętości na obrazach w trybie 3D
3. Oprogramowanie do obliczania % unaczynienia tkanki w obrazach 3D
4. Oprogramowanie tomograficzne – jednoczesne obrazowanie minimum 7 równoległych warstw z możliwością ustawienia ich położenia i odległości między innymi – w czasie rzeczywistym i na zapamiętanych obrazach 3D
5. Możliwość rozbudowy o głowice liniową matrycową, zakres częstotliwości min. 4,0-14 MHz±1MHz, ilość elementów min. 1000 kryształów, tryby pracy B, M-mode, PW-doppler kolor doppler, Power Doppler
6. Możliwość rozbudowy o głowicę endovaginalna objętościowa obrazująca w trybach 2D, 3D, 4D o zakresie częstotliwości obrazowania B obejmujący przedział min. 4,0-9,0 MHz, ilość elementów min. 192 kryształy, kącie obrazowania min.175˚
DODATKOWE WYMAGANIA
1 Szkolenia Szkolenie z zakresu obsługi i konserwacji oraz sposobu wykorzystania urządzenia do realizacji badań:
- do 5 osób
- czas trwania min 2h
2 Gwarancja 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru (bez wad)
3 Serwis 1. Dostępność serwisu: poniedziałek-piątek 8 godzin dziennie
2. Reakcja serwisu: na telefon, mail, 1 godzina
3. Czas przystąpienia serwisu od zgłoszenia do podjęcia naprawy nie dłuższy niż 24 godziny.
4. Czas naprawy nie dłuższy niż 3 dni robocze (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych pracy) od dnia dokonania zgłoszenia przez Zamawiającego. W wyjątkowych sytuacjach czas usunięcia awarii będzie mógł ulec wydłużeniu po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym dodatkowego terminu na naprawę sprzętu, z opcją udostępnienia na wniosek Zamawiającego na czas naprawy sprzętu zastępczego lub podzespołu zastępczego o porównywalnych parametrach techniczno-użytkowych.
5. Przeglądy serwisowe: wg zaleceń producenta, jednak nie rzadziej niż raz na rok. Koszty przeglądów w trakcie trwania gwarancji wliczone w wartość zamówienia.
6. Okres dostępności części zamiennych lub usługi naprawy dla wszystkich składowych przedmiotu zamówienia od daty sprzedaży przez co najmniej 10 lat.
7. Niezbędne aktualizacje oprogramowania systemowego i użytkowego aparatu w trakcie gwarancji wliczone w cenę.
4 Termin dostawy do 2 tygodni od daty podpisania umowy
5 Napięcie sieciowe 220-230V
6 Dodatkowe 1. Instrukcja w języku polskim w wersji papierowej i elektronicznej.
2. Paszport techniczny urządzeń
3. Deklaracja zgodności CE
4. Wszystkie produkty medyczne ujęte w opisie przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu na terenie UE.
5. Wszystkie wyroby medyczne ujęte w opisie zamówienia muszą być zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022r.
6. Urządzenie nieużywane tj. fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, nie będące przedmiotem praw osób trzecich
7. Integracja z systemem obsługującym Centrum Diagnostyki Obrazowej Dolmed (PACS/RIS).
Koszty integracji ponosi Wykonawca. Dostawca systemu PACS/RIS – Alteris S.A.
ul. Ceglana 35, 40-514 Katowice, tel.: 506 469 956, e-mail: biuro@alteris.pl lub adam.bunsch@alteris.pl
Treść oferty Wykonawcy musi odpowiadać treści specyfikacji warunków zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowy (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia), który stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnianiu (załącznik nr 2 do SWZ).
Zamówienie powinno być realizowane z należytą starannością, zgodnie ze wszystkimi wymaganiami zawartymi w SWZ i ewentualnymi informacjami dla Wykonawców.
Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały przedmiot zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być kompletny ze wszystkimi składnikami sprzętowymi, oprogramowaniem, w tym podzespołami, elementami, materiałami i innymi składnikami sprzętowymi i programowymi niezbędnymi do jego uruchomienia i eksploatacji.
Wykonawca jest zobowiązany do dostawy oraz wniesienia przedmiotu zamówienia do wskazanego pomieszczenia, jego zainstalowania, i uruchomienia oraz wywozu opakowań po dostarczonym przedmiocie zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medinco Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222673475

7.3.3) Ulica: Rondo ONZ 1, piętro 12

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-124

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.