Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00483731/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dozór obiektu Starostwa Powiatowego w Głogowie, przy ul. Sikorskiego 21 i ochrona transportowanych wartości pieniężnych, w okresie od 01.01.2023r. – 31.12.2023r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Głogowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647216
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 21
1.5.2.) Miejscowość: Głogów
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rz@powiat.glogow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.glogow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat.glogow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dozór obiektu Starostwa Powiatowego w Głogowie, przy ul. Sikorskiego 21 i ochrona transportowanych wartości pieniężnych, w okresie od 01.01.2023r. – 31.12.2023r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-432b126e-76ce-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00064926
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039851/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Dozór obiektu Starostwa Powiatowego w Głogowie i ochrona transportowanych wartości pieniężnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00483731
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZ.272.34.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dozór obiektu Starostwa Powiatowego w Głogowie, przy ul. Sikorskiego 21 wraz z patrolowaniem obiektu i otoczenia oraz ochrona transportowanych wartości pieniężnych z siedziby Zleceniodawcy do wskazanego banku.
2. Do zadań Wykonawcy w zakresie dozoru obiektu będzie należało:
a) wykonywanie usługi ochrony mienia w następujących godzinach:
- w dni robocze od godz. 15.30 do godz. 7.30 dnia następnego,
- w dni wolne od pracy 24 godziny na dobę.
b) punktualnie stawianie się do służby ochrony obiektu;
c) patrolowanie chronionego obiektu w nieregularnych odstępach czasu;
d) prowadzenie dziennika ochrony obiektu;
e) zatrzymywanie i niezwłocznie przekazywanie Policji osób usiłujących dokonać kradzieży lub zniszczenia powierzonego mienia,
f) przed przystąpieniem do ochrony sprawdzenie stanu zabezpieczenia terenu, a na koniec służby rozliczenie się z powierzonego mienia poprzez wpis do dziennika ochrony obiektu,
3. Do zadań Wykonawcy w zakresie ochrony transportowanych wartości pieniężnych będzie należało:
a) zapewnienie pojazdu do konwojowania przystosowanego do transportu wartości pieniężnych,
b) zapewnienie ochrony kasjera Zleceniodawcy przenoszącego wartości pieniężne, dwa razy w tygodniu w godzinach 14.30 – 15.30, polegającej na:
- eskorcie kasjera z miejsca wskazanego przez Zleceniodawcę do pojazdu Zleceniobiorcy,
- przewiezieniu kasjera w miejsce wskazane przez Zleceniodawcę,
- eskorcie kasjera z pojazdu Zleceniobiorcy do ww. miejsca,
- eskorcie kasjera do siedziby Zamawiającego z miejsca pobrania i zdania wartości pieniężnych (wykaz miejsc pobrania i zdania wartości pieniężnych stanowi załącznik nr 1 do umowy).
c) wyposażenie konwojentów w odpowiednie środki ochrony osobistej oraz broń, do wykonywania konwojów przez uprawnione osoby, których dane osobowe udostępnione zostały właściwej miejscowo Komendzie Wojewódzkiej Policji, do prowadzenia ewidencji wykonywania przedmiotu umowy. Wykonawca powinien dysponować min. 2 konwojentami posiadającymi odpowiednie licencje.
4. Wykonawca musi dysponować grupą interwencyjną na terenie Głogowa, gdzie maksymalny czas dojazdu do dozorowanego obiektu nie może przekroczyć 15 min. W przypadku braku własnej grupy interwencyjnej dopuszcza się możliwość wynajęcia jej przez Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98341140-8 - Usługi dozorowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209614,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228411,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209614,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Makropol Sp. z o.o. (Lider Konsorcjum)
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Makropol TP Sp. z o.o. (Partner Konsorcjum)
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811009671
7.3.3) Ulica: ul. Zacisze 8
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-831
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209614,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-01-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. - powtórka
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą butli na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
- "Przebudowa budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Galla Anonima w Głogowie"
- "Zabezpieczenie, konserwacja, restauracja i remont Fortu Gwiaździstego i jego otoczenia- Twierdza Głogów"
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony osób, mienia, terenu i obiektów
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w 3 obiektach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy.
- Świadczenie usług ochrony fizycznej gmachu Sądów przy ul. Terespolskiej 15A oraz ZKSS w obiekcie przy ul. Owsiana 12 w Warszawie.
- "Ochrona fizyczna osób i mienia zespołu obiektów "Dworku Białoprądnickiego" przy ul. Papierniczej 2 oraz budynku Zajazdu Kościuszkowskiego przy ul. Białoprądnickiej 3, przez pracowników dozoru."
- Stała ochrona obiektów i terenu Katowickiego Centrum Onkologii z wykorzystaniem Grupy Interwencyjnej oraz monitorowanie systemów alarmowych
- "OCHRONA OBIEKTU WOJEWÓDZKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W KRAKOWIE"
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.