eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › "Wynajem wraz z serwisem urządzeń i pomieszczeń do zaspokajania potrzeb higieniczno - sanitarnych w wyrobiskach podziemnych Kopalni Soli "Wieliczka""



Ogłoszenie z dnia 2024-01-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Wynajem wraz z serwisem urządzeń i pomieszczeń do zaspokajania potrzeb higieniczno - sanitarnych w wyrobiskach podziemnych Kopalni Soli "Wieliczka"”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Górnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wynajem wraz z serwisem urządzeń i pomieszczeń do zaspokajania potrzeb higieniczno - sanitarnych w wyrobiskach podziemnych Kopalni Soli "Wieliczka"”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e27b8ecf-98d8-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00064874

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00551340

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KSW/2023/TW/152

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi: wynajęcia, dostawy, montażu, serwisu urządzeń i pomieszczeń do zaspokajania potrzeb higieniczno sanitarnych w wyrobiskach podziemnych Kopalni Soli „Wieliczka” wraz z ich demontażem.
2. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje:
1) usługę najmu 6 sztuk toalet przenośnych oraz 12 przenośnych zbiorników na fekalia, przeznaczonych do użytkowania w podziemnych wyrobiskach zakładów górniczych (zwanych dalej jako „przedmiot najmu”), wraz z ich montażem w podziemnych wyrobiskach Kopalni Soli „Wieliczka”, w miejscach wskazanych przez Najemcę, na poziomach I-VIII z zaznaczeniem, że dostarczane toalety muszą posiadać gabaryty umożliwiające ich transport z powierzchni do wyrobisk podziemnych szybem Kinga (maksymalne gabaryty wynoszą:
a) max. szerokość 0,8 m,
b) max. długość 1,8 m,
c) max. wysokość 1,8 m (2,1 m w centralnej części naczynia),
2) świadczenie usług serwisowych (zwanych dalej jako „usługi serwisowe”) obejmujących:
a) wymienianie zbiorników z fekaliami na czyste w sposób zapewniający ciągłość możliwości korzystania z toalety,
b) dezynfekcję wszystkich kabin środkami wirusobójczymi oraz bakteriobójczymi podczas każdorazowego serwisu przez cały okres trwania umowy,
c) mycie toalet przenośnych wewnątrz i na zewnątrz,
d) transport wymiennych zbiorników z fekaliami pod ziemią i wydawanie ich na powierzchnię,
e) mycie zbiorników i uzupełnianie środków higienicznych i bakteriobójczych (na powierzchni),
f) utylizację fekaliów,
g) naprawę ewentualnych uszkodzeń,
3) demontaż i odbiór przedmiotu najmu po jego zakończeniu.
3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wynajmujący oddaje Najemcy przedmiot zamówienia do używania oraz zobowiązuje się do wykonywania usług serwisowych, a Najemca zobowiązuje się do zapłaty Wynajmującemu umówionego wynagrodzenia.
4. Wynajmujący zobowiązuje się do montażu przedmiotu najmu w miejscach wyznaczonych przez Najemcę w stanie przydatnym do umówionego użytku i utrzymywania go w takim stanie przez czas trwania najmu. O terminie instalacji przedmiotu najmu Wynajmujący poinformuje Najemcę z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem.
5. Wynajmujący oświadcza, że z dniem wejścia w życie umowy zawartej w następstwie niniejszego postępowania przetargowego, przedmiot najmu nie będzie obciążony prawami osób trzecich w postaci umów najmu, umów dzierżawy, umów użyczenia lub użytkowania.
6. Usługi serwisowe będą wykonywane jeden raz w tygodniu w odniesieniu do wszystkich toalet, przez cały okres obowiązywania umowy, w terminach ustalonych z Najemcą. Przebywanie w wyrobiskach pracowników Wynajmującego będzie dopuszczalne wyłącznie za zgodą Kierownika Ruchu Zakładu Górniczego w obecności wyznaczonego pracownika Zakładu Kopalnia Soli „Wieliczka”.
7. Najemca zastrzega sobie czas reakcji serwisu nie później niż w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia awarii.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia oraz zasady jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji, który dostępny jest pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 197458,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197458,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 197458,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOI TOI POLSKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180042784

7.3.3) Ulica: ul. Płochocińska 29

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-044

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 197458,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 383 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Wynajmujący zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia w następujących terminach:
1) dostarczenie przedmiotu najmu oraz jego montaż w podziemnych wyrobiskach Kopalni Soli „Wieliczka” – w terminie do 10 dni od daty zawarcia umowy,
2) najem przedmiotu najmu oraz wykonywanie usług serwisowych – w terminie 12 miesięcy od daty odbioru montażu przedmiotu najmu w podziemnych wyrobiskach Kopalni Soli „Wieliczka”,
3) demontaż i odbiór przedmiotu najmu – w terminie do 7 dni od upływu terminu, o którym w ppkt 2.
2. Umowa zostaje zawarta z dniem jej podpisania przez ostatnią ze Stron.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.