Ogłoszenie z dnia 2025-01-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00118382/01 - Wynik z dnia 2025-02-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup zrębarki gałęzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271505514
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pod Lasem 64
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-210
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzm@zielen.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zielen.rybnik.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie zielenią miejską i cmentarzami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup zrębarki gałęzi
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4c1b8a3-1a3d-41cb-a9b4-313c7eb08a32
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00064557
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020500/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup zrębarki gałęzi
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d4c1b8a3-1a3d-41cb-a9b4-313c7eb08a323.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl, zamowienia.publiczne@zielen.rybnik.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: korespondencja poprzez ESP, zamowienia.publiczne@zielen.rybnik.pl, formularz do komunikacji na stronie postępowania
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2120.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 276422,76 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa zrębarki
Warunki i dane techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia:
- Maszyna fabrycznie nowa 2024/2025
-Silnik zasilany paliwem ON/ Etylina
-Pojemność min. 2300 cm3 max 3000 cm3
_Moc minimum 80KM max 90 KM
-Spełniający normę emisji spalin minimum Stage V
- Maksymalna średnica skrawanego materiału minimum 300 mm
-Dopuszczalna masa całkowita minimum 2100 kg maximum 2500 kg
- Maszyna mobilna na podwoziu wyposażona w pojedynczą oś z układem hamulca najazdowego i zaczepem kulowym samochodowym
-Wyposażona w podporę (lewarek) o nacisku minimum 3500kg
- Wymiary zewnętrzne mm :
a) szerokość minimum 2000 mm maximum 2100 mm
b) wysokość minimum 2400 mm maximum 2500 mm
c) długość minimum 4800 mm maximum 5000 mm
-System podający z minimum dwoma walcami, (średnica każdego walca minimum 190mm i szerokość minimum 400 mm.)
- Wyposażona w siłownik unoszenie jarzma walca podającego
- Wyposażona w system awaryjnego zatrzymania; wyłączniki awaryjne oraz pałąk zabezpieczający z dołu i boku stołu uchylnego( lub sztywnego stołu) kosza zasypowego zgodnie z aktualnymi wymaganiami bezpieczeństwa dla tego typu maszyn
-Wyposażona w system zabezpieczający w postaci czujnika unieruchamiającego silnik (przy otwartej pokrywie/przy próbie otwarcia pokrywy dostępu do komory noży tnących przy zapalonym silniku) oraz sworzeń blokady dostępu układu rozdrabniającego blokowany kłódką.
- Kanał wyrzutowy wyposażony w deflektor z możliwością obracania kanału wyrzutowego, z wykorzystaniem łańcuchowej przekładni do obrotu kanałem
-Kanał wyrzutowy wyposażony w system regulacji wysokości wyrzutu materiału
-Kanał wyrzutowy wyposażony w pokrywę inspekcyjną
-Kołnierz kanału wyrzutowego wyposażony w pokrywę inspekcyjną (ułatwiający usuniecie urobku w sytuacji przypadkowego zaczopowania.
- Wyposażona w bęben nożowy o średnicy minimum 600 mm. i szerokości 470 mm; z czterema nożami lub równoważnym układem noży wykonującym 2 cięcia na 1 obrót bębna.
-Wyposażony w system ścinacza linki stalowej lub alpinistycznej zainstalowany w komorze układu rozdrabniającego obudowy bębna, który ma na celu przecięcie linki w sytuacji przypadkowego jej wciągnięcia wraz z podawanym materiałem.
-Pokrywa inspekcyjna walca/ów podających umożliwiająca czyszczenie - Kosz zasypowy o wymiarach:
a) szerokość minimum 750 mm maximum 800 mm
b) wysokość minimum 1300 mm maximum 1400 mm
- Wyposażony w system (napęd) posuw przód/ zatrzymanie/ wycofanie
- Wyposażona w system blokady rozruchu przy otwartej komorze rozdrabniającej
- Wyposażona w lampy obrysowe po obu stronach
- Wyposażona w kogut ostrzegawczy minimum 1 szt
- Zbiornik paliwa o pojemności co najmniej 90 litrów
- Wyświetlacz ciekłokrystaliczny systemu sterowania maszyną przedstawiający podstawowe parametry pracy silnika (obroty, ładowanie, temperaturę, ciśnienie itp), kody błędów (zapisane i aktualne jeśli wystąpią), diagnostykę przedstawiającą status połączeń z czujnikami systemów zabezpieczających oraz elementów sterowania maszyną, interwały obsługi technicznej (wymiana filtrów/oleju silnika, wymiana fitra/oleju hydraulicznego maszyny)
- Sprzęgło tarczowo cierne umożliwiające rozłączenie układu rozdrabniającego od sekcji tnącej na czas rozruchu
-Świadectwo homologacji dopuszczenia do poruszania się po drogach publicznych dla podwozia zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie kraju
-Instrukcja obsługi maszyny w języku polskim
- Certyfikat
- Gwarancja na silnik i podzespoły silnika minimum 24 miesiące/2500 godzin cokolwiek nastąpi wcześniej
- Gwarancja na maszynę i podzespoły minimum 12 miesięcy/2000 godzin cokolwiek nastąpi wcześniej
- Wykonawca wraz z maszyną przekaże nieodpłatnie części zamienne potrzebne do wykonania 2 pełnych OT zgodnie z kartą gwarancyjną i instrukcją obsługi
-W okresie gwarancyjnym wykonawca wykona bezpłatnie 2 pełne OT w siedzibie zamawiającego zgodnie z książką serwisową i instrukcją obsługi z wykorzystaniem części zamiennych przekazanych zamawiającemu w dniu dostawy maszyny
- W dniu przekazania zostanie przeprowadzone szkolenie operatorów z obsługi urządzenia w siedzibie zamawiającego ul. Pod Lasem 64 44-210 Rybnik potwierdzone protokołem
-Dostawa na adres zamawiającego ul. Pod Lasem 64 44-210 Rybnik
- Naprawy, serwis, przeglądy zostaną wykonane do pięciu dni roboczych od zlecenia przez zamawiającego wysłanego na wskazany adres e-mail - w przypadku braku możliwości usunięcia wady usterki w terminie (5 dni) wymagane jest porozumienie z zamawiającym w celu ustalenia terminu naprawy, przeglądu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 43312200-5 - Rębarki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 ustawy,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
c) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 ustawy Pzp.
3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale V.
4. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o zamówienie publiczne.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Dokumenty i oświadczenia wymagane od wszystkich Wykonawców, które należy złożyć wraz z ofertą.
1. Formularz ofertowy.
2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SWZ.
3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SWZ.
4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji:
.1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy,
.2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia,
o których mowa w punkcie 2 i 3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w punkcie 2 i 3.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-03 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-03 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Zakup wraz z dostawą i wniesieniem stołów i krzeseł do Urban Labu w Rybniku w związku z realizacją projektu "Rybnik - w kierunku zielonej przyszłości"
- Szkoła Podstawowa nr 18 - termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi w ramach zadania "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Rybniku"
- Przystosowanie budynku Zespołu Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Rybniku do potrzeb osób niepełnosprawnych
- Szkoła Podstawowa nr 36 - termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi w ramach zadania "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Rybniku"
- Zapewnienie subskrypcji systemu Office 365 EntE1 User (nr kat. AAU-55923, dawniej AAA-04151) dla 120 użytkowników, wersja z Teams
- Budowa pomp ciepła oraz instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii w budynkach OSP Popielów i OSP Boguszowice
więcej: przetargi w Rybniku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





