Ogłoszenie z dnia 2025-01-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00619412/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Kompleksowe świadczenie usług ratownictwa wodnego w obiektach OSiR Zamość w 2025 r."
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W ZAMOŚCIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363098673
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Królowej Jadwigi 8
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846775466
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@osir.zamosc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osir.zamosc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d62f5962-e9ad-4981-9a03-b98f993f14711.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
-realizacja zadań Miasta Zamość z zakresu kultury fizycznej i turystyki
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Kompleksowe świadczenie usług ratownictwa wodnego w obiektach OSiR Zamość w 2025 r."2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d62f5962-e9ad-4981-9a03-b98f993f1471
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00064474
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00082863/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Kompleksowe świadczenie usług ratownictwa wodnego w obiektach: OSiR - Kryta Pływalnia, ul. Zamoyskiego 62 a, 22-400 Zamość, Zalew Miejski - Kąpielisko, Męczenników Rotundy, 22-400 Zamość.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00619412
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OSiR-A.2142.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 726168,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Kompleksowe świadczenie usług ratownictwa wodnego w obiektach:
OSiR- Kryta Pływalnia, ul. Zamoyskiego 62 a, 22-400 Zamość w okresie:
od dnia 01-01-2025 r. do dnia 31-12-2025 r.
Zalew Miejski -Kąpielisko, Męczenników Rotundy, 22-400 Zamość w okresie: od dnia 27-06-2025 r. do dnia 31-08-2025 r.”
2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) W skład Krytej Pływalni wchodzą:
- basen duży o wymiarach 25 m x 16 m - głębokość od 1,60 m do 1,80 m - 6 torów w tym jeden z wypłaceniem,
- basen rekreacyjny o wymiarach nieregularnych (17,50 m x 8,00 m, pow. ogólna 120 m2), o głębokości od 0,80 m do 1,00 m z biczami i gejzerami,
- zjeżdżalnia o dł.65 m z hamownią,
- jacuzzi 1 szt.
Usługa ratownictwa wodnego - Kryta Pływalnia, winna być świadczona w okresie; od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r. codziennie, przez trzech ratowników wodnych na jednej zmianie, 7 dni w tygodniu, w godzinach otwarcia Krytej Pływalni, tj.: od godziny 6:00 do 22:00, zgodnie z zapotrzebowaniem / harmonogramem zabezpieczenia ratowniczego – Kryta Pływalnia (załącznik nr 7 do SWZ) z wyjątkiem dni, w których Kryta Pływalnia jest nieczynna:
- 01 stycznia 2025 r. - Nowy Rok (nieczynna),
- 20 kwietnia 2025 r. - Wielkanoc (nieczynna),
- 21 kwietnia 2025 r. - Poniedziałek Wielkanocny (nieczynna od 6.00 do 14.00),
- 25 sierpnia 2025 r. - 03 września 2025 r. – przerwa technologiczna (nieczynna),
- 24 grudnia 2025 r. - Wigilia (nieczynna od 14.00 do 22.00),
-25 grudnia 2025 r. – Pierwszy Dzień Bożego Narodzenia (nieczynna od 6.00 do 22.00),
- 26 grudnia 2025 r. - Drugi Dzień Bożego Narodzenia (nieczynna od 6.00 do 14.00),
- 31 grudnia 2025 r. - Sylwester (nieczynna od 14.00 do 22.00),
Szacunkowe zapotrzebowanie ilości godzin pracy ratowników w ww. obiekcie w okresie realizacji zamówienia wynosi: 16800 godzin.
2) Kąpielisko- Zalew Miejski- znajduje się na wyznaczonym odcinku plaży i dzieli się na trzy części:
- dla osób nieumiejących pływać o głębokości do 1,20 m oznaczony bojkami (pływami) czerwonymi,
- dla osób umiejących pływać o głębokości do 2,00 m oznaczony bojkami (pływami) żółtymi,
- brodzika o głębokości do 40 cm oznaczonego białymi bojkami (pływami) i ograniczonego siatką.
Usługa ratownictwa wodnego- Kąpielisko- Zalew Miejski, winna być świadczona w okresie: od dnia 27.06.2025 r. do dnia 31.08.2025 r. codziennie, przez trzech ratowników wodnych na jednej zmianie, przez 7 dni w tygodniu w godzinach 10:00-18:00, zgodnie z zapotrzebowaniem/ harmonogramem zabezpieczenia ratowniczego - Kąpielisko - Zalew Miejski (załącznik nr 8 do SWZ).
Szacunkowe zapotrzebowanie ilości godzin pracy ratowników w ww. obiekcie w okresie realizacji zamówienia wynosi: 1584 godzin.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, w szczególności w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, konieczności wprowadzenia przerwy technologicznej, bieżących potrzeb, remontu lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego – bez żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zgłaszania zapotrzebowania na usługi ratownicze w innych godzinach niż określone w SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
75250000-3 - Usługi straży pożarnej oraz ratownicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 711616,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 748228,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 711616,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rejonowe Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe w Zamościu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221830868
7.3.3) Ulica: Zamoyskiego 62 a
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REJONOWE WODNE OCHOTNICZE POGOTOWIE RATUNKOWE
jakie przetargi wygrała firma
REJONOWE WODNE OCHOTNICZE POGOTOWIE RATUNKOWE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 711616,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostawa sprzętu do zamknięcia wad strukturalnych serca i zamknięcia uszka lewego przedsionka
- Dostawa testów alergologicznych i autoimmunologicznych wraz z dzierżawą wyposażenia
- Remont pomieszczeń piwnic pawilonu B Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Zamościu
- Dostawa artykułów spożywczych
- Dostawa odzieży roboczej i branżowej w zakresie 2 części.
- Budowa placu zabaw w m. Chyża - etap II.
więcej: przetargi w Zamościu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.