eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Organizacja i przeprowadzenie szkolenia "Obrabiarki CNC - Obsługa - Technologia - Programowanie" dla 9 studentów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-02-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie szkolenia „Obrabiarki CNC - Obsługa - Technologia - Programowanie” dla 9 studentów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 025 643 19 35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: robert.mazurek@uph.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://uph-edu.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja i przeprowadzenie szkolenia „Obrabiarki CNC - Obsługa - Technologia - Programowanie” dla 9 studentów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97b3ac1b-783f-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00064349

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021169/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Obrabiarki CNC-Obsługa-Technologia-Programowanie dla 9 studentów-uczestników projektu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Dotyczy projektu: „Inżynier z praktyką potrzebny od zaraz!” Nr umowy POWR.03.01.00-00-DU53/18-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00023318/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.290.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 37212,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w ramach realizacji projektu: „Inżynier
z praktyką potrzebny od zaraz!” Nr umowy POWR.03.01.00-00-DU53/18-00.
2. Przedmiot zamówienia jest opisany następującymi kodami Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
80500000-9 Usługi szkoleniowe;
66510000-8 Usługi ubezpieczeniowe;
60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego;
55000000-0 Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego;
55520000-1 Usługi dostarczania posiłków.
3. Przedmiotem umowy jest Organizacja i przeprowadzenie szkolenia „Obrabiarki CNC - Obsługa - Technologia - Programowanie” dla 9 studentów. Technologia - Programowanie” dla 9 osób z zachowaniem obowiązującego w tym okresie reżimu sanitarnego. Wykonawca w ramach zamówienia zapewni:
1) transport;
2) nocleg;
3) wyżywienie;
4) szkolenie;
5) ubezpieczenie.
2. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenie specjalistyczne „Obrabiarki CNC - Obsługa - Technologia - Programowanie” dla 9 osób z zachowaniem obowiązującego w tym okresie reżimu sanitarnego w Polsce. Czas wizyty 5 dni (5 noclegów). Wykonawca w ramach zamówienia zapewni: transport, nocleg, wyżywienie, szkolenie, ubezpieczenie.
3. Zakres szkolenia obejmować będzie następujące zagadnienia teoretyczne i praktyczne:
Zasadnicze cele kursu:
• Poznanie podstawowych elementów budowy i zasad działania obrabiarek CNC.
• Nabycie umiejętności rzeczywistej obsługi przemysłowych obrabiarek sterowanych numerycznie opartych o najczęściej wykorzystywane w przemyśle sterowniki.
• Nabycie umiejętności samodzielnej pracy przy obsłudze i programowaniu centrów tokarskich i frezarskich CNC.
• Opanowanie zasad programowania obrabiarki CNC z wykorzystaniem podstawowych kodów ISO oraz podstawowych cykli ISO.
• Nabycie umiejętności obróbki wyrobu zgodnie z dokumentacją technologiczną
• Nabycie umiejętności kontroli bieżących i ostatecznych wykonywanych wyrobów.
• Nabycie umiejętności tworzenia i wprowadzania ręcznego programu NC.
• Umiejętności interpretacji rysunków technicznych i istniejących programów oraz ich edytowania.
• Nabycie umiejętności wykorzystania fachowej literatury związanej z doborem narzędzi i parametrów obróbki
Program szkolenia powinien obejmować m.in.
• Wybrane zagadnienia z budowy i zastosowania obrabiarek CNC.
• Zasady budowy programów obróbki z wykorzystaniem kodów ISO.
• Obsługa i manualne programowanie tokarek CNC.
• Programowanie tokarki CNC z wykorzystaniem systemu komputerowego wspomagania.
• Obsługa i manualne programowanie frezarek CNC.
• Wykorzystanie systemów CAD do modelowania bryłowego.
• Programowanie frezarki CNC z wykorzystaniem systemu komputerowego wspomagania.
• Programowanie i obsługa współrzędnościowych maszyn pomiarowych.
4. Szkolenie „Obrabiarki CNC - Obsługa - Technologia - Programowanie” będzie prowadzone na teranie Polski. Szkolenie odbywać się będzie w pomieszczeniach (sala audytoryjna, sala do ćwiczeń praktycznych z obsługi obrabiarek), które w godzinach szkoleń będą do wyłącznej dyspozycji Zleceniodawcy. Wykonawca zapewni wszelki sprzęt pomocniczy wykorzystywany do szkolenia „Obrabiarki CNC - Obsługa - Technologia - Programowanie”. Odległość pomieszczeń w których odbywać się będą zajęcia od miejsca zakwaterowania i spożywania posiłków nie może być większa niż 1000 metrów.
5. Wykonawca przeprowadzi szkolenie „Obrabiarki CNC - Obsługa - Technologia - Programowanie”, zabezpieczy transport na trasie Siedlce - miejsce docelowe dla 9 osób zgodnie z obowiązującymi warunkami epidemiologicznymi (możliwy jest transport dwoma samochodami 6-osobowymi lub busem), zabezpieczy miejsce zakwaterowania dla 9 osób o standardzie pensjonatu lub hotelu trzy gwiazdkowego, zabezpieczy wyżywienie dla 9 osób od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu ostatniego dnia szkolenia, dokona ubezpieczenia uczestników od NNW w ustalonych dniach wykonywania szkolenia dla 9 osób.
6. Szkolenie odbędzie się do 28 lutego 2022 roku trwać będzie 5 dni, czyli 5 dni żywieniowych i 5 noclegów (przyjazd i zakwaterowanie uczestników w dzień poprzedzający szkolenie). Organizacja szkolenia musi przewidywać przerwę obiadową. Łączny wymiar szkolenia wynosi 50 godzin szkoleniowych.
7. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić zadania szkoleniowe z wykorzystaniem materiałów praktycznych w postaci skryptu lub książek (możliwość nośnika informatycznego) udostępnionych uczestnikom szkolenia.

8. Szkolenie musi mieć przede wszystkim wymiar praktyczny z wykorzystaniem obrabiarek, powinno jednak dostarczać także wiedzy teoretycznej w niezbędnym zakresie.
9. Po zakończeniu zajęć i przeprowadzeniu sprawdzianu końcowego uczestnicy szkolenia otrzyma-ją zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
10. Wykonawca zobowiązany jest do:
- zapewnienia materiałów szkoleniowych;
- wydania zaświadczeń/certyfikatów ukończenia kursu – (o ile jest to możliwe, certyfikaty poświadczające ukończenie szkolenia powinny zawierać informację o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską oraz być oznaczone logotypami UE oraz EFS, w zakresie i formie określonej przez Zamawiającego);
- przekazania Zamawiającemu programu szkoleń przed rozpoczęciem świadczenia usług;
- sporządzenia dokumentacji szkolenia (dziennik) w zakresie i w formie określonej w uzgodnieniu z Zamawiającym;
- zabezpieczenia płynów dezynfekujących do dezynfekcji sprzętu oraz rąk studentów w ilości po-zwalającej na dokonywanie tych czynności w dowolnym czasie szkolenia, zachowania reżimu sanitarnego związanego z trwającą epidemią.
11. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dowozu uczestnikom kursu z Siedlec (zbiórka uczestników ul. 3 Maja 54) do miejsca zakwaterowania przed rozpoczęciem kursu oraz z miejsca zakwaterowania do Siedlec (ul. 3 Maja 54) po zakończeniu kursu.
12. Wykonawca zabezpieczy usługi noclegowe. Obiekt, w którym świadczone będą usługi musi być zlokalizowany na trenie Polski. Łącznie zakwaterowanych zostanie 9 osób – 2 kobiety i 7 mężczyzn w pokojach 2 i/lub 3-sosobowych.
13. Wykonawca zabezpieczy 5 dób hotelowych dla każdego uczestnika w wyznaczonym terminie. W pokojach powinny znajdować się: łazienka, dostęp do Internetu, odbiornik telewizyjny, dwa lub trzy oddzielne łóżka.
14. Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć Zamawiającemu pokoje dwu i/lub trzyosobowe ze śniadaniami (wędliny, sery, pieczywo białe i ciemne, masło, jaja jako przystawka przynajmniej w jednej postaci, dżemy, herbata, kawa, sok i woda). Wykonawca przygotuje pokoje oraz zabezpieczy wydawanie śniadań oraz ich spożywanie do wymogów związanych z obecnie panująca pandemią. Wykonawca zabezpieczy również płyn dezynfekujący, który będzie ogólnodostępny i w ilościach zabezpieczających potrzeby studentów.
15. Wykonawca zabezpieczy usługi gastronomiczne w postaci obiadów i kolacji: od kolacji w pierwszym dniu pobytu do obiadu w ostatnim dniu pobytu dla 9 uczestników szkolenia. Łącznie Wykonawca zabezpieczy 45 dni żywieniowych.
16. Zamawiający określa następujący standard usług gastronomicznych:
- obiad, składający się z zupy, dania drugiego mięsnego bądź rybnego i napoju lub wody;
- kolacja jako stół szwedzki, który będzie się składał z jednego dania gorącego (mięso, ryba lub warzywa), wędlin, serów, pieczywa, kawy, herbaty, soków i wody.
17. Po skończonej usłudze Wykonawca jest zobowiązany do podpisania protokołu odbioru wykonania pełnej usługi.
18. W sytuacji braku możliwości wyjazdu ze względu na niesprzyjające warunki epidemiologiczne Zamawiający ma prawo przesunąć termin wykonania usługi.
19. Zmawiający zastrzega, że w sytuacji niezależnej od Zamawiającego może odstąpić od zamówienia np. ze względu na obostrzenia związane z pandemią wirusa SARS-CoV-2, uniemożliwiające realizację wyjazdu, wprowadzone przez Rektora UPH lub władze państwowe.

20. Wykonawca pokryje wszelkie dodatkowe koszty związane z pobytem uczestników.
21. Wszelkie koszty związane z wyżywieniem i noclegami kierowców ponosi wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29475 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45999 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29475 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CERTO sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 81338873211

7.3.3) Ulica: Krośnieńska 36

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-505

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29475 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-02-28

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

4 oferty jednoosobowa działalność gospodarcza,

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.