eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kosakowo › Budowa gminnego przedszkola publicznego z oddziałem żłobkowym w Mostach przy ul. Gdyńskiej, gm. Kosakowo wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą - 2 edycja

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-02-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa gminnego przedszkola publicznego z oddziałem żłobkowym w Mostach przy ul. Gdyńskiej, gm. Kosakowo wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą – 2 edycja

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY KOSAKOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000531708

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 69

1.5.2.) Miejscowość: Kosakowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-198

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kosakowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakosakowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa gminnego przedszkola publicznego z oddziałem żłobkowym w Mostach przy ul. Gdyńskiej, gm. Kosakowo wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą – 2 edycja

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48f7fc80-529c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00064342

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001095/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Budowa przedszkola gminnego w Mostach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00294392/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.41.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji przedsięwzięcia pn.: „Budowa gminnego przedszkola publicznego z oddziałem żłobkowym w Mostach przy ul. Gdyńskiej, gm. Kosakowo wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą”.
2) Przedmiot zamówienia będzie zrealizowany na działkach o nr ewidencyjnych 1235 i 1338, jednostka ewid. – 221105_2 Kosakowo, obręb ewid. – 0006 Mosty, ul. Gdyńska.
3) Zamawiający uzyskał dofinansowanie na realizację przedmiotu zamówienia w ramach Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.
4) Przedmiot zamówienia obejmuje budowę budynku gminnego przedszkola publicznego z 8 oddziałami tj. ok. 200 dzieci (w tym 1 do wykorzystania jako oddział żłobkowy), ogrodu polisensorycznego – terenu rekreacyjnego dla przedszkolaków (dla kreatywnego rozwoju przedszkolaków młodszych i starszych) z infrastrukturą towarzyszącą (układ drogowy, parking). Infrastruktura ta dostępna będzie dla dzieci, rodziców personelu i gości ze specjalnymi potrzebami w tym niepełnosprawnościami.
5) Budynek przedszkolny, o którym mowa w pkt. 1 zaprojektowano w formie zwartej bryły, jako jednoprzestrzenny ze stromym dachem wielospadowym, o dwóch kondygnacjach nadziemnych z poddaszem użytkowym.
Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie robót budowlanych związanych z:
a) Budową budynku, takich jak: fundamenty, słupy, ściany, ścianki działowe, stropy, wieńce i podciągi, konstrukcja i pokrycie dachu, posadzki, stolarka okienna i drzwiowa, schody, roboty wykończeniowe wewnętrzne, elewacja, kuchnia wraz z wyposażeniem, wyposażenie stałe budynku, instalacje wewnętrzne:
- wodociągowa: ciepłej i zimnej wody; źródłem ciepłej wody będzie kotłownia gazowa zlokalizowana na poddaszu,
- instalacja gazowa;
- instalacja centralnego ogrzewania,
- kanalizacja sanitarna,
- instalacja hydrantowa,
- instalacja wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła,
- instalacja klimatyzacji,
- instalacje elektryczne: oświetlenia ogólnego, oświetlenia zewnętrznego, gniazd wtykowych, wyłącznik pożarowy, awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego, instalacja odgromowa, instalacja fotowoltaiczna,
- instalacje niskoprądowe: monitoringu, oddymiania grawitacyjnego klatek schodowych, instalacja gniazd komputerowych,
b) Zagospodarowaniem terenu działek objętych inwestycją, w tym w szczególności:
- infrastruktura komunikacyjna, na którą składają się: drogowy układ wewnętrzny przy zaprojektowanym przedszkolu, wewnętrzny dojazd pożarowy, droga pożarowa, wewnętrzny dojazd zaopatrzenia, miejsca postojowe dla samochodów osobowych, miejsca postojowe dla niepełnosprawnych, chodniki, utwardzone miejsce na wiatę na pojemniki na odpadki i na trafostację kontenerową;
- wykonanie placu zabaw dla dzieci,
- budowa 3 masztów flagowych,
- ogrodzenie terenu,
- wykonanie wiaty na odpadki,
- zieleń urządzona rekreacyjna,
c) Wycinką drzew i skupisk zieleni,
d) Budową kontenerowej stacji transformatorowej SN wraz z usunięciem kolizji istniejącej infrastruktury elektroenergetycznej z projektowanym budynkiem przedszkola, w tym rozbiórką nasłupowej stacji transformatorowej, napowietrznej linii średniego napięcia, linii kablowych SN i nN i budową linii kablowych SN i nN;
e) Wykonaniem infrastruktury technicznej z instalacjami zewnętrznymi, w tym w szczególności:
- instalacja zewnętrzna wody,
- instalacja zewnętrzna kanalizacji sanitarnej,
- instalacja zewnętrzna kanalizacji deszczowej wraz z podziemnymi zbiornikami bezodpływowymi,
- instalacja zewnętrzna gazowa – zakres do wykonania przez PSG sp. z o.o.; Wykonawca będzie zobowiązany do umożliwienia wykonania instalacji podmiotowi wykonującemu roboty na zlecenie PSG,
- instalacja zasilająca elektroenergetyczna WLZ od projektowanej stacji transformatorowej do pomieszczenia głównej rozdzielnicy w projektowanym budynku przedszkola,
- instalacja przyłącza teletechnicznego,
- instalacja zewnętrzna skablowania linii średniego napięcia instalacji elektroenergetycznej – usuniecie kolizji napowietrznej sieci średniego napięcia z projektowanym budynkiem przedszkola; rozbiórka słupowej stacji transformatorowej i budowa nowej kontenerowej stacji transformatorowej naziemnej,
- instalacja oświetlenia i monitoringu terenu.
f) uzyskanie przez Wykonawcę pozwolenia na użytkowanie całego obiektu budowlanego wraz z zagospodarowaniem terenu.
6) W ramach zamówienia znajduje się również usunięcie kolizji istniejącej na dz. 1338 i 1235 sieci elektroenergetycznej Energa-Operator S.A. z projektowanym zagospodarowaniem terenu, w tym w szczególności: rozbiórka linii napowietrznej SN-15kV i słupowej stacji transformatorowej, demontaż linii napowietrznych nn-0,4kV, rozbiórka linii kablowych SN-15kV, rozbiórka linii kablowych nn-0,4kV, budowa nowej kontenerowej stacji transformatorowej, budowa nowych odcinków linii kablowej SN-15kV, budowa nowych odcinków linii kablowej nn-0,4kV, budowa nowych słupów linii napowietrznej nn-0,4 kV.
7) Wykonawca zobowiązany jest wystąpić do Energa-Operator S.A. z wnioskiem o usunięcie zawartych w dokumentacji projektowej kolizji sieci elektroenergetycznych SN-15 kV i nn-0,4., stanowiących majątek Energa-Operator S.A., na podstawie którego zostanie podpisane stosowne porozumienie/umowa pomiędzy Wykonawcą a EOP, zgodnie z wymogami obowiązującymi w Energa. Wykonawca/Podwykonawca branży energetycznej musi być wpisany do Rejestru Kwalifikowanych Wykonawców Energa-Operator S.A. oddział w Gdańsku w zakresie wykonawstwa prac na liniach kablowych nN i SN.
8) Zakres zamówienia obejmuje wszystkie prace, czynności i roboty konieczne dla wykonania zadania inwestycyjnego. O ile dla wykonania robót budowlanych wchodzących w zakres Przedmiotu zamówienia będzie konieczne wykonanie innych robót, czynności lub uzyskanie zezwoleń, to Wykonawca wykona te roboty i czynności oraz uzyska niezbędne zezwolenia własnym kosztem i staraniem.
9) Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia, wymagania w odniesieniu do sposobu wykonania i odbioru Robót określony jest w dokumentacji projektowej (Projekcie Budowlanym i Projektach Wykonawczych), Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót w powiązaniu z warunkami umowy oraz w przedmiarach robót. Przedmiary robót pełnią jedynie rolę pomocniczą przy obliczeniu ceny ofertowej Wykonawcy.
Ponadto przy realizacji zamówienia należy przestrzegać uwarunkowań zawartych w decyzjach, opiniach, uzgodnieniach, zawartych w Załącznikach do SWZ.
10) Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia, o którym mowa w pkt. 9) powyżej - z zastrzeżeniem punktu 11) - określają dokumentacje projektowe, w tym:
a) Załącznik nr 1 do OPZ obejmujący projekt budowlany wraz z opinią geotechniczną,
b) Załącznik nr 2 do OPZ obejmujący projekty wykonawcze,
c) Załącznik nr 3 do OPZ obejmujący Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót,
d) Załącznik nr 4 do OPZ obejmujący przedmiary robót – przedmiary robót pełnia jedynie rolę pomocniczą przy obliczeniu ceny ofertowej Wykonawcy,
e) Załącznik nr 5 do OPZ obejmujący uzyskane opinie, uzgodnienia, decyzje,
f) Załącznik nr 6 do OPZ obejmujący opinię geotechniczną wraz z dokumentacją badań podłoża gruntowego.
11) W zakresie zamówienia jest także uzupełnienie wykonawczego projektu konstrukcyjnego we własnym zakresie przez Wykonawcę – tzn. zaprojektowanie i wykonanie wszystkich elementów nieokreślonych albo pominiętych w załączonej dokumentacji projektowej branży konstrukcyjnej a niezbędnych do prawidłowego wykonania obiektu, przy czym:
a) uzupełnienie to należy wykonać na podstawie zatwierdzonego projektu budowlanego i projektu wykonawczego branży konstrukcyjnej umieszczonych w niniejszym zamówieniu, w oparciu o projekty architektoniczne i pozostałe projekty branżowe. W szczególności, lecz nie wyłącznie, dotyczy to wykonania zestawień stali zbrojeniowej, zestawień konstrukcyjnych elementów prefabrykowanych, zestawień stali konstrukcyjnej, wszelkich innych zestawień, zaprojektowania wieńców i elementów monolitycznych stropów, oparcia elementów konstrukcyjnych na ścianach, otworowania stropów, przenikania konstrukcji drewnianej i stalowej więźby dachowej, itp.
b) wykonanie przez Wykonawcę powyższych prac projektowych i robót budowlanych zrealizowanych na ich podstawie należy ująć w wynagrodzeniu ryczałtowym.
c) odpowiedzialność Wykonawcy w tym zakresie oparta jest na zasadzie ryzyka.
d) dokumentacja, o której mowa powyżej zostanie wykonana przez osobę/osoby posiadającą stosowne uprawnienia do projektowania oraz zostanie przekazana Zamawiającemu w trakcie wykonywania robót budowlanych, jednakże przed złożeniem wniosków materiałowych dotyczącego projektowanych elementów konstrukcyjnych.
e) opracowany wykonawczy projekt konstrukcyjny należy włączyć do dokumentacji powykonawczej.

Zamawiający dopuszcza następującą technologię wykonania ścian i stropów:
- technologia prefabrykowana (jak przyjęta w dokumentacji)
- monolityczna, „wylewana na mokro”
- murowana – dla wykonania ścian.
Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w konstrukcji dachu poprzez wprowadzenie elementów podparć w postaci np. słupów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17423593,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17568090 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17423593,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PPHU MARBUD Ryszard Marcinkiewicz

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Marbud Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860001473

7.3.3) Ulica: Morska

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-206

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacja wentylacji i klimatyzacji
Instalacje elektryczne i teletechniczne
Instalacje sanitarne wewnętrzne i zewnętrzn


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17423593,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.