Ogłoszenie z dnia 2022-02-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00025254/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Ograniczenie napływu wód gruntowych w części osiedla JAR w Toruniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TORUŃSKIE WODOCIĄGI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871243538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rybaki 31/35
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 56 6586500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wodociagi.torun.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wodociagi.torun.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/torunskie_wodociagi/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ograniczenie napływu wód gruntowych w części osiedla JAR w Toruniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7221250-790e-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00064317
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00025254/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TI.221.49.2020
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 925068,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą „Ograniczenie napływu wód gruntowych w części osiedla JAR w Toruniu”.
2. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać w szczególności:
1) wykonanie przesłony szczelnej metodą DSM opisaną w dokumentacji;
2) wykonanie dodatkowych elementów odwodnienia terenu i przebudowa kanału deszczowego;
3) demontaż na czas robót i ponowny montaż kabli energetycznych, przyłącza ciepłowniczego (po zakończeniu okresu grzewczego);
4) przebudowa przewodu energetycznego, kanału sanitarnego, wodociągu
5) wykopanie i ponowne posadzenie roślinności na trasie ścianki szczelnej.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowy, SWZ, złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami i technologiami producentów materiałów i urządzeń zastosowanych przy realizacji zamówienia oraz:
1) dokumentacją projektową sporządzą przez: Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Usługowo – Produkcyjne MELBUD s.c. – pod tytułem „Dokumentacja projektowa ograniczenia napływu wód gruntowych w części osiedla JAR” – wraz ze zmianami i aktualizacjami w/w dokumentacji;
2) decyzją zatwierdzają projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę wydaną przez Prezydenta Miasta Torunia nr WAiB.6740.12.530.230.2021KJ z dnia 24.11.2021 r.;
3) uzgodnieniem z Zarządem Wspólnoty Zielony Jar z dnia 08.07.2021 r;
4) szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (SSTWiORB);
5) przedmiarem robót mającym charakter pomocniczy w związku z przyjętym ryczałtowym charakterem rozliczenia robót.
4. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto:
1) zapewnienie na własny koszt pełnej obsługi geodezyjnej, tj. wykonanie wszelkich czynności geodezyjnych mających na celu prawidłowe usytuowanie budowanej sieci w terenie, w tym:
a) wytyczenie wszystkich niezbędnych elementów;
b) założenie reperów roboczych, jeżeli będzie taka potrzeba;
c) przekazanie geodezyjnej mapy poinwentaryzacyjnej w 3 egzemplarzach uwierzytelnionych przez Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej,
d) przekazanie 3 kopii szkiców polowych z pomiaru wraz z wykazem współrzędnych inwentaryzowanych punktów,
e) odtworzenie istniejących i zniszczonych podczas realizacji zadania kamieni granicznych w pasie prowadzonych robót. Odtworzenie kamieni winno zostać potwierdzone protokolarnie przez geodetę;
2) zapewnienie nadzoru saperskiego, jeśli zajdzie taka konieczność;
3) Przed robotami należy przeprowadzić inwentaryzację/ opis stanu technicznego budynków Freytaga 3b, 5b 3a, 5a, 1a, Watzenrodego 5a, 5b w zakresie garażu podziemnego i elewacji budynków. Należy wykonać dokumentację fotograficzną terenu robót i przedstawić ją Zamawiającemu.
4) wykonanie ewentualnego odwodnienia wykopów;
5) zabezpieczenie urządzeń podziemnych krzyżujących się z trasą kanału (np. istniejące kable teletechniczne i energetyczne) i nadziemnych znajdujących się w bliskości wykopów (np. ogrodzenia);
6) inne powiązane prace budowlane;
7) doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu robót (zgodnie z uzgodnieniami dokonanymi z właścicielami terenu), odtworzenie terenu do jego pierwotnego stanu i uzyskanie pisemnego potwierdzenia tego faktu od właściciela stanowi bezwzględny obowiązek Wykonawcy;
8) sporządzenie dokumentacji powykonawczej opisanej i skompletowanej w 2 egzemplarzach;
9) Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
10) Zgodnie z art. 101 PZP – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy stosownie do treści art. 101 ust. 5 PZP złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających zastosowanie rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca wraz z ofertą nie złoży w/w stosownych dokumentów uwiarygodniających zastosowanie rozwiązań równoważnych, to należy rozumieć, że w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zastosuje rozwiązania wynikające wprost z SWZ oraz załączonej do niej dokumentacji projektowo – przedmiarowej.
5. Jeżeli w trakcie prowadzenia robót Wykonawca natrafi na przedmiot, co do którego istnieje przypuszczenie, że jest on zabytkiem wstrzyma roboty mogące uszkodzić lub zniszczyć odkryty przedmiot, zabezpieczy go przy użyciu dostępnych środków oraz niezwłocznie zawiadomi o tym
Kujawsko – Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Toruniu, a jeśli nie jest to możliwe
– Prezydenta Miasta Torunia.
6. Poza robotami bezpośrednio wynikającymi z dokumentacji projektowej w zakresie opisanym w ust. 2 oraz ust. 4, przedmiot umowy obejmuje również wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest lub okaże się niezbędne do zrealizowania przedsięwzięcia inwestycyjnego opisanego w dokumentacji projektowo - przedmiarowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu oraz specyfikacji warunków zamówienia wyznaczył termin składania ofert do dnia 11.02.2022 r. do godziny 9.00. W wyznaczonym terminie nie została złożona żadna oferta.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa drogi powiatowej nr 2005C Łubianka - Zamek Bierzgłowski - Czarne Błoto poprzez budowę drogi dla rowerów na odcinku Zamek Bierzgłowski...
- Najem długoterminowy samochodu dostawczego z funkcją klimatyzacji części ładunkowej na lata 2025- 2029 na potrzeby działalności Galerii Sztuki "Wozownia" w Toruniu.
- Dostawa zestawu do drenażu osierdzia (I)
- Remont i przebudowa wnętrza na potrzeby administracyjne Starostwa Powiatowego w Toruniu - Etap II
- Termomodernizacja i przebudowa biurowca Nadleśnictwa Golub-Dobrzyń w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa samochodu specjalnego operacyjnego typ lekki do jednostek Państwowej Straży Pożarnej województwa kujawsko - pomorskiego - 3 sztuki
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Lipsk - etap II
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Budowa szlaku turystyki rowerowej - etap II
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Targowisko- etap II oraz Kłaj- etap I
- Robota budowlana polegająca na remoncie łazienek na II i III piętrze Segmentu A
- Rozbiórka budynku Zakładu Opiekuńczo- Leczniczego w Warszawie przy ul. Szubińskiej 4 wchodzącego w skład SCOL Sp. z o.o.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.