Ogłoszenie z dnia 2021-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00053931/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-13
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00064042 z dnia 2021-05-25 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż mebli biurowych do Zespołu Szkół w Sokółce, Zespołu Szkół w Suchowoli i Zespołu Szkół w Dąbrowie Białostockiej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SOKÓLSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD POWIATU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658628
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Sokółka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 857110811
1.5.8.) Numer faksu: 857112008
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@sokolka-powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka-powiat.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż mebli biurowych do Zespołu Szkół w Sokółce, Zespołu Szkół w Suchowoli i Zespołu Szkół w Dąbrowie Białostockiej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f791ad9-b3cd-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00064042
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001226/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa i montaż mebli biurowych do Starostwa Powiatowego w Sokółce, Zespołu Szkół w Sokółce, Zespołu Szkół w Suchowoli i Zespołu Szkół w Dąbrowie Białostockiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Promocja zatrudnienia młodzieży w regionie przygranicznym poprzez podnoszenie ich umiejętności zawodowych" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Interreg V-A Litwa-Polska, Priorytet 2. Promowanie trwałego i wysokiej jakości zatrudnienia oraz wsparcie mobilności pracowników.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053931/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-IV.272.10.2021.AŁ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 147864,29 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 20548,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych, nieużywanych, pełnowartościowych, niewadliwych, kompletnych, wyposażonych we wszystkie elementy niezbędne do zainstalowania i dopuszczenia do użytku, wolnych od wad fizycznych i prawnych, pochodzących z bieżącej produkcji, mebli biurowych do Zespołu Szkół w Sokółce, Zespołu Szkół w Suchowoli i Zespołu Szkół w Dąbrowie Białostockiej. Zamawiający wymaga, aby żaden element mebli, ani żadna ich część składowa, nie były powystawowe i nie były wykorzystywane wcześniej przez inny podmiot. Wszystkie oferowane meble muszą posiadać stosowne certyfikaty, atesty i raporty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Zakres przewidziany do realizacji zamówienia obejmuje:
Meble do Zespołu Szkół w Sokółce: Stół – stolik szkolny 1- osobowy (dla ucznia) - 20 sztuk, Krzesło szkolne (dla ucznia) – 20 sztuk, Regał na pomoce dydaktyczne – 1 sztuka, Regał narożny – 1 sztuka, Fotel biurowy – 2 sztuki,
Meble do Zespołu Szkół w Suchowoli: Biurko komputerowe (dla ucznia) – 10 sztuk, Biurko komputerowe (dla nauczyciela) – 1 sztuka, Fotel obrotowy (dla nauczyciela) – 1 sztuka, Fotel obrotowy (dla ucznia) – 10 sztuk,
Meble do Zespołu Szkół w Dąbrowie Białostockiej: Składany stół konferencyjny – 1 sztuka, Krzesło konferencyjne – 20 sztuk, Biurko komputerowe z szufladami – 1 sztuka, Fotel obrotowy dla nauczyciela – 2 sztuki, W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zobowiązany będzie do: dostarczenia mebli do Zespołu Szkół w Sokółce znajdującego się przy ul. Mickiewicza 11, Zespołu Szkół w Suchowoli znajdującego się przy ul. Augustowskiej 2, Zespołu Szkół w Dąbrowie Białostockiej znajdującego się przy ul. 1000 - lecia Państwa Polskiego 24, wniesienia mebli do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, montażu, instalacji i ustawienia mebli w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, uprzątnięcia pomieszczeń, w których montowano meble oraz usunięcia na własny koszt odpadów powstałych w czasie dostawy i montażu mebli, w szczególności kartonów, folii, zabezpieczeń ze styropianu itp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39111100-4 - Siedziska obrotowe
39112000-0 - Krzesła
39113100-8 - Fotele
39121000-6 - Biurka i stoły
39131000-9 - Regały biurowe
39132100-7 - Szafy na akta
39134000-0 - Meble komputerowe
39151300-8 - Meble modułowe
39160000-1 - Meble szkolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ oferta z najniższą ceną znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42189,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152864,40
2021-05-25 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Dostawa mat. sanitarn. na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o. w ramach inwestycji pn Modernizacja infrastruktury społecznej w Powiecie Sokólskim, cz 3: Przebudowa, rozbudowa i doposażenie SP ZOZ w Sokółce
- Dostawa kruszywa naturalnego wraz z wbudowaniem na drogach będących własnością Gminy Sokółka
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55
- BUDOWA/REMONT/WYKOŃCZENIE WRAZ Z DOPOSAŻENIEM POMIESZCZEŃ PRZEZNACZONYCH POD DZIAŁALNOŚĆ KULTURALNĄ W BUDYNKU GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W NIEGOWIE
- Zakup i dostawa ergonomicznych krzeseł obrotowych do Oddziału ZUS w Olsztynie oraz podległych terenowych jednostek organizacyjnych.
- Dostawa mebli do Oddziału Okręgowego NBP w Kielcach
- Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
- Dostawa mebli biurowych
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.