eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na budynku RDLP w Toruniu w formule zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2022-02-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na budynku RDLP w Toruniu w formule zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870529988

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 9

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 566584300

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdlp@torun.las.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.torun.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na budynku RDLP w Toruniu w formule zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1fcc538-7380-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00063990

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012490/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na budynku RDLP w Toruniu w formule zaprojektuj i wybuduj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00015707/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZI.270.2.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 208777,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie projektu urządzeń fotowoltaicznych, wykonanie robót budowlanych polegających na zainstalowaniu urządzeń fotowoltaicznych o mocy zainstalowanej elektrycznej zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ na potrzeby Zamawiającego do zasilania energią elektryczną budynku biurowego położonego w Toruniu przy ul. Mickiewicza 9, w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek uzgodnienia z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych pod względem zgodności z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej projektu tych urządzeń oraz zawiadomienia organów Państwowej Straży Pożarnej, o którym mowa w art. 56. ust. 1a. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.), a także uzgodnić projekt z właściwym Konserwatorem zabytków.
2. Przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- zweryfikowania danych wyjściowych do projektowania, przedstawionych przez zamawiającego;
- wykonania własnym staraniem i na własny koszt badań, analiz oraz ekspertyz, o ile będą niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia;
- dokonania analizy lokalizacji paneli PV na obiekcie budowlanym wraz ze sporządzeniem koncepcji projektowej w celu przedłożenia zamawiającemu do akceptacji przed podjęciem prac projektowych.
3. Dokumentacja projektowa musi obejmować zakres niezbędny do uzyskania wynikających z przepisów prawa warunków opinii, pozwoleń oraz innych uzgodnień koniecznych dla uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
Dokumentacja musi zostać zatwierdzona przez zamawiającego. W tym celu wymaga się wykonania dokumentacji technicznej ze schematami, obejmującej część opisową, graficzną i obliczeniową, z uzyskaniem wynikających z przepisów: niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń z uwzględnieniem wymagań zawartych w ustawie Prawo budowlane, Prawo energetyczne, ustawa o OZE, itp.
Dokumentacja projektowa sporządzona przez wykonawcę powinna zawierać taki zakres wykonywanych robót, aby prawidłowo i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa możliwe było wykonanie robót oraz zagwarantowanie ich prawidłowego i bezpiecznego działania oraz eksploatacji.
4. Zakres robót budowlano-montażowych obejmuje:
- dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej złożonej z niezbędnych elementów: m.in.:
inwerterów, paneli, optymalizatorów mocy , konstrukcji do montażu paneli na pokryciu dachowym, itp. niezbędnych elementów, -dostawę i montaż układu monitorowania i sterowania,
- przyłączenie instalacji do wewnętrznej instalacji elektrycznej ,
- przeprowadzenie rozruchu instalacji fotowoltaicznej,
- kontrole, próby, uruchomienie i regulacja instalacji,
- wykonanie systemu monitorowania pracy instalacji fotowoltaicznej, z możliwością zdalnego śledzenia pracy układu oraz odczytów online na telefonie komórkowym- aplikacja mobilna (m.in. ilość produkcji, zużycie na własne potrzeby, oddane- przekazane do OSD),
- dokonanie w imieniu zamawiającego wszelkich uzgodnień i procedur powykonawczych koniecznych do używania instalacji,
- bezpłatne usługi serwisowe w okresie rękojmi za wady i gwarancji,
- w okresie gwarancyjnym bezpłatny przegląd wykonanej instalacji fotowoltaicznej przynajmniej raz w roku, chyba, że zalecenia producentów urządzeń wymagają częstszych przeglądów to wówczas zgodnie z zaleceniami producentów tych urządzeń,
- w okresie gwarancyjnym usunięcie awarii – czas reakcji do 48 godzin od chwili zgłoszenia.
5. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
- opracowania instrukcji obsługi instalacji i przeszkolenia 2 osób w celu poprawnej eksploatacji instalacji fotowoltaicznej,
- przedłożenie dokumentacji powykonawczej łącznie z protokołami, świadectwami, atestami, informacją o udzielonej gwarancji, symulacją pracy instalacji fotowoltaicznej, instrukcjami, schematami,
- dokonanie w imieniu Zamawiającego wszelkich zgłoszeń, uzgodnień i procedur powykonawczych koniecznych do używania instalacji,
- zagospodarowanie odpadów powstałych podczas realizacji zamówienia
- bezpłatne usługi serwisowe w okresie rękojmi za wady i gwarancji,
- w okresie gwarancyjnym bezpłatny przegląd wykonanej instalacji fotowoltaicznej przynajmniej raz w roku, chyba, że zalecenia producentów urządzeń wymagają częstszych przeglądów to wówczas zgodnie z zaleceniami producentów tych urządzeń,
- w okresie gwarancyjnym usunięcie awarii – czas reakcji do 48 godzin od chwili zgłoszenia
6. Zamawiający wymaga aby osoba wykazana przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z pkt. 7.1 pełniła funkcje kierownika robót i prowadziła wewnętrzny dziennik robót, dla tego zadania.
7. Wszystkie elementy instalacji będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fabrycznych oraz od obciążeń wobec osób trzecich. Panele fotowoltaiczne powinny być wyprodukowane w roku 2021 (nie wcześniej).
8. Wszelkie wbudowane urządzenia i materiały, muszą być zastosowane wyłącznie urządzenia, wyroby i materiały posiadające świadectwo dopuszczenia do stosowania, świadectwo kwalifikacji oznaczone znakiem jakości lub znakiem bezpieczeństwa, wydane przez uprawnione podmioty kwalifikujące.
9. Zgodnie z art. 131 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wymaga aby przed złożeniem oferty wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca montażu instalacji w celu oceny – na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszystkich czynników koniecznych do przygotowania oferty, obejmującej wszystkie elementy, w tym prace przygotowawcze, projektowe, montażowe.
10. Wskazany przez wykonawcę w ofercie okres gwarancji będzie również okresem rękojmi za wady fizyczne przedmiotu zamówienia.
11. Wykonawca zobowiązany jest dokonać czynności administracyjnej polegającej na zgłoszeniu montażu instalacji fotowoltaicznej zgodnie z art. 30 ustawy Prawo budowlane

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131707,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201597,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199899,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUBIE OZE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382149996

7.3.3) Ulica: Wesoła 46

7.3.4) Miejscowość: Mykanów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-233

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199899,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.