Ogłoszenie z dnia 2022-02-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00291610/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-30
- 2021/BZP 00303174/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń w budynku PSP nr 1 na pomieszczenia przedszkolne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZEG
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412711
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Robotnicza 12
1.5.2.) Miejscowość: Brzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 49-300
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 416 99 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@brzeg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń w budynku PSP nr 1 na pomieszczenia przedszkolne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8321e13-50f3-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00063927
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000970/26/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Opracowanie dokumentacji projektowej zadania pn.: "Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń w budynku PSP nr 1 na pomieszczenia przedszkolne"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00291610/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.IV.271.1.16.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej obejmującej:
a) zmianę sposobu użytkowania I piętra na przedszkole,
b) przebudowę części pomieszczeń w suterenie na kuchnię wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi i jadalnią,
c) przebudowę wejść do budynku,
d) budowę windy zewnętrznej,
e) remont instalacji elektrycznej budynku szkoły z możliwością osobnego opomiarowania pomieszczeń przedszkola i szkoły.
zwanej w dalszej części dokumentacją projektową wraz uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, decyzji i pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę oraz uzgodnienie z OWKZ.
Dokumentacja projektowa, o której mowa powyżej będzie obejmowała:
a) projekt budowlany ( projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno-budowlany) - 1 egz.
b) projekt budowlany w zakresie projektu technicznego - 3 egz.
c) kosztorys inwestorski - 2 egz.
d) przedmiar robót - 2 egz.
e) specyfikację istotnych warunków wykonania i odbioru robót - 2 egz.
f) zapis kompletnej dokumentacji projektowej, przedmiaru robót i siwwior na nośniku CD w formacie PDF oraz w wersji edytowalnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 276000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instal Tech Marcin Marzec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8641826620
7.3.3) Ulica: Nowohucka 92a/15
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-728
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 276000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie placu zabaw Klubu Dziecięcego "Wesoły Kogucik" w Cieszkowie - "Aktywne place zabaw 2025" w ramach formuły " zaprojektuj i wybuduj"
- Opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania: "PIŁA ReWITAlizacja placu Zwycięstwa: ZIELEŃ i BEZPIECZEŃSTWO"
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania pn.: "Budowa drogi dla rowerów w ciągu drogi powiatowej Nr 1087R Jeżowe - Wola Raniżowska"
- "Modernizacja wybiegu dla psów w Parku Róż w trybie wykonania: zaprojektuj i wybuduj"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na remont i przebudowę budynku starej stodoły w miejscowości Wybrzeże
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn.: "Budowa oświetlenia w gm. Kosakowo" - 3 edycja
więcej: Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.