eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźleBudowa mini tężni solankowej dla wszystkich mieszkańców Os. Południe, Stare Miasto i Zachód.



Ogłoszenie z dnia 2022-02-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa mini tężni solankowej dla wszystkich mieszkańców Os. Południe, Stare Miasto i Zachód.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa mini tężni solankowej dla wszystkich mieszkańców Os. Południe, Stare Miasto i Zachód.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1539c1ae-59b2-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00063926

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001345/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa mini tężni solankowej dla wszystkich mieszkańców os. Południe, os. Stare Miasto, os. Zachód

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00313145/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.110.2021.KM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 198033,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres zamówienia obejmuje:
wykonanie zamówienia publicznego polegającego na budowie mini tężni solankowej dla wszystkich mieszkańców Osiedla Południe, Osiedla Stare Miasto i Osiedla Zachód, zlokalizowanej w sąsiedztwie placu zabaw oraz przedszkola, w rejonie pomiędzy ul. Filtrową – ul. Zygmunta Krasińskiego – ul. Kadetów w Kędzierzynie-Koźlu – etap I, na podstawie dokumentacji projektowej sporządzonej przez Adama Goniwiechę, Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe ADAGON " z siedzibą w Koszęcinie przy ul. Opiełki 14
w tym:
1) demontaż części ogrodzenia oraz wykonanie prac ziemnych, polegających na przygotowaniu terenu pod budowę tężni, dwóch szczelnych zbiorników na solankę oraz pozostałych elementów małej architektury;
2) wykonanie przyłączy wody, kanalizacji sanitarnej i energii elektrycznej dla zasilania tężni, kamer monitoringu wizyjnego oraz latarni i oświetlenia punktowego pod pergolą i dachem tężni;
3) wykonanie podbudowy i nawierzchni z kostki brukowej wokół tężni i w obrębie zjazdu technicznego;
4) montaż konstrukcji i urządzeń do właściwego funkcjonowania tężni solankowej;
5) montaż elementów małej architektury, takich jak ławki, kosze na śmieci, stojaki rowerowe;
6) montaż tablicy informacyjnej oraz słupa latarni z oprawą oświetleniową;
7) montaż fragmentów nowego ogrodzenia, furtek i bramy technicznej,
8) wykonanie powierzchni wegetacyjnych, prace agrotechniczne i ukształtowania terenu, polegające na wyrównaniu terenu inwestycji, wykonaniu nowych nasadzeń i uzupełnieniu nawierzchni trawiastej w obrębie gruntów przylegających do obiektu.
9) wykonanie pielęgnacji i utrzymanie nasadzeń zieleni (drzewa, krzewy, trawa itd.) w okresie gwarancyjnym licząc od daty zakończenia odbioru końcowego robót, na zasadach określonych w dokumencie ,,Wytyczne kształtowania zieleni z dn. 04-02-2021”.
Uwaga: zamiast wskazanych w projekcie wykonawczym kabli pięciożyłowych do opraw na konstrukcji tężni należy zastosować kable trzyżyłowe oraz w rozdzielnicy TRE należy zamontować gniazda trójfazowe obok gniazd jednofazowych.
2. Zamawiający udostępnia przedmiar robót, który stanowi element pomocniczy.
3. Zamawiający umożliwia i zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej.
4. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Na podstawie 95 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją zamówienia:
1) roboty budowlane;
2) roboty sanitarne,
3) roboty elektryczne;
4) roboty branży teletechnicznej.
Sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje
z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w części II SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in. Projektowane postanowienia umowy oraz załączniki zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania stanowiące integralną częścią SWZ: Dokumentacja projektowa sporządzona przez Adama Goniwiechę, Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe ADAGON" z siedzibą w Koszęcinie przy ul. Opiełki 14.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

45000000-7 - Roboty budowlane

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 ust. 1 pkt. 7) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza oświadczył, iż nie jest w stanie przystąpić do podpisania umowy.
Zamawiający nie dokonuje ponownej oceny ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych z uwagi na fakt, iż kwota następnej oferty znacznie przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 348500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 603536,40 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.