eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UlhówekRozświetlamy gminę Ulhówek



Ogłoszenie z dnia 2025-01-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Rozświetlamy gminę Ulhówek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ulhówek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369072

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościelna 1/1

1.5.2.) Miejscowość: Ulhówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-678

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: (84) 661 60 04

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ulhowek.eurzad.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ulhowek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-493bbed4-056b-4f85-b646-cfaccb7ee092

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozświetlamy gminę Ulhówek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-493bbed4-056b-4f85-b646-cfaccb7ee092

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00063902

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043236/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Rozświetlamy gminę Ulhówek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00488329

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BGK.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 740525,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Rozświetlamy gminę Ulhówek”.
2. Zamówienie jest realizowane w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych nazwa inwestycji: „Rozświetlamy gminę Ulhówek”.
3. Opis inwestycji z wniosku o dofinansowanie: Inwestycja polegać będzie na wymianie opraw oświetleniowych znajdujących się na terenie gminy Ulhówek zgodnie z regulaminem konkursu. Realizacja inwestycji przyczyni się do poprawy efektywności energetycznej poprzez obniżenie energochłonności oświetlenia, zmniejszenia wydatków na energię i poprawę bezpieczeństwa publicznego.
4. Zakres zamówienia obejmuje:
1) demontaż opraw oświetlenia ulicznego z lampami sodowymi w ilości 449 kpl.,
2) demontaż opraw oświetlenia ulicznego z lampami rtęciowymi w ilości 22kpl.,
3) demontaż opraw oświetlenia parkowego z lampami sodowymi w ilości 28kpl.,
4) montaż opraw typu LED oświetlenia ulicznego w ilości 471 kpl.,
5) montaż opraw typu LED oświetlenia parkowego w ilości 28 kpl.,
6) montaż na gołym przewodzie oświetleniowym izolowanych opraw bezpiecznikowych wyposażonych w zintegrowany zacisk w ilości 224 szt.,
7) montaż na izolowanym przewodzie oświetleniowym opraw bezpiecznikowych w ilości 3 szt.,
8) aplikowanie bezpiecznika topikowego w nowych i istniejących oprawach bezp. w ilości 479 szt.,
9) wymiana i montaż oprzewodowania pomiędzy zaciskiem fazowym oprawy bezp. i żyły PEN linii a zaciskami roboczymi (szczelne szybkozłączki) oprawy typu LED w łącznej ilości 1209 m,
10) montaż izolowanych zacisków rozgałęźnych na żyle PEN linii gołej w ilości 334 kpl.,
11) montaż izolowanych zacisków rozgałęźnych na żyle PEN linii izolowanej w ilości 70 kpl.
12) ponadto należy wykonać montaż dwóch uchwytów do mocowania wysięgników dla żerdzi żelbetowej i wirowanej typu E w celu poprawy ich obecnego mocowania.
5. Zamówienie należy wykonać w szczególności zgodnie z projektem wykonawczym i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 11 do SWZ z uwzględnieniem zapisów SWZ i umowy (załącznik nr 9 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 558878,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 797931,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 558878,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Linter Energia Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362416450

7.3.3) Ulica: Tadeusza Boya Żeleńskiego 23

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-105

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 558878,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.