eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO HEMODIALIZY DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM. DR. LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU.



Ogłoszenie z dnia 2024-01-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO HEMODIALIZY DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM. DR. LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr.L udwika Błażka w Inowrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092358780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 97

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@szpitalino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszozino.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO HEMODIALIZY DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM. DR. LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95a2e574-98d9-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00063781

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00111225/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.20 Hemodializa artykuły jednorazowego użytku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00546528

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: M-52/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 670620,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu jednorazowego użytku do hemodializy dla Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu,
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ.
3) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4) Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
5) Przedmiot zamówienia został podzielony i opisany w 8 częściach;
6) Każda część zamówienia określona będzie dalej w SWZ mianem – „PAKIET”, które zostało oznaczone jako pakiet od nr 1 do nr 8.
7) Każde z zadań stanowi odrębny przedmiot zamówienia.
8) Zamówienie może być realizowane w ramach wybranego zadania lub dla całości Zamówienia.
9) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
10) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę następujących prac związanych z przedmiotem zamówienia.
11) Kod główny CPV: 33.18.15.20-3
12) Gwarancja i rękojmia
a) Wymagany termin ważności przedmiotu umowy – min. 12 miesięcy.
b) Wymagany okres rękojmi na przedmiot umowy – 24 miesiące.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33181520-3 - Wyroby do dializy nerkowej

4.5.5.) Wartość części: 168000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu jednorazowego użytku do hemodializy dla Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu,
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ.
3) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4) Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
5) Przedmiot zamówienia został podzielony i opisany w 8 częściach;
6) Każda część zamówienia określona będzie dalej w SWZ mianem – „PAKIET”, które zostało oznaczone jako pakiet od nr 1 do nr 8.
7) Każde z zadań stanowi odrębny przedmiot zamówienia.
8) Zamówienie może być realizowane w ramach wybranego zadania lub dla całości Zamówienia.
9) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
10) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę następujących prac związanych z przedmiotem zamówienia.
11) Kod główny CPV: 33.18.15.20-3
12) Gwarancja i rękojmia
a) Wymagany termin ważności przedmiotu umowy – min. 12 miesięcy.
b) Wymagany okres rękojmi na przedmiot umowy – 24 miesiące.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33181520-3 - Wyroby do dializy nerkowej

4.5.5.) Wartość części: 33600,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu jednorazowego użytku do hemodializy dla Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu,
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ.
3) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4) Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
5) Przedmiot zamówienia został podzielony i opisany w 8 częściach;
6) Każda część zamówienia określona będzie dalej w SWZ mianem – „PAKIET”, które zostało oznaczone jako pakiet od nr 1 do nr 8.
7) Każde z zadań stanowi odrębny przedmiot zamówienia.
8) Zamówienie może być realizowane w ramach wybranego zadania lub dla całości Zamówienia.
9) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
10) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę następujących prac związanych z przedmiotem zamówienia.
11) Kod główny CPV: 33.18.15.20-3
12) Gwarancja i rękojmia
a) Wymagany termin ważności przedmiotu umowy – min. 12 miesięcy.
b) Wymagany okres rękojmi na przedmiot umowy – 24 miesiące.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33181520-3 - Wyroby do dializy nerkowej

4.5.5.) Wartość części: 14400,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu jednorazowego użytku do hemodializy dla Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu,
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ.
3) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4) Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
5) Przedmiot zamówienia został podzielony i opisany w 8 częściach;
6) Każda część zamówienia określona będzie dalej w SWZ mianem – „PAKIET”, które zostało oznaczone jako pakiet od nr 1 do nr 8.
7) Każde z zadań stanowi odrębny przedmiot zamówienia.
8) Zamówienie może być realizowane w ramach wybranego zadania lub dla całości Zamówienia.
9) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
10) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę następujących prac związanych z przedmiotem zamówienia.
11) Kod główny CPV: 33.18.15.20-3
12) Gwarancja i rękojmia
a) Wymagany termin ważności przedmiotu umowy – min. 12 miesięcy.
b) Wymagany okres rękojmi na przedmiot umowy – 24 miesiące.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33181520-3 - Wyroby do dializy nerkowej

4.5.5.) Wartość części: 175500,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu jednorazowego użytku do hemodializy dla Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu,
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ.
3) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4) Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
5) Przedmiot zamówienia został podzielony i opisany w 8 częściach;
6) Każda część zamówienia określona będzie dalej w SWZ mianem – „PAKIET”, które zostało oznaczone jako pakiet od nr 1 do nr 8.
7) Każde z zadań stanowi odrębny przedmiot zamówienia.
8) Zamówienie może być realizowane w ramach wybranego zadania lub dla całości Zamówienia.
9) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
10) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę następujących prac związanych z przedmiotem zamówienia.
11) Kod główny CPV: 33.18.15.20-3
12) Gwarancja i rękojmia
a) Wymagany termin ważności przedmiotu umowy – min. 12 miesięcy.
b) Wymagany okres rękojmi na przedmiot umowy – 24 miesiące.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33181520-3 - Wyroby do dializy nerkowej

4.5.5.) Wartość części: 15840,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu jednorazowego użytku do hemodializy dla Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu,
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ.
3) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4) Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
5) Przedmiot zamówienia został podzielony i opisany w 8 częściach;
6) Każda część zamówienia określona będzie dalej w SWZ mianem – „PAKIET”, które zostało oznaczone jako pakiet od nr 1 do nr 8.
7) Każde z zadań stanowi odrębny przedmiot zamówienia.
8) Zamówienie może być realizowane w ramach wybranego zadania lub dla całości Zamówienia.
9) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
10) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę następujących prac związanych z przedmiotem zamówienia.
11) Kod główny CPV: 33.18.15.20-3
12) Gwarancja i rękojmia
a) Wymagany termin ważności przedmiotu umowy – min. 12 miesięcy.
b) Wymagany okres rękojmi na przedmiot umowy – 24 miesiące.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33181520-3 - Wyroby do dializy nerkowej

4.5.5.) Wartość części: 69600,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu jednorazowego użytku do hemodializy dla Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu,
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ.
3) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4) Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
5) Przedmiot zamówienia został podzielony i opisany w 8 częściach;
6) Każda część zamówienia określona będzie dalej w SWZ mianem – „PAKIET”, które zostało oznaczone jako pakiet od nr 1 do nr 8.
7) Każde z zadań stanowi odrębny przedmiot zamówienia.
8) Zamówienie może być realizowane w ramach wybranego zadania lub dla całości Zamówienia.
9) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
10) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę następujących prac związanych z przedmiotem zamówienia.
11) Kod główny CPV: 33.18.15.20-3
12) Gwarancja i rękojmia
a) Wymagany termin ważności przedmiotu umowy – min. 12 miesięcy.
b) Wymagany okres rękojmi na przedmiot umowy – 24 miesiące.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33181520-3 - Wyroby do dializy nerkowej

4.5.5.) Wartość części: 176400,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu jednorazowego użytku do hemodializy dla Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu,
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ.
3) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4) Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
5) Przedmiot zamówienia został podzielony i opisany w 8 częściach;
6) Każda część zamówienia określona będzie dalej w SWZ mianem – „PAKIET”, które zostało oznaczone jako pakiet od nr 1 do nr 8.
7) Każde z zadań stanowi odrębny przedmiot zamówienia.
8) Zamówienie może być realizowane w ramach wybranego zadania lub dla całości Zamówienia.
9) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
10) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę następujących prac związanych z przedmiotem zamówienia.
11) Kod główny CPV: 33.18.15.20-3
12) Gwarancja i rękojmia
a) Wymagany termin ważności przedmiotu umowy – min. 12 miesięcy.
b) Wymagany okres rękojmi na przedmiot umowy – 24 miesiące.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33181520-3 - Wyroby do dializy nerkowej

4.5.5.) Wartość części: 17280,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Baxter Polska Sp. z o.o. ul. Kruczkowskiego 8 00-380 Warszawa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271818828

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-380

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22680,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26352,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22680,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Baxter Polska Sp. z o.o. ul. Kruczkowskiego 8 00-380 Warszawa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 827-18-18-828

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-380

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22680,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9590,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14256,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9590,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nipro Medical Poland Sp. z o.o. ul. Pańska 73 00-834 Warszawa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1080012559

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-834

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9590,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157950,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fresenius Medical Care Polska S.A. ul. Krzywa 13 60-118 Poznań

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 78314-80-785

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-118

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11664,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11664,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Baxter Polska Sp. z o.o. ul. Kruczkowskiego 8 00-380 Warszawa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271818828

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-380

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11664,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62640,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62640,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62640,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fresenius Medical Care Polska S.A. ul. Krzywa 13 60-118 Poznań

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831480785

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-118

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62640,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158760,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158760,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158760,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fresenius Medical Care Polska S.A. ul. Krzywa 13 60-118 Poznań

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831480785

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-118

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158760,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15552,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15552,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15552,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fresenius Medical Care Polska S.A. ul. Krzywa 13 60-118 Poznań

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831480785

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-118

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15552,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.