eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Modernizacja sieci komputerowych LAN w jednostkach organizacyjnych podleg³ych Izbie Administracji Skarbowej w Olsztynie.



Og³oszenie z dnia 2021-05-25


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00063324 z dnia 2021-05-25

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja sieci komputerowych LAN w jednostkach organizacyjnych podleg³ych Izbie Administracji Skarbowej w Olsztynie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022914

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Al. Marsza³ka J. Pi³sudskiego 59A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-950

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi3.ias.370000@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja sieci komputerowych LAN w jednostkach organizacyjnych podleg³ych Izbie Administracji Skarbowej w Olsztynie.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3281e8b0-ba01-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00063324

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00008789/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Wykonanie okablowania modernizacji sieci komputerowej LAN w 9 budynkach Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej przy u¿yciu platformy Marketplanet (https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl).
2. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporz±dzenia okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
1) Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) W³±czona obs³uga JavaScript;
5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
3. Zamawiaj±cy zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporz±dzenia, okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w formatach: .txt, .pdf, .doc, .docx, excel., .rtf, .odt., xml., zip.
4. Zamawiaj±cy zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporz±dzenia okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
1) Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.
5. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO:
Zgodnie z art. 13 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych, dalej: RODO) informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przez Izbê Administracji Skarbowej w Olsztynie oraz o przys³uguj±cych Pani/Panu prawach z tym zwi±zanych:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie z siedzib± przy Al. Marsza³ka Józefa Pi³sudskiego 59A, 10-950 Olsztyn. Z administratorem danych osobowych mo¿na siê kontaktowaæ w nastêpuj±cy sposób:
- pisemnie: Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie, Al. Marsza³ka Józefa Pi³sudskiego 59A, 10-950 Olsztyn;
- poprzez elektroniczn± skrzynkê podawcz± ePUAP, której adres dostêpny jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej: www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl w zak³adce Kontakt - Dane teleadresowe;
- poczt± elektroniczn± na adres: ias.olsztyn@mf.gov.pl
- telefonicznie: nr telefonu 895254101
2) W IAS Olsztyn wyznaczony zosta³ Inspektor Ochrony Danych, z którym mo¿na kontaktowaæ siê za po¶rednictwem poczty elektronicznej: iod.olsztyn@mf.gov.pl
3) Pani/Pana dane osobowe s± przetwarzane w zwi±zku z realizacj± obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Przetwarzanie danych osobowych odbywa siê w szczególno¶ci w celu dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej i udzielenia zamówienia w postêpowaniu prowadzonym w oparciu o:
a) przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019);
b) przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 2176 t.j.);
c) Regulamin udzielania zamówieñ publicznych w Izbie Administracji Skarbowej w Olsztynie (Zarz±dzenie Nr 1/2021 Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie z dnia 5 stycznia 2021 r.).
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 10 i 11 ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 1330 ze zm.)
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres niezbêdny do realizacji celów przetwarzania, a nastêpnie przechowywane na podstawie przepisów prawa o archiwizacji dokumentów (ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 164) zgodnie z terminami okre¶lonymi w Zarz±dzeniu Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 28 lutego 2017 r. w sprawie wprowadzenia jednolitego rzeczowego wykazu akt w izbach administracji skarbowej, urzêdach skarbowych i urzêdach celno-skarbowych dostêpnego w Dzienniku urzêdowym (Dz. Urz. MRiF z 2017 r., nr 44).
6) W zwi±zku z przetwarzaniem przez IAS Olsztyn Pani/Pana danych osobowych, przys³uguje Pani/Panu prawo do:
- dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii z zastrze¿eniem, ¿e przekazywane dane osobowe nie mog± ujawniaæ informacji niejawnych, ani naruszaæ tajemnic prawnie chronionych;
- sprostowania (poprawienia) swoich danych, je¶li s± b³êdne lub nieaktualne, a tak¿e prawo do ich usuniêcia, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie nastêpuje w celu wywi±zania siê z obowi±zku wynikaj±cego z przepisu prawa (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z umow± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): - ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrêbne mog± wy³±czyæ mo¿liwo¶æ skorzystania z tego prawa (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego).
- wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych na adres ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl lub za po¶rednictwem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP Urzêdu Ochrony Danych Osobowych: /UODO/SkrytkaESP.
7) Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie wynikaj±cym z przepisów prawa jest obowi±zkowe, a konsekwencje ich niepodania wynikaj± z ustawy Pzp.
8) Przetwarzanie Pani/Pana danych nie bêdzie odbywa³o siê w sposób zautomatyzowany i nie bêdzie wi±za³o siê ze zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji, w tym z profilowaniem.
2. Zamawiaj±cy informuje, ¿e Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu. Do obowi±zków tych nale¿± m.in. obowi±zki wynikaj±ce z RODO, w szczególno¶ci obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³. Jednak¿e obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO nie bêdzie mia³ zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotycz±, dysponuje ju¿ tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4).
3. Ponadto Wykonawca zobowi±zany jest wype³niæ obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiaj±cemu i których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
4. W celu zapewnienia, ¿e wype³nili Pañstwo ww. obowi±zki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w zwi±zku z udzia³em Pañstwa firmy w niniejszym postêpowaniu, wykonawca sk³ada o¶wiadczenie, którego tre¶æ zosta³a zamieszczona w ust. 3 pkt 8 Formularza ofertowo-cenowego, stanowi±cego Za³±cznik nr 3 do SWZ.
5. Obowi±zek informacyjny wykonawcy wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe bezpo¶rednio pozyska³ dotyczy w szczególno¶ci:
a) osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia,
b) podwykonawcy/podmiotu trzeciego bêd±cego osoba fizyczn±,
c) podwykonawcy/podmiotu trzeciego bêd±cego osoba fizyczn±, prowadz±cego jednoosobow± dzia³alno¶æ gospodarcz±,
d) pe³nomocnika podwykonawcy/podmiotu trzeciego bêd±cego osoba fizyczn± (art. dane osobowe zamieszczone w pe³nomocnictwie),
e) cz³onka organu zarz±dzaj±cego podwykonawcy/podmiotu trzeciego bêd±cego osoba fizyczn± (art. dane osobowe zamieszczone w KRK).
6. W przypadku korzystania przez wykonawcê z potencja³u z podwykonawcy/podmiotu trzeciego, ten¿e podwykonawca/podmiot trzeci ma równie¿ obowi±zek spe³niæ obowi±zek informacyjny z art. 13 RODO wobec osób fizycznych skierowanych przez siebie do realizacji zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2801-ILZ.260.10.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 8

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na kilka czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja sieci komputerowej LAN w budynku Warmiñsko – Mazurskiego Urzêdu Celno – Skarbowego” zlokalizowanego przy Pl. Jagielloñczyka 5 w Elbl±gu.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314000-1 - Instalowanie urz±dzeñ telekomunikacyjnych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314310-7 - Uk³adanie kabli

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³
siê nastêpuj±cymi kryteriami, których znaczenie (wagê) okre¶la podany procent:
1) Kryterium „Cena” (C) - 60% (maksymalnie 60 pkt), tj. ³±czna cena rycza³towa brutto oferty (z podatkiem VAT) za realizacjê ca³ego zamówienia.
Oferta w kryterium cena bêdzie punktowana zgodnie z poni¿szym wzorem:
C = (Cmin/Cbad) x 60
C - ilo¶æ punktów dla ocenianej oferty w kryterium „cena”
Cmin - najni¿sza oferowana cena brutto spo¶ród wszystkich ocenianych ofert
Cbad- cena brutto oferty ocenianej
2) Kryterium „Skrócenie terminu realizacji zamówienia” (T) – 40% (maksymalnie 40 pkt). Maksymalny termin wykonania przedmiotu umowy wynosi 126 dni od dnia jej zawarcia. Maksymalna liczba punktów jaka mo¿e zostaæ przyznana w kryterium „skrócenie terminu realizacji zamówienia” wynosi 40, czyli tyle ile waga tego kryterium.
Oferta Wykonawcy w kryterium „skrócenie terminu realizacji zamówienia” bêdzie punktowana zgodnie z poni¿szym zestawieniem:
a) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 7 dni – 10 pkt,
b) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 14 dni – 20 pkt,
c) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 21 dni– 30 pkt,
d) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 28 dni – 40 pkt,
Zamawiaj±cy bêdzie przyznawa³ punkty na podstawie „skrócenia terminu realizacji zamówienia” zaoferowanego przez Wykonawcê w formularzu ofertowo-cenowym stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.
2. Ostateczna ilo¶æ punktów (P) ka¿dej z ocenianych ofert stanowiæ bêdzie suma punktów przyznanych w obu kryteriach, zgodnie ze wzorem:

P = C (cena) + T (skrócenie terminu realizacji zamówienia)

3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz
po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach oceny ofert: „cena” i „skrócenie terminu realizacji zamówienia” – uzyska najwy¿sz± liczbê punktów. Obliczenia w poszczególnych kryteriach dokonane zostan± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, wed³ug poni¿szego wzoru:
P = C + T
gdzie:
P – oznacza ³±czn± ilo¶æ punktów przyznan± ofercie (maksymalnie 100 pkt),
C – oznacza ilo¶æ punktów uzyskanych w ramach kryterium „cena” (maksymalnie 60 pkt)
T– oznacza ilo¶æ punktów uzyskanych w ramach kryterium „skrócenie terminu realizacji zamówienia” (maksymalnie 40 pkt)

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja sieci komputerowej LAN w budynku Warmiñsko – Mazurskiego Urzêdu Celno – Skarbowego w Olsztynie, zlokalizowanego przy ul. Dworcowej 1.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314000-1 - Instalowanie urz±dzeñ telekomunikacyjnych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314310-7 - Uk³adanie kabli

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³
siê nastêpuj±cymi kryteriami, których znaczenie (wagê) okre¶la podany procent:
1) Kryterium „Cena” (C) - 60% (maksymalnie 60 pkt), tj. ³±czna cena rycza³towa brutto oferty (z podatkiem VAT) za realizacjê ca³ego zamówienia.
Oferta w kryterium cena bêdzie punktowana zgodnie z poni¿szym wzorem:
C = (Cmin/Cbad) x 60
C - ilo¶æ punktów dla ocenianej oferty w kryterium „cena”
Cmin - najni¿sza oferowana cena brutto spo¶ród wszystkich ocenianych ofert
Cbad- cena brutto oferty ocenianej
2) Kryterium „Skrócenie terminu realizacji zamówienia” (T) – 40% (maksymalnie 40 pkt). Maksymalny termin wykonania przedmiotu umowy wynosi 126 dni od dnia jej zawarcia. Maksymalna liczba punktów jaka mo¿e zostaæ przyznana w kryterium „skrócenie terminu realizacji zamówienia” wynosi 40, czyli tyle ile waga tego kryterium.
Oferta Wykonawcy w kryterium „skrócenie terminu realizacji zamówienia” bêdzie punktowana zgodnie z poni¿szym zestawieniem:
a) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 7 dni – 10 pkt,
b) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 14 dni – 20 pkt,
c) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 21 dni– 30 pkt,
d) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 28 dni – 40 pkt,
Zamawiaj±cy bêdzie przyznawa³ punkty na podstawie „skrócenia terminu realizacji zamówienia” zaoferowanego przez Wykonawcê w formularzu ofertowo-cenowym stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.
2. Ostateczna ilo¶æ punktów (P) ka¿dej z ocenianych ofert stanowiæ bêdzie suma punktów przyznanych w obu kryteriach, zgodnie ze wzorem:

P = C (cena) + T (skrócenie terminu realizacji zamówienia)

3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz
po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach oceny ofert: „cena” i „skrócenie terminu realizacji zamówienia” – uzyska najwy¿sz± liczbê punktów. Obliczenia w poszczególnych kryteriach dokonane zostan± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, wed³ug poni¿szego wzoru:
P = C + T
gdzie:
P – oznacza ³±czn± ilo¶æ punktów przyznan± ofercie (maksymalnie 100 pkt),
C – oznacza ilo¶æ punktów uzyskanych w ramach kryterium „cena” (maksymalnie 60 pkt)
T– oznacza ilo¶æ punktów uzyskanych w ramach kryterium „skrócenie terminu realizacji zamówienia” (maksymalnie 40 pkt)

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja sieci komputerowej LAN w budynku Oddzia³u Celnego w I³awie zlokalizowanym przy ul. Lubawskiej 12

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314310-7 - Uk³adanie kabli

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³
siê nastêpuj±cymi kryteriami, których znaczenie (wagê) okre¶la podany procent:
1) Kryterium „Cena” (C) - 60% (maksymalnie 60 pkt), tj. ³±czna cena rycza³towa brutto oferty (z podatkiem VAT) za realizacjê ca³ego zamówienia.
Oferta w kryterium cena bêdzie punktowana zgodnie z poni¿szym wzorem:
C = (Cmin/Cbad) x 60
C - ilo¶æ punktów dla ocenianej oferty w kryterium „cena”
Cmin - najni¿sza oferowana cena brutto spo¶ród wszystkich ocenianych ofert
Cbad- cena brutto oferty ocenianej
2) Kryterium „Skrócenie terminu realizacji zamówienia” (T) – 40% (maksymalnie 40 pkt). Maksymalny termin wykonania przedmiotu umowy wynosi 126 dni od dnia jej zawarcia. Maksymalna liczba punktów jaka mo¿e zostaæ przyznana w kryterium „skrócenie terminu realizacji zamówienia” wynosi 40, czyli tyle ile waga tego kryterium.
Oferta Wykonawcy w kryterium „skrócenie terminu realizacji zamówienia” bêdzie punktowana zgodnie z poni¿szym zestawieniem:
a) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 7 dni – 10 pkt,
b) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 14 dni – 20 pkt,
c) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 21 dni– 30 pkt,
d) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 28 dni – 40 pkt,
Zamawiaj±cy bêdzie przyznawa³ punkty na podstawie „skrócenia terminu realizacji zamówienia” zaoferowanego przez Wykonawcê w formularzu ofertowo-cenowym stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.
2. Ostateczna ilo¶æ punktów (P) ka¿dej z ocenianych ofert stanowiæ bêdzie suma punktów przyznanych w obu kryteriach, zgodnie ze wzorem:

P = C (cena) + T (skrócenie terminu realizacji zamówienia)

3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz
po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach oceny ofert: „cena” i „skrócenie terminu realizacji zamówienia” – uzyska najwy¿sz± liczbê punktów. Obliczenia w poszczególnych kryteriach dokonane zostan± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, wed³ug poni¿szego wzoru:
P = C + T
gdzie:
P – oznacza ³±czn± ilo¶æ punktów przyznan± ofercie (maksymalnie 100 pkt),
C – oznacza ilo¶æ punktów uzyskanych w ramach kryterium „cena” (maksymalnie 60 pkt)
T– oznacza ilo¶æ punktów uzyskanych w ramach kryterium „skrócenie terminu realizacji zamówienia” (maksymalnie 40 pkt)

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja sieci komputerowej LAN w budynku Oddzia³u Celnego w E³ku zlokalizowanym przy ul. Krzemowej 1.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314000-1 - Instalowanie urz±dzeñ telekomunikacyjnych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314310-7 - Uk³adanie kabli

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³
siê nastêpuj±cymi kryteriami, których znaczenie (wagê) okre¶la podany procent:
1) Kryterium „Cena” (C) - 60% (maksymalnie 60 pkt), tj. ³±czna cena rycza³towa brutto oferty (z podatkiem VAT) za realizacjê ca³ego zamówienia.
Oferta w kryterium cena bêdzie punktowana zgodnie z poni¿szym wzorem:
C = (Cmin/Cbad) x 60
C - ilo¶æ punktów dla ocenianej oferty w kryterium „cena”
Cmin - najni¿sza oferowana cena brutto spo¶ród wszystkich ocenianych ofert
Cbad- cena brutto oferty ocenianej
2) Kryterium „Skrócenie terminu realizacji zamówienia” (T) – 40% (maksymalnie 40 pkt). Maksymalny termin wykonania przedmiotu umowy wynosi 126 dni od dnia jej zawarcia. Maksymalna liczba punktów jaka mo¿e zostaæ przyznana w kryterium „skrócenie terminu realizacji zamówienia” wynosi 40, czyli tyle ile waga tego kryterium.
Oferta Wykonawcy w kryterium „skrócenie terminu realizacji zamówienia” bêdzie punktowana zgodnie z poni¿szym zestawieniem:
a) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 7 dni – 10 pkt,
b) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 14 dni – 20 pkt,
c) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 21 dni– 30 pkt,
d) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 28 dni – 40 pkt,
Zamawiaj±cy bêdzie przyznawa³ punkty na podstawie „skrócenia terminu realizacji zamówienia” zaoferowanego przez Wykonawcê w formularzu ofertowo-cenowym stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.
2. Ostateczna ilo¶æ punktów (P) ka¿dej z ocenianych ofert stanowiæ bêdzie suma punktów przyznanych w obu kryteriach, zgodnie ze wzorem:

P = C (cena) + T (skrócenie terminu realizacji zamówienia)

3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz
po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach oceny ofert: „cena” i „skrócenie terminu realizacji zamówienia” – uzyska najwy¿sz± liczbê punktów. Obliczenia w poszczególnych kryteriach dokonane zostan± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, wed³ug poni¿szego wzoru:
P = C + T
gdzie:
P – oznacza ³±czn± ilo¶æ punktów przyznan± ofercie (maksymalnie 100 pkt),
C – oznacza ilo¶æ punktów uzyskanych w ramach kryterium „cena” (maksymalnie 60 pkt)
T– oznacza ilo¶æ punktów uzyskanych w ramach kryterium „skrócenie terminu realizacji zamówienia” (maksymalnie 40 pkt)

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja sieci komputerowej LAN w budynku Delegatury Warmiñsko – Mazurskiego Urzêdu Celno – Skarbowego w Olsztynie zlokalizowanym przy ul. Sk³adowej 5 w Olsztynie.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314000-1 - Instalowanie urz±dzeñ telekomunikacyjnych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314310-7 - Uk³adanie kabli

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³
siê nastêpuj±cymi kryteriami, których znaczenie (wagê) okre¶la podany procent:
1) Kryterium „Cena” (C) - 60% (maksymalnie 60 pkt), tj. ³±czna cena rycza³towa brutto oferty (z podatkiem VAT) za realizacjê ca³ego zamówienia.
Oferta w kryterium cena bêdzie punktowana zgodnie z poni¿szym wzorem:
C = (Cmin/Cbad) x 60
C - ilo¶æ punktów dla ocenianej oferty w kryterium „cena”
Cmin - najni¿sza oferowana cena brutto spo¶ród wszystkich ocenianych ofert
Cbad- cena brutto oferty ocenianej
2) Kryterium „Skrócenie terminu realizacji zamówienia” (T) – 40% (maksymalnie 40 pkt). Maksymalny termin wykonania przedmiotu umowy wynosi 126 dni od dnia jej zawarcia. Maksymalna liczba punktów jaka mo¿e zostaæ przyznana w kryterium „skrócenie terminu realizacji zamówienia” wynosi 40, czyli tyle ile waga tego kryterium.
Oferta Wykonawcy w kryterium „skrócenie terminu realizacji zamówienia” bêdzie punktowana zgodnie z poni¿szym zestawieniem:
a) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 7 dni – 10 pkt,
b) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 14 dni – 20 pkt,
c) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 21 dni– 30 pkt,
d) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 28 dni – 40 pkt,
Zamawiaj±cy bêdzie przyznawa³ punkty na podstawie „skrócenia terminu realizacji zamówienia” zaoferowanego przez Wykonawcê w formularzu ofertowo-cenowym stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.
2. Ostateczna ilo¶æ punktów (P) ka¿dej z ocenianych ofert stanowiæ bêdzie suma punktów przyznanych w obu kryteriach, zgodnie ze wzorem:

P = C (cena) + T (skrócenie terminu realizacji zamówienia)

3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz
po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach oceny ofert: „cena” i „skrócenie terminu realizacji zamówienia” – uzyska najwy¿sz± liczbê punktów. Obliczenia w poszczególnych kryteriach dokonane zostan± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, wed³ug poni¿szego wzoru:
P = C + T
gdzie:
P – oznacza ³±czn± ilo¶æ punktów przyznan± ofercie (maksymalnie 100 pkt),
C – oznacza ilo¶æ punktów uzyskanych w ramach kryterium „cena” (maksymalnie 60 pkt)
T– oznacza ilo¶æ punktów uzyskanych w ramach kryterium „skrócenie terminu realizacji zamówienia” (maksymalnie 40 pkt)

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja sieci komputerowej LAN w budynku Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie zlokalizowanym przy ul. Lubelskiej 37 w Olsztynie.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314000-1 - Instalowanie urz±dzeñ telekomunikacyjnych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314310-7 - Uk³adanie kabli

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³
siê nastêpuj±cymi kryteriami, których znaczenie (wagê) okre¶la podany procent:
1) Kryterium „Cena” (C) - 60% (maksymalnie 60 pkt), tj. ³±czna cena rycza³towa brutto oferty (z podatkiem VAT) za realizacjê ca³ego zamówienia.
Oferta w kryterium cena bêdzie punktowana zgodnie z poni¿szym wzorem:
C = (Cmin/Cbad) x 60
C - ilo¶æ punktów dla ocenianej oferty w kryterium „cena”
Cmin - najni¿sza oferowana cena brutto spo¶ród wszystkich ocenianych ofert
Cbad- cena brutto oferty ocenianej
2) Kryterium „Skrócenie terminu realizacji zamówienia” (T) – 40% (maksymalnie 40 pkt). Maksymalny termin wykonania przedmiotu umowy wynosi 126 dni od dnia jej zawarcia. Maksymalna liczba punktów jaka mo¿e zostaæ przyznana w kryterium „skrócenie terminu realizacji zamówienia” wynosi 40, czyli tyle ile waga tego kryterium.
Oferta Wykonawcy w kryterium „skrócenie terminu realizacji zamówienia” bêdzie punktowana zgodnie z poni¿szym zestawieniem:
a) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 7 dni – 10 pkt,
b) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 14 dni – 20 pkt,
c) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 21 dni– 30 pkt,
d) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 28 dni – 40 pkt,
Zamawiaj±cy bêdzie przyznawa³ punkty na podstawie „skrócenia terminu realizacji zamówienia” zaoferowanego przez Wykonawcê w formularzu ofertowo-cenowym stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.
2. Ostateczna ilo¶æ punktów (P) ka¿dej z ocenianych ofert stanowiæ bêdzie suma punktów przyznanych w obu kryteriach, zgodnie ze wzorem:

P = C (cena) + T (skrócenie terminu realizacji zamówienia)

3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz
po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach oceny ofert: „cena” i „skrócenie terminu realizacji zamówienia” – uzyska najwy¿sz± liczbê punktów. Obliczenia w poszczególnych kryteriach dokonane zostan± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, wed³ug poni¿szego wzoru:
P = C + T
gdzie:
P – oznacza ³±czn± ilo¶æ punktów przyznan± ofercie (maksymalnie 100 pkt),
C – oznacza ilo¶æ punktów uzyskanych w ramach kryterium „cena” (maksymalnie 60 pkt)
T– oznacza ilo¶æ punktów uzyskanych w ramach kryterium „skrócenie terminu realizacji zamówienia” (maksymalnie 40 pkt)

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja sieci komputerowej LAN w budynku Urzêdu Skarbowego w Olsztynie, zlokalizowanym przy Al. Marsza³ka Józefa Pi³sudskiego 59.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314000-1 - Instalowanie urz±dzeñ telekomunikacyjnych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314310-7 - Uk³adanie kabli

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³
siê nastêpuj±cymi kryteriami, których znaczenie (wagê) okre¶la podany procent:
1) Kryterium „Cena” (C) - 60% (maksymalnie 60 pkt), tj. ³±czna cena rycza³towa brutto oferty (z podatkiem VAT) za realizacjê ca³ego zamówienia.
Oferta w kryterium cena bêdzie punktowana zgodnie z poni¿szym wzorem:
C = (Cmin/Cbad) x 60
C - ilo¶æ punktów dla ocenianej oferty w kryterium „cena”
Cmin - najni¿sza oferowana cena brutto spo¶ród wszystkich ocenianych ofert
Cbad- cena brutto oferty ocenianej
2) Kryterium „Skrócenie terminu realizacji zamówienia” (T) – 40% (maksymalnie 40 pkt). Maksymalny termin wykonania przedmiotu umowy wynosi 126 dni od dnia jej zawarcia. Maksymalna liczba punktów jaka mo¿e zostaæ przyznana w kryterium „skrócenie terminu realizacji zamówienia” wynosi 40, czyli tyle ile waga tego kryterium.
Oferta Wykonawcy w kryterium „skrócenie terminu realizacji zamówienia” bêdzie punktowana zgodnie z poni¿szym zestawieniem:
a) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 7 dni – 10 pkt,
b) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 14 dni – 20 pkt,
c) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 21 dni– 30 pkt,
d) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 28 dni – 40 pkt,
Zamawiaj±cy bêdzie przyznawa³ punkty na podstawie „skrócenia terminu realizacji zamówienia” zaoferowanego przez Wykonawcê w formularzu ofertowo-cenowym stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.
2. Ostateczna ilo¶æ punktów (P) ka¿dej z ocenianych ofert stanowiæ bêdzie suma punktów przyznanych w obu kryteriach, zgodnie ze wzorem:

P = C (cena) + T (skrócenie terminu realizacji zamówienia)

3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz
po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach oceny ofert: „cena” i „skrócenie terminu realizacji zamówienia” – uzyska najwy¿sz± liczbê punktów. Obliczenia w poszczególnych kryteriach dokonane zostan± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, wed³ug poni¿szego wzoru:
P = C + T
gdzie:
P – oznacza ³±czn± ilo¶æ punktów przyznan± ofercie (maksymalnie 100 pkt),
C – oznacza ilo¶æ punktów uzyskanych w ramach kryterium „cena” (maksymalnie 60 pkt)
T– oznacza ilo¶æ punktów uzyskanych w ramach kryterium „skrócenie terminu realizacji zamówienia” (maksymalnie 40 pkt)

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja sieci komputerowej LAN w budynku Urzêdu Skarbowego w Kêtrzynie zlokalizowanym przy ul. Powstañców Warszawy 13.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314000-1 - Instalowanie urz±dzeñ telekomunikacyjnych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314310-7 - Uk³adanie kabli

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³
siê nastêpuj±cymi kryteriami, których znaczenie (wagê) okre¶la podany procent:
1) Kryterium „Cena” (C) - 60% (maksymalnie 60 pkt), tj. ³±czna cena rycza³towa brutto oferty (z podatkiem VAT) za realizacjê ca³ego zamówienia.
Oferta w kryterium cena bêdzie punktowana zgodnie z poni¿szym wzorem:
C = (Cmin/Cbad) x 60
C - ilo¶æ punktów dla ocenianej oferty w kryterium „cena”
Cmin - najni¿sza oferowana cena brutto spo¶ród wszystkich ocenianych ofert
Cbad- cena brutto oferty ocenianej
2) Kryterium „Skrócenie terminu realizacji zamówienia” (T) – 40% (maksymalnie 40 pkt). Maksymalny termin wykonania przedmiotu umowy wynosi 126 dni od dnia jej zawarcia. Maksymalna liczba punktów jaka mo¿e zostaæ przyznana w kryterium „skrócenie terminu realizacji zamówienia” wynosi 40, czyli tyle ile waga tego kryterium.
Oferta Wykonawcy w kryterium „skrócenie terminu realizacji zamówienia” bêdzie punktowana zgodnie z poni¿szym zestawieniem:
a) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 7 dni – 10 pkt,
b) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 14 dni – 20 pkt,
c) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 21 dni– 30 pkt,
d) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 28 dni – 40 pkt,
Zamawiaj±cy bêdzie przyznawa³ punkty na podstawie „skrócenia terminu realizacji zamówienia” zaoferowanego przez Wykonawcê w formularzu ofertowo-cenowym stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.
2. Ostateczna ilo¶æ punktów (P) ka¿dej z ocenianych ofert stanowiæ bêdzie suma punktów przyznanych w obu kryteriach, zgodnie ze wzorem:

P = C (cena) + T (skrócenie terminu realizacji zamówienia)

3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz
po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach oceny ofert: „cena” i „skrócenie terminu realizacji zamówienia” – uzyska najwy¿sz± liczbê punktów. Obliczenia w poszczególnych kryteriach dokonane zostan± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, wed³ug poni¿szego wzoru:
P = C + T
gdzie:
P – oznacza ³±czn± ilo¶æ punktów przyznan± ofercie (maksymalnie 100 pkt),
C – oznacza ilo¶æ punktów uzyskanych w ramach kryterium „cena” (maksymalnie 60 pkt)
T– oznacza ilo¶æ punktów uzyskanych w ramach kryterium „skrócenie terminu realizacji zamówienia” (maksymalnie 40 pkt)

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek zostanie uznany za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada op³acone ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci na kwotê nie mniejsz± ni¿:
- 116 000,00 PLN (s³ownie: sto szesna¶cie tysiêcy z³otych, 00/100) OC do Czê¶ci I zamówienia,
- 184 000,00 PLN (s³ownie: sto osiemdziesi±t cztery tysi±ce z³otych, 00/100) OC do Czê¶ci II zamówienia,
- 40 000,00 PLN (s³ownie: czterdzie¶ci tysiêcy z³otych, 00/100) OC do Czê¶ci III zamówienia,
- 90 000,00 PLN (s³ownie: dziewiêædziesi±t tysiêcy z³otych) OC do Czê¶ci IV zamówienia,
- 39 000,00 PLN (s³ownie: trzydzie¶ci dziewiêæ tysiêcy z³otych, 00/100) OC do Czê¶ci V zamówienia,
- 75 000,00 PLN (s³ownie: siedemdziesi±t piêæ tysiêcy z³otych, 00/100) OC do Czê¶ci VI zamówienia,
- 315 000,00 PLN (s³ownie: trzysta piêtna¶cie tysiêcy z³otych, 00/100) OC do Czê¶ci VII zamówienia,
- 95 000,00 PLN (s³ownie: dziewiêædziesi±t piêæ tysiêcy z³otych, 00/100) OC do Czê¶ci VIII zamówienia,
W przypadku sk³adania oferty na dwie lub wiêcej czê¶ci zamówienia, spe³nienie powy¿szego warunku nale¿y rozumieæ w nastêpuj±cy sposób, ¿e Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia w wysoko¶ci równej sumie kwot wymaganych dla tych czê¶ci, na które zostanie z³o¿ona oferta.
Z uwagi na fakt, ¿e op³acenie sk³adki jest warunkiem koniecznym do objêcia ochron± ubezpieczeniow±, z przed³o¿onego dokumentu (np. polisy) musi jednoznacznie wynikaæ,
¿e Wykonawca objêty jest na dzieñ z³o¿enia dokumentu ochron± ubezpieczeniow±. Je¿eli
z dokumentu jednoznacznie nie wynika, ¿e sk³adka zosta³a op³acona, Wykonawca winien do³±czyæ dowód op³acenia sk³adki.
W przypadku, gdy suma ubezpieczenia albo wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytowa jest wyra¿ona w walucie innej ni¿ PLN, przeliczenie warto¶ci na PLN nast±pi wed³ug ¶redniego kursu Narodowego Banku Polskiego z dnia publikacji og³oszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzêdowym Unii Europejskiej, a je¿eli w tym dniu nie publikowano kursu tej waluty – wed³ug ostatniego ¶redniego kursu NBP przed dniem publikacji og³oszenia o zamówieni w Dzienniku Urzêdowym Unii Europejskiej.
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Posiadanie niezbêdnej wiedzy i do¶wiadczenia do prawid³owej realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie budowy lub rozbudowy lokalnej sieci LAN okre¶lonym w opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w ci±gu ostatnich 5 lat wykona³ nale¿ycie przynajmniej jedn± (1) robotê w zakresie budowy lub rozbudowy lokalnej sieci komputerowej LAN o warto¶ci nie ni¿szej ni¿ 50 000,00 z³ brutto, odrêbnie dla ka¿dej roboty budowalnej.
b) Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególno¶ci posiadaj±cymi odpowiednie wykszta³cenie i uprawnienia.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje:
- osob± do pe³nienia funkcji Kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowalne do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ telekomunikacyjnych lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, z co najmniej 2 letnim do¶wiadczeniem na tym stanowisku, nale¿±c± do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego;
- osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, z co najmniej 2-letnim do¶wiadczeniem na tym stanowisku, nale¿±c± do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego;
- osob± posiadaj±c± odpowiedni certyfikat uprawniaj±cy do instalowania, pomiarów i dokumentowania systemów okablowania strukturalnego;
- osob± posiadaj±c± wa¿ne ¶wiadectwa kwalifikacyjne SEP „D” uprawniaj±ce do pracy na stanowisku dozoru urz±dzeñ, instalacji i sieci elektrycznych, z co najmniej 2-letnim do¶wiadczeniem;
- osob± posiadaj±c± wa¿ne ¶wiadectwa kwalifikacyjne SEP „E” uprawniaj±ce do pracy na stanowisku eksploatacji urz±dzeñ, instalacji i sieci elektrycznych, z co najmniej 2-letnim do¶wiadczeniem.
Zamawiaj±cy, dopuszcza ³±czenie posiadanych kwalifikacji i funkcji.
Ilekroæ Zamawiaj±cy wymaga okre¶lonych uprawnieñ budowlanych, rozumie przez to uprawnienia budowlane, zapewniajace prawo do wykonywania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zawodu in¿yniera budownictwa, wydane na podstawie aktualnie obowi±zujacej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. 2020 r. poz. 1333.) – zwane dalej „Prawo budowlane” oraz odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowi±zujacych przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym handlu (EFTA), które zosta³y uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 poz. 2275).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
3) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
1) aktualny dokument potwierdzaj±cy ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, spe³niaj±cy minimalne wymagania okre¶lone w Rozdziale 7 ust. 2 pkt 3 SWZ;
2) wykaz osób bior±cych udzia³ w realizacji przedmiotu zamówienia, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, spe³niaj±cy minimalne wymagania okre¶lone w Rozdziale 7 ust. 2 pkt 4 ppkt b) SWZ.
Wzór wykazu osób bior±cych udzia³ w realizacji przedmiotu zamówienia - Za³±cznik nr 4 do SWZ nale¿y z³o¿yæ w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym;
3) wykaz wykonanych lub równie¿ wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane lub s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o charakterze obiektywnym Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy.
Z³o¿one dokumenty powinny potwierdzaæ spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu opisanych w Rozdziale 7 ust. 2 pkt 4 ppkt a) SWZ.
Wzór wykazu robót budowlanych - Za³±cznik nr 5 do SWZ nale¿y z³o¿yæ w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Ofertê wraz z za³±cznikami stanowi±:
1) formularz ofertowo-cenowy – Za³±cznik nr 2 do SWZ;
2) o¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania - Za³±cznik nr 3 do SWZ;
3) pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
4) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólne ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
5) przedmiotowe ¶rodki dowodowe – o których mowa w Rozdziale 6 SWZ.
2. Dodatkowe o¶wiadczenia sk³adane obligatoryjnie wraz z ofert±:
1) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie musz± do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy;
2) Wykonawcy polegaj±cy na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby wykonawcy musz± do³±czyæ do oferty:
a. o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby;
b. zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów przy czym zobowi±zanie, o którym mowa potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
b.1 zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
b.2 sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
b.3 czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
3) W przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególno¶ci z odpisu z w³a¶ciwego rejestru, nale¿y za³±czyæ Pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu Wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
2. O¶wiadczenia sk³adane obligatoryjnie wraz z ofert±:
1) w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w Rozdziale 8 niniejszej SWZ, wykonawca musi do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu bêd± stanowiæ wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania;
2) w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa w ust. 1 pkt 1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców;
3. Dodatkowe o¶wiadczenia sk³adane obligatoryjnie wraz z ofert±:
1) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie musz± do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy;
4. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o realizacjê zamówienia (konsorcjum, spó³ka cywilna) przed podpisaniem umowy przedstawi± w formie orygina³u lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em, umowê reguluj±c± wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowieñ niniejszej umowy, w zakresie:
1) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego, z tym zastrze¿eniem, ¿e warto¶æ netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni siê, a warto¶æ brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów;
2) zmiany zakresu/sposobu realizacji umowy, w przypadku:
a) odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków terenowych zwi±zanych z istnieniem niezinwentaryzowanych sieci, instalacji, urz±dzeñ skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych za³o¿eniach technologicznych lub materia³owych;
b) wycofania z produkcji materia³ów przyjêtych w dokumentacji;
3) zmiany terminu realizacji, o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy, w przypadku dzia³ania organów administracji lub z przekroczeniem okre¶lonych przez prawo terminów wydawania wymaganych w zwi±zku z realizacj± przedmiotowego zamówienia, decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp.;
2. Podstaw± dokonania zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i pkt 3, bêdzie potwierdzenie w dokumentacji budowy, przez Inspektora Nadzoru inwestorskiego, wyst±pienia opisanych okoliczno¶ci uzasadniaj±cych wstrzymanie robót, z okre¶leniem okresu wstrzymania robót wp³ywaj±cego na zmianê terminu i sporz±dzenie protoko³u konieczno¶ci – zatwierdzonego przez Zamawiaj±cego.
3. W przypadku konieczno¶ci dokonania zmiany dotycz±cej realizacji dodatkowych robót budowlanych od Wykonawcy, nieobjêtych zamówieniem podstawowym, o ile sta³y siê niezbêdne, strona wystêpuj±ca o zmianê postanowieñ zawartej umowy zobowi±zana jest do udokumentowania zaistnienia przes³anek opisanych w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 ustawy Pzp lub odpowiednio w ust. 2,
4. Pozosta³e zmiany umowy mog± byæ wprowadzane wy³±cznie w oparciu o przepis art. 455 ustawy Pzp, art. 15r. oraz art.15r¹ ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. 2020, poz. 1842 ze zm.).
5. Przewidziane powy¿ej okoliczno¶ci stanowi±ce podstawê zmian do umowy, stanowi± uprawnienie Zamawiaj±cego nie za¶ jego obowi±zek.
6. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± zgody obu Stron oraz formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci, z wy³±czeniem zmian nieistotnych, dla których Strony zastrzegaj± tylko pismo informuj±ce, tj.:
1) zmiana nazw, siedzib okre¶lonych Stron,
2) zmiana danych osób (imiê i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail), o których mowa w § 6 ust. 1 i 2 umowy,
3) zmiana rachunku bankowego Wykonawcy,
4) w innych sytuacjach, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia niniejszej umowy i maj±cych charakter zmian nieistotnych w rozumieniu art. 454 ust. 2 ustawy Pzp.
7. Wszelkie zmiany musz± byæ dokonywane z zachowaniem przepisu art. 454 oraz 455 ustawy Pzp.
8. Zmiana umowy podlega uniewa¿nieniu je¿eli zosta³a dokonana z naruszeniem art. 454 i art. 455. W takim przypadku stosuje siê postanowienia umowne w brzmieniu obowi±zuj±cym przed t± zmian±.
9. Wykonawca jest zobowi±zany w terminie 5 dni roboczych od zawarcia aneksu terminowego do zaktualizowania i uzgodnienia z Zamawiaj±cym harmonogramu rzeczowo-finansowego, o którym mowa w § 5 umowy, z zastrze¿eniem ¿e w przypadku zawarcia aneksu terminowego, z uwagi na konieczno¶æ wstrzymania robót, aktualizacja i uzgodnienie harmonogramu rzeczowo-finansowego nast±pi nie pó¼niej ni¿ w terminie 5 dni roboczych od dnia ponownego wprowadzenia Wykonawcy na teren robót.
10. Wszelkie zmiany uzupe³nienia umowy wymagaj± zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci z zgod± obu stron.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-06-15 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ na Platformie pod adresem: https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl w zak³adce „OFERTY”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-15 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-07-14

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. ¦rodki ochrony prawnej okre¶lone w niniejszym dziale przys³uguj± wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, je¿eli ma lub mia³ interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniós³ lub mo¿e ponie¶æ szkodê w wyniku naruszenia przez zamawiaj±cego przepisów ustawy Pzp .
2. ¦rodki ochrony prawnej wobec og³oszenia wszczynaj±cego postêpowanie o udzielenie zamówienia lub og³oszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przys³uguj± równie¿ organizacjom wpisanym na listê, o której mowa w art. 469 pkt 15 ustawy Pzp oraz Rzecznikowi Ma³ych i ¦rednich Przedsiêbiorców.
3. Odwo³anie przys³uguje na:
1) niezgodn± z przepisami ustawy czynno¶æ Zamawiaj±cego, podjêt± w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;
2) zaniechanie czynno¶ci w postêpowaniu o udzielenie zamówienia do której zamawiaj±cy by³ obowi±zany na podstawie ustawy;
4. Odwo³anie wnosi siê do Prezesa Izby. Odwo³uj±cy przekazuje kopiê odwo³ania zamawiaj±cemu przed up³ywem terminu do wniesienia odwo³ania w taki sposób, aby móg³ on zapoznaæ siê z jego tre¶ci± przed up³ywem tego terminu.
5. Odwo³anie wobec tre¶ci og³oszenia lub tre¶ci SWZ wnosi siê w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych lub tre¶ci SWZ na stronie internetowej.
6. Odwo³anie wnosi siê w terminie:
1) 5 dni od dnia przekazania informacji o czynno¶ci zamawiaj±cego stanowi±cej podstawê jego wniesienia, je¿eli informacja zosta³a przekazana przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej,
2) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynno¶ci zamawiaj±cego stanowi±cej podstawê jego wniesienia, je¿eli informacja zosta³a przekazana w sposób inny ni¿ okre¶lony w pkt 1).
7. Odwo³anie w przypadkach innych ni¿ okre¶lone w pkt 5 i 6 wnosi siê w terminie 5 dni od dnia, w którym powziêto lub przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci mo¿na by³o powzi±æ wiadomo¶æ o okoliczno¶ciach stanowi±cych podstawê jego wniesienia.
8. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp, stronom oraz uczestnikom postêpowania odwo³awczego przys³uguje skarga do s±du.
9. W postêpowaniu tocz±cym siê wskutek wniesienia skargi stosuje siê odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. - Kodeks postêpowania cywilnego o apelacji, je¿eli przepisy niniejszego rozdzia³u nie stanowi± inaczej.
10. Skargê wnosi siê do S±du Okrêgowego w Warszawie - s±du zamówieñ publicznych, zwanego dalej "s±dem zamówieñ publicznych".
11. Skargê wnosi siê za po¶rednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia dorêczenia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp, przesy³aj±c jednocze¶nie jej odpis przeciwnikowi skargi. Z³o¿enie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem.
12. Prezes Izby przekazuje skargê wraz z aktami postêpowania odwo³awczego do s±du zamówieñ publicznych w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania.
2021-05-25 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.