Ogłoszenie z dnia 2021-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00025498/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-31
- 2021/BZP 00029888/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-09
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00063253 z dnia 2021-05-25 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawę pomocy dydaktycznych dla Żłobka nr 16 we Wrocławiu z podziałem na dwa zadania.
Dostawa pomocy dydaktycznych zabawki i książeczki.
Dostawa pomocy dydaktycznych artykuły plastyczne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławski Zespół Żłobków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021545051
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fabryczna 15
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-609
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 718 62 46
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wzz.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wzz.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wzz-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Administracja samorządowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Opieka nad dziećmi do lat 3
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawę pomocy dydaktycznych dla Żłobka nr 16 we Wrocławiu z podziałem na dwa zadania.Dostawa pomocy dydaktycznych zabawki i książeczki.
Dostawa pomocy dydaktycznych artykuły plastyczne
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-439e7ad9-91e5-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00063253
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005404/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa pomocy dydaktycznych do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków (zabawki, sensoryka, plastyka, książeczki, sprzęt do odtwarzania pliku)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pt.: „Mamo, tato wróć do pracy” (nr wniosku RPDS.08.04.01-02-0129/19) realizowany przez Gminę Wrocław / Wrocławski Zespół Żłobków współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025498/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Znak postępowania: ZP-8/WZŻ/2021.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 50985,45 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania jest dostawa pomocy dydaktycznych dla potrzeb Żłobka nr 16 przy ul. Sygnałowej 23 we Wrocławiu. Zamówienie jest współfinansowanie z projektu UE:Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego – Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.
Projekt pt.: „Mamo, tato wróć do pracy” (nr wniosku RPDS.08.04.01-02-0129/19) realizowany przez Gminę Wrocław / Wrocławski Zespół Żłobków współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego 2014-2020
Zadanie 1 – Dostawa pomocy dydaktycznych zabawki i książeczki .Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 2.1 który stanowi Formularz asortymentowo – cenowy dla zadania 1
Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 3.1 do SWZ to jest projekcie ( wzorze) umowy odpowiednio dla zadania 1 Miejsce dostawy: Żłobek nr 16 przy ul. Sygnałowej 23 we Wrocławiu.
5.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem i na własny koszt do lokalizacji wskazanej w punkcie 4.
Zamawiający dopuszcza produkty równoważne do opisanych w Formularzu asortymentowo
cenowym stanowiącym załącznik nr 2.1 do SWZ.
a)Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory użytkowe oraz zawierające w swoim składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego i spełniające tę samą funkcje dydaktyczną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 41186,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania jest dostawa pomocy dydaktycznych dla potrzeb Żłobka nr 16 przy ul. Sygnałowej 23 we Wrocławiu. Zamówienie jest współfinansowanie z projektu UE:Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego – Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.
Projekt pt.: „Mamo, tato wróć do pracy” (nr wniosku RPDS.08.04.01-02-0129/19) realizowany przez Gminę Wrocław / Wrocławski Zespół Żłobków współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego 2014-2020
Zadanie 1 – Dostawa pomocy dydaktycznych artykuły plastyczne .Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 2.2 który stanowi Formularz asortymentowo – cenowy dla zadania 2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 3.2do SWZ to jest projekcie ( wzorze) umowy odpowiednio dla zadania 12Miejsce dostawy: Żłobek nr 16 przy ul. Sygnałowej 23 we Wrocławiu.
5.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem i na własny koszt do lokalizacji wskazanej w punkcie 4.
Zamawiający dopuszcza produkty równoważne do opisanych w Formularzu asortymentowo
cenowym stanowiącym załącznik nr 2.2. do SWZ.
a)Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory użytkowe oraz zawierające w swoim składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego i spełniające tę samą funkcje dydaktyczną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 9799,43 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38135,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50641,50
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38135,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowa Szkoła Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 725-001-33-78
7.3.3) Ulica: POW 25
7.3.4) Miejscowość: Łodź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-248
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38135,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11400,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15281,99
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11400,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowa Szkoła Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 725-001-33-78
7.3.3) Ulica: POW 25
7.3.4) Miejscowość: Łodź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-248
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11400,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
2021-05-25 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Sukcesywna dostawa warzyw i owoców mrożonych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach." - ZP/TP/32/2025
- Usługa organizacji i realizacji szkoleń dla kadry pedagogicznej szkół podstawowych gminy Wrocław i gminy Kobierzyce - w podziale na 15 zadań
- Remont budynku mieszkalnego przy ul. Stanisławowskiej 103 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
- Wykonanie wanien hydroszczelnych w szybach dźwigów Fb1, Fb2, Fb3 i Fb5
- Świadczenie przez Wykonawcę usługi w zakresie przewozu pacjentów karetką transportową z miejsca zamieszkania do Poradni Leczenia Ran Przewlekłych u Zamawiającego i powrót II
- Wdrożenie projektu korekty docelowej organizacji ruchu na ul. Wieczystej i ul. Łódzkiej we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wsparcie edukacji szkolnej i przedszkolnej na terenie MOF Biłgoraja - Gmina Miasto Biłgoraj
- Dostawa mebli, pomocy edukacyjnych wykorzystujących TIK oraz pomocy dydaktycznych, do sal wyciszeń w szkołach podstawowych na terenie Gminy Zblewo
- Wyposażenie gabinetu EEG Biofeedback oraz zakup pomocy dydaktycznych w Gminie Sułoszowa
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Kompleksowy program wsparcia edukacji włączającej na terenie Gminy Zakrzewo"
- Dostępne Placówki Systemu Oświaty w Kobylinie- Dostosowanie Szkoły Branżowej w Kobylinie, Szkół Podstawowych w Kuklinowie, Smolicach i Zalesiu Małym w zakresie edukacji włączającej
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz mebli szkolnych w ramach projektu pn. Utworzenie pracowni STEAM i poprawa dostępności w Publicznej Szkole Podstawowej nr 3 w Stalowej Woli
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.