Ogłoszenie z dnia 2022-02-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00228491/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-12
- 2021/BZP 00241500/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-21
- 2021/BZP 00244990/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
2/W6.383/2021-Z.U -Postęp. o udz. zam. publ. na usługę pn. opracowanie dok. projektowej dla zad. inwestycyjnego pod nazwą „Remont budynku B7 Wydz. Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska PŁ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA ŁÓDZKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001583
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Politechniki 6
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 93-590
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42 631 29 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beata.wojciechowska-cholewa@p.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.p.lodz.pl/ Platforma zakupowa Zamawiającego - https://plodz.ezamawiajacy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://plodz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
2/W6.383/2021-Z.U -Postęp. o udz. zam. publ. na usługę pn. opracowanie dok. projektowej dla zad. inwestycyjnego pod nazwą „Remont budynku B7 Wydz. Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska PŁ”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02d05bc3-2693-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00063185
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001972/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej, p.poż oraz inwentaryzacji budynków WBAiIŚ
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00228491/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/W6.383/2021-ZP.U
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 350000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa - opracowania dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pod nazwą „Remont budynku B7 Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej” obejmującego min. remont przestrzeni komunikacyjnych oraz dostosowanie budynku do postanowień decyzji Łódzkiego Wojewódzkiego Komendanta PSP.
2. Zakres rzeczowy ww. dokumentacji został podzielony na następujące Etapy:
1.1. ETAP I :
2.1.1.1. Aktualizacja inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej budynku B7 Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska oraz weryfikacja i uzupełnienie posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji archiwalnej, która zostanie udostępniona Wykonawcy;
2.1.1.2. Opracowanie dwóch koncepcji wraz z wizualizacjami oraz uzyskanie akceptacji jednej z nich przez Zamawiającego;
2.2. ETAP II :
2.2.1.1. Opracowanie projektów architektoniczno-budowlanego, projektu technicznego oraz dokumentacji wykonawczej;
2.3. ETAP III :
2.3.1.1. Przedłożenie opisu przedmiotu zamówienia do SWZ na roboty budowlane wraz z kosztorysami inwestorskimi i przedmiarami robót, informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż, harmonogramem rzeczowo-finansowym inwestycji.
2.4. ETAP IV :
2.4.1.1. Przedłożenie przyjętego bez sprzeciwu zgłoszenia robót w imieniu Zamawiającego lub złożenie wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę;
2.4.1.2. Protokolarny odbiór dokumentacji projektowej wraz z załącznikami
2.4.1.3. Nadzór autorski nad dokumentacją zamówienia w trakcie trwania zadania inwestycyjnego pod nazwą „Remont budynku B7 Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska PŁ”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 234930 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 669400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 234930,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wegner Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842295471
7.3.3) Ulica: Bukowska 177
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-196
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
projekt branży elektrycznej, instalacyjnej, ogólnobudowlanej w części
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WEGNER SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
WEGNER SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 234930,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-31INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 33/ZP/2024 Dostawa papieru i kopert oraz ekologicznych artykułów biurowych, przyborów do pisania, papieru i kopert dla Uniwersytetu Łódzkiego.
- Zakup licencji/certyfikatu oraz urządzenia brzegowego do monitorowania i zabezpieczenia sieci (zwane popularnie zaporą sieciową UTM - Unified Threat Management)
- Remont dachu budynku XLVII Liceum Ogólnokształcące im. Stanisława Staszica w Łodzi przy ul. Czernika 1/3
- W-5 ZP/7/2024 dostawa odczynników chemicznych, odczynników laboratoryjnych, wyrobów laboratoryjnych oraz sprzętu laboratoryjnego dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- Przeprowadzenie szkolenia pn.: "Prawo jazdy kat. C wraz z kwalifikacją wstępną przyspieszoną"
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Centrum Technologii Informatycznych Politechniki Łódzkiej"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Grabów - etap I
- Rozwój sieci drogowej na terenie Gminy Gostycyn
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych w Gminie Iłża
- Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej i rekreacyjnej w miejscowości Kotla
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1307R Łęki Górne - Zwiernik - gr. powiatu - Zalasowa w km 0+000 - 4+034 w miejscowościach Łęki Górne i (...)
- "Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej, w tym oczyszczalni ścieków na terenie gminy Bierzwnik"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.