eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Wykonywanie usług związanych z utrzymaniem czystości w obiektach Dąbrowskich Wodociągów sp.zo.o.



Ogłoszenie z dnia 2022-02-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług związanych z utrzymaniem czystości w obiektach Dąbrowskich Wodociągów sp.zo.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dąbrowskie Wodociągi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273306457

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców 13

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 6395278

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dabrowskie-wodociagi.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dabrowskie-wodociagi.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dabrowskie-wodociagi.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka wodna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie usług związanych z utrzymaniem czystości w obiektach Dąbrowskich Wodociągów sp.zo.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d8c4e79-8032-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00062783

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00039970/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający przeprowadził dla zamówienia podstawowego postępowanie, w procedurze otwartej tj. w trybie p. nieograniczonego,opublikowane w BZP pod numerem 634295-N-2019 z dnia 2019-12-13 i w przedmiotowym ogłoszeniu dla zamówienia podstawowego przewidział możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ówcześnie obowiązującego Prawa zamówień publicznych, a całkowita wartość zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający spełnia przesłanki zawarte w aktualnie obowiązującym art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, zawierającym analogiczne zapisy do art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp. uprawniające do przeprowadzenia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki, ponieważ jak wspomniano na wstępie przewidział w zamówieniu podstawowym zamówienie o którym mowa powyżej i uwzględnił przy ustalaniu wartości zamówienia podstawowego wartość zamówienia, którego zamierza udzielić na podstawie w/w art.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/5/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 155520,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług utrzymania czystości w obiektach Dąbrowskich Wodociągów zgodnie z załącznikami do niniejszego zaproszenia. Podstawowy zakres utrzymania czystości obejmuje:
1.stałe utrzymanie czystości pomieszczeń biurowych, klatek schodowych, korytarzy, pomieszczeń kuchennych i toalet,
2.stałe utrzymanie czystości pomieszczeń socjalnych (szatnie, jadalnie pracownicze),
3.utrzymanie czystości wskazanych pomieszczeń technologicznych (obiekty technologiczne oczyszczalni ścieków, warsztaty),
4.mycie okien, przepierzeń szklanych; realizacja usługi mycia obejmuje obustronne mycie i doczyszczanie powierzchni szklanych wraz z framugami, ościeżnicami, przyległymi parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi, ewentualnymi kratami lub roletami zewnętrznymi,
5.stałe utrzymanie czystości pomieszczeń laboratoryjnych zgodnie ze specjalnymi rygorami w tym zakresie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189138,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189138,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189138,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROBET Sp.zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9281696511

7.3.3) Ulica: Limanowskiego 9/1

7.3.4) Miejscowość: Chorzów

7.3.5) Kod pocztowy: 41-506

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189138,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-02-11 do 2022-07-11

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.