Ogłoszenie z dnia 2022-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług związanych z utrzymaniem czystości w obiektach Dąbrowskich Wodociągów sp.zo.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dąbrowskie Wodociągi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273306457
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców 13
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 6395278
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dabrowskie-wodociagi.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dabrowskie-wodociagi.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dabrowskie-wodociagi.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka wodna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usług związanych z utrzymaniem czystości w obiektach Dąbrowskich Wodociągów sp.zo.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d8c4e79-8032-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00062783
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00039970/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający przeprowadził dla zamówienia podstawowego postępowanie, w procedurze otwartej tj. w trybie p. nieograniczonego,opublikowane w BZP pod numerem 634295-N-2019 z dnia 2019-12-13 i w przedmiotowym ogłoszeniu dla zamówienia podstawowego przewidział możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ówcześnie obowiązującego Prawa zamówień publicznych, a całkowita wartość zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający spełnia przesłanki zawarte w aktualnie obowiązującym art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, zawierającym analogiczne zapisy do art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp. uprawniające do przeprowadzenia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki, ponieważ jak wspomniano na wstępie przewidział w zamówieniu podstawowym zamówienie o którym mowa powyżej i uwzględnił przy ustalaniu wartości zamówienia podstawowego wartość zamówienia, którego zamierza udzielić na podstawie w/w art.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/5/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 155520,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług utrzymania czystości w obiektach Dąbrowskich Wodociągów zgodnie z załącznikami do niniejszego zaproszenia. Podstawowy zakres utrzymania czystości obejmuje:
1.stałe utrzymanie czystości pomieszczeń biurowych, klatek schodowych, korytarzy, pomieszczeń kuchennych i toalet,
2.stałe utrzymanie czystości pomieszczeń socjalnych (szatnie, jadalnie pracownicze),
3.utrzymanie czystości wskazanych pomieszczeń technologicznych (obiekty technologiczne oczyszczalni ścieków, warsztaty),
4.mycie okien, przepierzeń szklanych; realizacja usługi mycia obejmuje obustronne mycie i doczyszczanie powierzchni szklanych wraz z framugami, ościeżnicami, przyległymi parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi, ewentualnymi kratami lub roletami zewnętrznymi,
5.stałe utrzymanie czystości pomieszczeń laboratoryjnych zgodnie ze specjalnymi rygorami w tym zakresie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189138,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189138,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189138,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROBET Sp.zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9281696511
7.3.3) Ulica: Limanowskiego 9/1
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-506
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189138,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-11 do 2022-07-11PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w siedzibie i delegaturach oraz jednostkach terenowych Urzędu Lotnictwa Cywilnego
- Usługi utrzymania czystości na obiektach MOSiR - II etap
- Świadczenie usług utrzymania czystości w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Kutnie
- SPRZĄTANIE I UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI W TEATRZE SYRENA.
- Świadczenie usługi sprzątania obiektów Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy, z podziałem na trzy zadania
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.