eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KêtrzynTermomodernizacja Szko³y Podstawowej w Wilkowie



Og³oszenie z dnia 2021-05-24


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00062774 z dnia 2021-05-24

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja Szko³y Podstawowej w Wilkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA KÊTRZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742876

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Ko¶ciuszki 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kêtrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski

1.5.7.) Numer telefonu: 897512474

1.5.8.) Numer faksu: 897512746

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.grabias@gminaketrzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.gminaketrzyn.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja Szko³y Podstawowej w Wilkowie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0d94baa2-bc92-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00062774

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00006959/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Termomodernizacja budynku Ochotniczej Stra¿y Po¿arnej w Karolewie, budynku Urzêdu Gminy w Kêtrzynie oraz Szko³y Podstawowej w Wilkowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie wspó³finansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego RPO Województwa Warmiñsko – Mazurskiego na lata 2014 – 2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://bip.gminaketrzyn.pl/3/Zamowienia_publiczne/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu,
który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego podadresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej anna.grabias@gminaketrzyn.pl (nie dotyczy
sk³adania ofert). https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,musi
posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych
formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do„Formularza do
komunikacji”. 2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy
ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach
korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). 3.Maksymalny rozmiar
plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia,
zmiany,wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.4. Za datê
przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ
lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê
ich przekazania na ePUAP lub pocztê elektroniczn±. 5. Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania
oraz ID postêpowania jako za³±cznik do niniejszej SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿
na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze
strony g³ównej z zak³adki Postêpowania. 6. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców dopodpisywania wszelkich plików musz± spe³niaæ “Rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady
w sprawie identyfikacji elektronicznej i us³ug zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych
na rynku wewnêtrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”. 7. W przypadku
wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnêtrzny Zamawiaj±cy wymaga do³±czenia odpowiedniej
ilo¶ci plików tj.podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES. 8. Zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy
Pzp, nie ujawnia siê informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa, w rozumieniu przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Je¿eli wykonawca, nie pó¼niej ni¿ w terminie sk³adania ofert,
w sposób niebudz±cy w±tpliwo¶ci zastrzeg³, ¿e nie mog± byæ one udostêpniane oraz
wykaza³,za³±czaj±c stosowne wyja¶nienia, i¿ zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê
przedsiêbiorstwa. 9.Ka¿dy z wykonawców mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê. Z³o¿enie wiêkszej liczby
ofert lub oferty zawieraj±cej propozycje wariantowe spowoduje odrzucenie ofert. 10. Ceny oferty musz±
zawieraæ wszystkie koszty,jakie musi ponie¶æ wykonawca, aby zrealizowaæ zamówienie z
najwy¿sz± staranno¶ci± oraz ewentualne rabaty. 11. Dokumenty i o¶wiadczenia sk³adane przez
wykonawcê powinny byæ w jêzyku polskim. W przypadku za³±czenia dokumentów sporz±dzonych w
innym jêzyku ni¿ dopuszczony,wykonawca zobowi±zany jest za³±czyæ t³umaczenie na jêzyk polski. 12.
Zgodnie z definicj± dokumentu elektronicznego z art. 3 ustêp 2 Ustawy o informatyzacji dzia³alno¶ci
podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, opatrzenie pliku zawieraj±cego skompresowane dane
kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest jednoznaczne z podpisaniem orygina³u dokumentu, z
wyj±tkiem kopii po¶wiadczonych odpowiednio przez innego wykonawcê ubiegaj±cego siê wspólnie z
nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca,
albo przez podwykonawcê. 13. Wszystkie koszty zwi±zane z uczestnictwem w postêpowaniu,
w szczególno¶ci z przygotowaniem i z³o¿eniem oferty ponosi Wykonawca sk³adaj±cy ofertê.
Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie dotyczy

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119
z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Gmina Kêtrzyn, Tadeusza Ko¶ciuszki 2, 11-400 Kêtrzyn. 2. W sprawach z zakresu ochrony danych
osobowych mog± Pañstwo kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych ( IOD). Funkcjê tê
sprawuje: Rafa³ Andrzejewski. Kontakt z IOD pod
adresememail:iod.r.andrzejewski@szkoleniaprawnicze.com.pl oraz telefonicznie pod nr telefonu: 504
976690.3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw.
z ustaw± zdnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U.2019.2019), dalej „ustawa
Pzp”w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
prowadzonym w trybie podstawowym. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub
podmioty,którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74
ustawy Pzp.5.Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp,
przez okres4lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób
gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ, je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia
publicznego przekracza 4lata, zamawiaj±cy przechowuje protokó³ postêpowania wraz z za³±cznikami
przez ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Obowi±zek podania
przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem
ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp. 7. W
odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany,stosowanie do art. 22RODO. 8. Posiada Pani/Pan:a. na podstawie art. 15 RODO
prawo dostêpu dodanych osobowych Pani/Pana dotycz±cych. • W przypadku korzystania z tego
uprawnienia,zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu
sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 75
ustawy Pzp). • W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust.
1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole
postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie
zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa
w art. 18 ust.2 RODO (74 ust. 3 ustawy Pzp) b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania /
uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z tego
uprawnienia• nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian±
postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± (zgodnie z
art. 19 ust. 2ustawy Pzp); • nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników (zgodnie
z art. 76ustawy Pzp). W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiaj±cego w
Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679,
s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do zamawiaj±cego.c. na podstawie art. 18 RODO
prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO*. W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania (art. 19 ust. 3 ustawy Pzp)d. prawo do wniesienia
skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych O .... cd. w SWZ postêpowania

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz Og³oszenie pkt RODO (obowi±zek informacyjny)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGG.271.29.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Termomodernizacja Szko³y Podstawowej w Wilkowie. Zakres
zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich robót objêtych dokumentacj± projektow± tj.
1)termomodernizacja obiektu:a) docieplenie ¶cian, b) docieplenie ¶cian fundamentowych,
c)wymiana istniej±cej stolarki okiennej, d) wymiana istniej±cej stolarki drzwiowej zewnêtrznej,
e)szpachlowanie i malowanie ¶cian po wykonaniu wymiany stolarki okiennej i drzwiowej,
f)docieplenie dachu hali sportowej. 2)technologia pompy ciep³a na potrzeby c.o. +
c.w.u.wspó³pracuj±cej ze ¼ród³em równoleg³ym w postaci projektowanej kot³owni na pelet
drzewny; 3)instalacja fotowoltaiczna na potrzeby pompy ciep³a wspó³pracuj±cej ze ¼ród³em
równoleg³ym w postaci projektowanej kot³owni na pelet drzewny Szko³y Podstawowej w
Wilkowie; 4) instalacja elektryczna kot³owni na potrzeby pompy ciep³a wspó³pracuj±cej ze
¼ród³em równoleg³ym w postaci projektowanej kot³owni na pelet drzewny; 5) rozruch
technologiczny i przeszkolenie obs³ugi pompy ciep³a wraz z instalacj± c.o. i kot³owni;

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane zwi±zane z budow± ruroci±gów

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje dla ka¿dej czê¶ci zamówienia mo¿liwo¶æ udzielenia zamówienia, o
którym mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy, zgodnego z przedmiotem
niniejszego zamówienia, polegaj±cego na wykonaniu robót budowlanych podobnych do objêtych
niniejszym zamówieniem, tj.zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu wszystkich lub czê¶ci z rodzajów
robót budowlanych objêtych niniejszym zamówieniem, o wielko¶ci nie wiêkszej ni¿ 50% warto¶ci
szacunkowej brutto, ustalonej na podstawie kosztorysu inwestorskiego zamówienia podstawowego.
Warunki udzielenia tego zamówienia zgodne bêd± z warunkami okre¶lonymi w SWZ dla
zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Z³o¿one oferty, które nie podlegaj± odrzuceniu zostan± ocenione zgodnie
z nastêpuj±cymi kryteriami: Cena brutto (C) – waga 60% Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi (G) –waga 40% Sposób punktacji w ramach kryteriów zawiera SWZ postêpowania.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce: 1.
zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w
powy¿szym zakresie. 2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w
powy¿szym zakresie. 3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie stawia warunku
w powy¿szym zakresie. 4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: 4.1. Wykonawca spe³ni ten
warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert,a
je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej 1robotê
budowlan± obejmuj±c± budowê, rozbudowê, remont lub termomodernizacjê:obiektu kubaturowego (obiekt kubaturowy: budynek, któremu mo¿na przypisaæ
parametr objêto¶ci wyra¿ony w metrach sze¶ciennych) o warto¶ci min. 2.000.000,00 z³ brutto
4.2. Dysponuje co najmniej osob±/osobami, posiadaj±c±/ymi nastêpuj±ce uprawnienia oraz
do¶wiadczenie:• 1 osob±
posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci
konstrukcyjno - budowlanej lubi nne uprawnienia budowlane umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych
samych czynno¶ci w aktualnym stanie prawnym, w zakresie odpowiednim do zakresu
zamówienia, oraz spe³niaj±c± warunki do wykonywania tych funkcji, tzn. bêd±c± cz³onkiem
w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, •1osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez
ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urz±dzeñ cieplnych,wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub
inne uprawnienia budowlane umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci w aktualnym
stanie prawnym, w zakresie odpowiednim do zakresu zamówienia, oraz spe³niaj±c± warunki do
wykonywania tych funkcji,tzn. bêd±c± cz³onkiem w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, • 1
osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi
w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych
i elektroenergetycznych lub inne uprawnienia budowlane umo¿liwiaj±ce wykonywanie
tych samych czynno¶ci w aktualnym stanie prawnym, w zakresie odpowiednim do
zakresu zamówienia, oraz spe³niaj±c± warunki do wykonywania tych funkcji, tzn. bêd±c±
cz³onkiem w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: wykaz robót budowlanych wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik do SWZ,
Wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a
je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich rodzaju,warto¶ci,daty,
miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem
dowodów (np. za¶wiadczeñ, referencji), okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane
nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa
budowlanego i prawid³owo ukoñczone; z tre¶ci wykazu musi wynikaæ, i¿ Wykonawca spe³nia warunek
okre¶lony w rozdziale VII pkt 2.4.1 SWZ;- wykaz osób wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik do
SWZ,skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci
odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia
niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez
nieczynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; z tre¶ci wykazu
musi wynikaæ,i¿ wykonawca spe³nia warunek okre¶lony w rozdziale VII pkt 2.4.2 SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1) Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem
terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w kwocie: 30.000,00 PLN (trzydzie¶ci tysiêcy z³otych), 2) Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert± tj. do dnia 07.07.2021 3) Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku
formach wskazanych w art. 97 ust.7 ustawy Pzp. 4) Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y
wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy numer 20 1160 2202 0000 0004 5328 6682. 5)
Wadium musi wp³yn±æ na wskazany rachunek bankowy zamawiaj±cego najpó¼niej przed
up³ywem terminu sk³adania ofert (decyduje data wp³ywu na rachunek bankowy zamawiaj±cego).
6) Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w
postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym
przez wystawcê dokumentu i powinno zawieraæ nastêpuj±ce elementy:- nazwê daj±cego
zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji(zamawiaj±cego),gwaranta/porêczyciela oraz
wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub porêczeniu musi byæ Gmina
Kêtrzyn, 11- 400 Kêtrzyn, ul. Tadeusza Ko¶ciuszki2- okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ
zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem,-kwotê gwarancji/porêczenia,- termin wa¿no¶ci
gwarancji/porêczenia,- zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji/porêczenia
bezwarunkowo, na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego, w sytuacjach okre¶lonych w art.
98 ust. 6 ustawy Pzp.7) W przypadku, gdy wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób
nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub
z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium,w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp,
zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.8) Zamawiaj±cy
dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.9) Zamawiaj±cy
zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno
byæ za³±czone do oferty. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego
wy³±cznie z pe³nomocnikiem.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia,o których mowa w Rozdziale IX ust. 1SWZ, sk³ada ka¿dy
z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie
warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków
udzia³u w postêpowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia
do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie,z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi
wykonaj± poszczególni wykonawcy.4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw
do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
zamówienie.5. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie
zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany umowy wymagaj±, pod rygorem niewa¿no¶ci, zgody obu stron umowy w
formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony umowy i dopuszczalne s± wy³±cznie w
granicach nienaruszaj±cych art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 2. Z zastrze¿eniem
ust.1 dopuszczalne s± nastêpuj±ce zmiany zawartej umowy:a) w zakresie wynagrodzenia wykonawcy: w przypadku zmiany przepisów obowi±zuj±cych dot. podatku VAT,wynagrodzenie
brutto bêdzie równe dotychczasowemu wynagrodzeniu netto, powiêkszonemu o kwotê podatku
Vat, wynikaj±c± z zastosowania nowej stawki;b) w zakresie wynagrodzenia wykonawcy: w
przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów
ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê je¿eli zmiany te
bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê,c)w zakresie
wynagrodzenia wykonawcy: w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym
lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub
zdrowotne je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez
Wykonawcê, d) w zakresie wynagrodzenia wykonawcy: w przypadku zmiany zasad gromadzenia
i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4
pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych – je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw
na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê;e) w zakresie zmiany wynagrodzenia
wykonawcy w przypadku zmiany cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± (tj. wzrost
lub obni¿enie ceny lub kosztu dla wynagrodzenia ofertowego). Poziom zmiany cen uprawniaj±cy
strony do ¿±dania zmiany wynagrodzenia, pocz±tkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia i
sposób ustalenia zmiany wynagrodzenia okre¶lapodpunkt11.f) w zakresie zmiany lub
uzupe³nienia dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych, je¿eli jest to niezbêdne dla
prawid³owego wykonania przedmiotu umowy lub uzasadnione ze wzglêdów technicznych lub
u¿ytkowych.g) w zakresie zmiany terminu realizacji: - w nastêpstwie wykraczaj±cych poza
terminy okre¶lone w KPA terminów procedur administracyjnych oraz innych terminów formalnoprawnych
maj±cych wp³yw na terminy wykonania przedmiotu umowy, a niewynikaj±cych z
przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy –zmiana terminu wykonania o czas niezbêdny na
prawid³owe wykonanie przedmiotu umowy; - w przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych
dla realizacji przedmiotu umowy i maj±cych wp³yw na termin wykonania przedmiotu umowy -
zmiana terminu wykonania o czas niezbêdny na prawid³owe wykonanie przedmiotu umowy; - w
przypadku wprowadzenia zmian w stosunku do dokumentacji projektowej lub specyfikacji
technicznych,bêd±cych podstaw± realizacji przedmiotu umowy, je¿eli wprowadzenie zmian
wp³ywa na termin wykonania przedmiotu umowy-zmiana terminu wykonania o czas niezbêdny na
prawid³owe wykonanie przedmiotu umowy; - w przypadku dzia³ania si³y wy¿szej (zdarzenie
zewnêtrzne,niemo¿liwe do przewidzenia i niemo¿liwe do zapobie¿enia), maj±cej bezpo¶redni
wp³yw na terminowo¶æ wykonania robót -zmiana terminu wykonania o czas dzia³ania si³y
wy¿szej; w takiej sytuacji wykonawca jest obowi±zany zabezpieczyæ teren budowy przed
niepo¿±danym jej dz ...cd. w za³±czniku do SWZ Projektowane postanowienia umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-06-08 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-08 11:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-07-07

2021-05-24 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.