Ogłoszenie z dnia 2025-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00624765/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sukcesywne świadczenie usług prania i dezynfekcji asortymentu na potrzeby
Zakładu Karnego we Włocławku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny we Włocławku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319687
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bartnicka 10
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-809
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_wloclawek@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-52bf5ac1-e6d7-4973-9aba-84fc1a9412391.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne świadczenie usług prania i dezynfekcji asortymentu na potrzebyZakładu Karnego we Włocławku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52bf5ac1-e6d7-4973-9aba-84fc1a941239
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00062762
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00240606/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Sukcesywne świadczenie usług prania i dezynfekcji asortymentu na potrzeby Zakładu Karnego we Włocławku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D.Kw.2232.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Szacunkowa ilość asortymentu do wyprania w 2025 roku: 90 000 kilogramów.
• Praniu podlegać będzie następujący asortyment.
Asortyment kolorowy: bluza więzienna, spodnie więzienne, koszula więzienna, piżama więzienna, odzież robocza, kurtka zimowa, ręcznik, ścierka do wycierania naczyń, koc.
Asortyment biały: prześcieradło, poszewka na poduszkę,
- wymóg maglowania dotyczy prześcieradeł oraz poszewek na poduszki.
• Wskazane w opisie szacunkowe ilości asortymentu do realizacji usług są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
i w późniejszym czasie w trakcie trwania umowy.
Ostateczna ilość zamawianych usług będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zakładu Karnego we Włocławku.
• Wykonawca użyczy nieodpłatnie Zakładowi Karnemu we Włocławku pojemniki/kosze itp. na potrzeby odbioru prania. Zakład Karny we Włocławku zawiera z Wykonawcą umowę użyczenia pojemników/koszy.
• Odbiór brudnego asortymentu oraz dostarczenie czystego asortymentu będą dokonywane transportem Wykonawcy i na jego koszt.
• Odbiór brudnego asortymentu oraz dostarczenie czystego asortymentu będą dokonywane w magazynie Zakładu Karnego we Włocławku, na podstawie dowodu obrotu prania zawierającego wagę ogólną i rodzaj odbieranego oraz dostarczanego asortymentu.
• Odbiór brudnego asortymentu od Zakładu Karnego we Włocławku będzie dokonywany w poniedziałki i w czwartki w godzinach 8:00-11:00 oraz w przypadku dodatkowego ustalonego telefonicznie lub e-mailem odbioru, w terminie ustalonym z Zamawiającym za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
• Dostarczenie czystego asortymentu do Zakładu Karnego we Włocławku będzie dokonywane od poniedziałku do piątku w godzinach pracy administracji, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w terminie nie dłuższym niż 7 dni licząc od dnia odbioru. W przypadku, gdy odbiór lub dostawa przypadnie na dzień wolny od pracy, realizacja usługi ulegnie przesunięciu na pierwszy dzień roboczy po dniu wolnym od pracy.
• Wykonawca jest zobowiązany do przeliczenia i ważenia asortymentu własnym legalizowanym sprzętem w chwili odbioru oraz dostarczenia.
- Ważenie wyłącznie suchego asortymentu.
- Waga, na której ważony będzie asortyment, musi posiadać aktualne i czytelne poświadczenie
legalizacji w formie naklejki legalizacyjnej oraz tabliczki znamionowej lub inny dowód legalizacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 377487,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 664200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 377487,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: H2O-CHEMICAL SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9671402109
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 377487,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Świadczenie usługi instruktora terapii uzależnień, na potrzeby projektu "Pokonaj kryzys"..
- Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych i zabudowanych oraz wykonanie wycen i inwentaryzacji lokali mieszkalnych, z podziałem na 4 zadania.
- Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych do analizatora badań krytycznych razem z dzierżawą analizatora dla OIT oraz SOR przez okres 24 miesięcy.
- ,,Wykonywania przeglądów 5 - letnich budowlanych w obiektach będących własnością i w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w 2025"
- ZAJĘCIA FIZJOTERAPEUTYCZNE DLA PRACOWNIKÓW POWIATOWEGO URZĘDU PRACY WE WŁOCŁAWKU
- Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji oprogramowania użytkowego Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem - System OTAGO.
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie prania
- Usługi prania dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Jadwigi w Opolu
- Wykonywanie usług pralniczych wraz z użyczeniem pościeli szpitalnej
- Kompleksowe usługi pralnicze wraz z wynajmem pościeli szpitalnej na potrzeby Uniwersyteckiego Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. z o.o. w Warszawie
- Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Szczawnie w okresie od 01.07.2025r. do 31.12.2025r
- Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Szczawnie w okresie 01.07.2025r. do 31.12.2025r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.