eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawa Mazowiecka › Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów powstałych w wyniku mechanicznej segregacji o kodzie 19 12 12



Ogłoszenie z dnia 2022-02-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów powstałych w wyniku mechanicznej segregacji o kodzie 19 12 12

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZGO AQUARIUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100441327

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Katowicka 20

1.5.2.) Miejscowość: Rawa Mazowiecka

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 46 814 24 24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zgoaquarium.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zgoaquarium.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zgoaquarium.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów powstałych w wyniku mechanicznej segregacji o kodzie 19 12 12

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45f7590e-66e3-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00062741

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00330877/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/15/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 858500,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 353500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów powstałych w wyniku mechanicznej segregacji o kodzie 19 12 12 – Inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11, poprzez odzysk w ilości do 700,00 Mg/rok.
2) Odpad powstał w procesie mechanicznej segregacji odpadów komunalnych stanowiący frakcję nadsitową. Z odpadów tych wydzielono surowce wtórne tj. szkło, metale, pet, papier, tekturę itp.
3) Odpad jest magazynowany na otwartym nie przykrytym terenie, w postaci niezbelowanej.
4) Zamawiający informuje, że na podstawie zgromadzonych danych, średnio na pojazd transportujący odpady jest w stanie załadować ok. 15 Mg odpadu o kodzie 19 12 12. Jednakże wartość ta jest zmienna i w dużej mierze uzależniona od ładowności pojazdu odbierającego odpady.
5) Załącznik nr 9 do SWZ przedstawia aktualne wyniki badań dla odpadu o kodzie 19 12 12.
6) W załączniku nr 10 do SWZ Zamawiający udostępnia zdjęcia poglądowe odpadu o kodzie 19 12 12.
7) Odpad nie zawiera składników określonych w załączniku nr 4 do ustawy o odpadach.
8) Wykonawca zobowiązany będzie do zagospodarowania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie ochrony środowiska.
9) Odpady objęte niniejszym zamówieniem winny być przetworzone przy użyciu instalacji do produkcji paliwa alternatywnego lub instalacji do termicznego przetwarzania odpadów.
10) Rozliczenie ilości odpadów następować będzie na podstawie legalizowanej wagi towarowej znajdującej się u Zamawiającego, wg wydruku wyniku ważenia.
11) Odpady odbierane będą transportem wykonawcy na jego koszt oraz zagospodarowane przez wykonawcę poprzez odzysk.
12) Zamawiający będzie informował wykonawcę o planowanej ilości odpadów do odbioru z wyprzedzeniem.
13) Zamawiający zastrzega, iż ilości odebranych odpadów z Zakładu w Pukininie o kodzie 19 12 12 będą ustalane sukcesywnie w trakcie realizacji zamówienia.
14) Odpady będą odbierane przez wykonawcę z Instalacji zlokalizowanej pod adresem: Pukinin 140, 96 – 200 Rawa Mazowiecka. Odbiór odpadów następować będzie od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-18:00.
15) Odbiór odpadów będzie potwierdzony kartami przekazania odpadów.
16) Załadunek odpadów będzie odbywał się sprzętem Zamawiającego, a wykonawca zobowiązany będzie do podstawienia kontenera lub innego sprzętu przystosowanego do transportu tego typu odpadów.
17) Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego informowania Zamawiającego o każdej sytuacji powodującej jakiekolwiek utrudnienia w odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów.
18) Wykonawca przedłoży oświadczenie Zamawiającemu o poddaniu procesowi odzysku całej masy odpadów przyjętych w danym miesiącu kalendarzowym w terminie do 15 dnia każdego następnego miesiąca faxem na nr tel. 46 814 24 24 lub emailem na adres: odpady@zgoaquarium.pl.
19) Wykonawca musi posiadać aktualne decyzje administracyjne w zakresie gospodarowania odpadami: zezwolenie na przetwarzanie odpadów albo pozwolenie na wytwarzanie odpadów uwzględniające przetwarzanie odpadów albo pozwolenie zintegrowane obejmujące odzysk odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 779 ze zm.) obejmujące pełną ilość przyjętych od Zamawiającego odpadów o kodzie 19 12 12, w ilości min. 700,00 Mg/rok,
Lub
musi posiadać umowę z instalacją w zakresie gospodarowania odpadami o kodzie 19 12 12. Należy dołączyć aktualną decyzje administracyjną w zakresie gospodarowania odpadami: zezwolenie na przetwarzanie odpadów albo pozwolenie na wytwarzanie odpadów uwzględniające przetwarzanie odpadów albo pozwolenie zintegrowane, obejmujące odzysk odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 779 ze zm.) obejmujące pełną ilość przyjętych od Zamawiającego odpadów o kodzie 19 12 12, w ilości min. 700,00 Mg/rok, dla instalacji, z którą Wykonawca ma podpisaną umowę.
20 ) Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy jest zobowiązany do przekazania wyżej wymienionych dokumentów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 392364,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 449820,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 392364,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GREEN PETROL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621804654

7.3.3) Ulica: Jasna 1/307

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-013

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 392364,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.