Ogłoszenie z dnia 2024-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00049187/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-18
- 2024/BZP 00218143/01 - Wynik z dnia 2024-02-26
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa i montaż mebli do Dziekanatu Wydziału Inżynierii Materiałowej i Fizyki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
1.2.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001560
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Warszawska 24
1.4.2.) Miejscowość: Kraków
1.4.3.) Kod pocztowy: 31-155
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@pk.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00062554
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-01-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00049187
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli do Dziekanatu Wydziału Inżynierii Materiałowej i Fizyki.
Zamówienie obejmuje:
1. Biurko z pomocnikiem - lewe - 1 szt.
2. Szafa ubraniowa - 1 szt.
3. Szafa aktowa - 1 szt.
4. Stolik na nodze kolumnowej - 4 szt.
5. Fotel konferencyjny - 14 szt.
6. Fotel biurowy - 1 szt.
7. Biurko z pomocnikiem - prawe - 1 szt.
8. Szafa aktowa - 1 szt.
9. Szafa aktowo - ubraniowa 1 szt.
10. Szafka na drukarkę 1 szt.
11. Stół konferencyjny - 1 szt.
12. Fotel gabinetowy - 1 szt.
13. Pomocnik z opaską - prawy - 3 szt.
14. Osłona, blenda płytowa do biurka - 5 szt.
15. Biurko na stelażu zamkniętym - 6 szt.
16. Fotel biurowy - 8 szt.
17. Szafa aktowa - 8 szt.
18. Szafa aktowo - ubraniowa - 4 szt.
19. Kontener mobilny z opaską otwartą - 1 szt.
20. Osłona, blenda płytowa do biurek - 1 szt.
21. Pomocnik z opaską - lewy - 3 szt.
22. Panel biurkowy akustyczny - 3 szt.
23. Szafka na drukarkę - 1 szt.
24. Szafa aktowa - 8 szt.
25. Szafa aktowa - 2 szt.
26. Szafa aktowa - 7 szt.
27. Krzesło konferencyjne - 30 szt.
28. Stół konferencyjny składany - 1 szt.
29. Ławka na korytarz - 2 szt.
30. Szafka pod umywalkę - 3 szt.
31. Aneks kuchenny wraz z wyposażeniem - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ. Warunki realizacji zamówienia zawiera również załącznik nr 5 do SWZ - projekt umowy.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli do Dziekanatu Wydziału Inżynierii Materiałowej i Fizyki.
Zamówienie obejmuje:
1. Biurko z pomocnikiem - lewe - 1 szt.
2. Szafa ubraniowa - 1 szt.
3. Szafa aktowa - 1 szt.
4. Stolik na nodze kolumnowej - 4 szt.
5. Fotel konferencyjny - 14 szt.
6. Fotel biurowy - 1 szt.
7. Biurko z pomocnikiem - prawe - 1 szt.
8. Szafa aktowa - 1 szt.
9. Szafa aktowo - ubraniowa 1 szt.
10. Szafka na drukarkę 1 szt.
11. Stół konferencyjny - 1 szt.
12. Fotel gabinetowy - 1 szt.
13. Pomocnik z opaską - prawy - 3 szt.
14. Osłona, blenda płytowa do biurka - 5 szt.
15. Biurko na stelażu zamkniętym - 6 szt.
16. Fotel biurowy - 8 szt.
17. Szafa aktowa - 8 szt.
18. Szafa aktowo - ubraniowa - 4 szt.
19. Kontener mobilny z opaską otwartą - 1 szt.
20. Osłona, blenda płytowa do biurek - 1 szt.
21. Pomocnik z opaską - lewy - 3 szt.
22. Panel biurkowy akustyczny - 3 szt.
23. Szafka na drukarkę - 1 szt.
24. Szafa aktowa - 2 szt.
25. Szafa aktowa - 7 szt.
26. Krzesło konferencyjne - 30 szt.
27. Stół konferencyjny składany - 1 szt.
28. Ławka na korytarz - 2 szt.
29. Szafka pod umywalkę - 3 szt.
30. Aneks kuchenny wraz z wyposażeniem - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ. Warunki realizacji zamówienia zawiera również załącznik nr 5 do SWZ - projekt umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-01-26 09:30
Po zmianie:
2024-01-30 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-01-26 10:00
Po zmianie:
2024-01-30 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-02-24
Po zmianie:
2024-02-28
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Budowa instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej do budynku dyspozytorni pętli Pleszów
- Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH
- Obsługa Zamawiającego w zakresie sukcesywnej rezerwacji i sprzedaży miejsc hotelowych realizowanych na terenie Polski oraz poza jej granicami w latach 2025-2026
- "Spawacz TIG - kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG (141) stali zwykłej i nierdzewnej" wraz z egzaminem
- Dostawy radiofarmaceutyków i odczynników
- Remont sal laboratoryjnych i wykładowych nr 13, 102, 118, 119,218 i 218b w pawilonie A-1 AGH w Krakowie - DE-dzp.272-468/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pracowni językowej w Branżowym Centrum Umiejętności - SPEDYCJA
- Zakup, dostawa oraz montaż mebli i wyposażenia do Samorządowego żłobka w Andrespolu
- WZPiFP-91-25 Dostawa krzeseł biurowych
- Zakup i dostawa mebli biurowych dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A
- Dostawa mebli szkolnych i wyposażenia do Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie
- Zaprojektowanie i wykonanie robót instalacyjnych, wykończeniowych na nieruchomości UDT we Wrocławiu przy ul. Krakowskiej 98 oraz dostawa wyposażenia w formule ,,zaprojektuj, wybuduj, wyposaż''.
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.