Ogłoszenie z dnia 2021-05-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00022346/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-24
- 2022/BZP 00409465/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00062395 z dnia 2021-05-24 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie kształcenia podyplomowego dla pielęgniarek dla 20 Uczestników projektu Program rozwojowy studentów pielęgniarstwa PWSZ w Suwałkach nr POWR.05.05.00-00-0014/18
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWA WYŻSZA SZKOŁA ZAWODOWA IM. PROF. EDWARDA F. SZCZEPANIKA W SUWAŁKACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200026507
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Teofila Noniewicza 10
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87 562 84 09
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pwsz.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.suwalki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ , https://bip.pwsz.suwalki.pl/zamowienia-publiczne/powyzej130tys/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja i przeprowadzenie kształcenia podyplomowego dla pielęgniarek dla 20 Uczestników projektu Program rozwojowy studentów pielęgniarstwa PWSZ w Suwałkach nr POWR.05.05.00-00-0014/182.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b640b865-7c1e-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062395
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012695/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Organizacja i realizacja kształcenia podyplomowego pielęgniarek dla 20 Uczestników projektu pn „Program Rozwojowy dla Studentów Pielęgniarstwa w PWSZ w Suwałkach” nr. POWR.05.05.00-00-0014/18
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwojowy dla Studentów Pielęgniarstwa w PWSZ w Suwałkach nr. POWR.05.05.00-00-0014/182.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022346/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KO-120.3730.01.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na organizacji i realizacji kształcenia podyplomowego dla pielęgniarek w formie kursu kwalifikacyjnego w dziedzinie Pielęgniarstwa rodzinnego dla pielęgniarek dla 20 Uczestników projektu Program Rozwojowy dla Studentów Pielęgniarstwa w PWSZ w Suwałkach. Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30.09.2016 r. w sprawie kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych. Wykonawca musi posiadać status Organizatora kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych zgodnie z art. 75 ust. 1 Ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodzie pielęgniarki i położnej (t.j. Dz.U. z 2021 poz. 479 z późn. zm.)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz istotne postanowienia umowy stanowią odpowiednio załączniki nr od 6 do 7 SWZ. W ramach realizacji zamówienia w zakresie części 1, Wykonawca jest odpowiedzialny za: 1) zapewnienie kierownika kursu, 2)przeprowadzenie kwalifikacji uczestników do danego kursu, 3) opracowanie harmonogramu kursów, 4) zapewnienie osób posiadających odpowiednie kwalifikacje do realizacji części teoretycznej zgodnie z programami kursów zatwierdzonymi przez Ministra Zdrowia, 5)organizację i realizację części stażowej kursów w tym zapewnienie placówki stażowej oraz opiekunów staży, 6) realizacje zaliczeń częściowych oraz przeprowadzenie egzaminów końcowych, 7) wydanie zaświadczenia ukończenia kursu potwierdzającego nabyte kwalifikacje oraz 8) zapewnienie materiałów dydaktycznych – podręczników specjalistycznych dla każdego Uczestnika oraz zimnego bufetu dla Uczestników kursu podczas realizacji zajęć teoretycznych w formie stacjonarnej4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 75480,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na organizacji i realizacji kształcenia podyplomowego dla pielęgniarek w formie kursu specjalistycznego Resuscytacja krążeniowo-oddechowa dla pielęgniarek dla 20 Uczestników projektu Program Rozwojowy dla Studentów Pielęgniarstwa w PWSZ w Suwałkach. Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30.09.2016 r. w sprawie kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych. Wykonawca musi posiadać status Organizatora kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych zgodnie z art. 75 ust. 1Ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodzie pielęgniarki i położnej (t.j. Dz.U. z 2021 poz. 479 z późn.zm.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz istotne postanowienia umowy stanowią odpowiednio załączniki nr od 6 do 7 SWZ. W ramach realizacji zamówienia w zakresie części 2, Wykonawca jest odpowiedzialny za: 1) zapewnienie kierownika kursu, 2)przeprowadzenie kwalifikacji uczestników do danego kursu, 3) opracowanie harmonogramu kursów, 4) zapewnienie osób posiadających odpowiednie kwalifikacje do realizacji części teoretycznej zgodnie z programami kursów zatwierdzonymi przez Ministra Zdrowia, 5)organizację i realizację części stażowej kursów w tym zapewnienie placówki stażowej oraz opiekunów staży, 6) realizacje zaliczeń częściowych oraz przeprowadzenie egzaminów końcowych, 7) wydanie zaświadczenia ukończenia kursu potwierdzającego nabyte kwalifikacje oraz 8) zapewnienie materiałów dydaktycznych – podręczników specjalistycznych dla każdego Uczestnika oraz zimnego bufetu dla Uczestników kursu podczas realizacji zajęć teoretycznych w formie stacjonarnej4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 26440,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na organizacji i realizacji kształcenia podyplomowego dla pielęgniarek w formie kursu specjalistycznego Wykonanie i interpretacja zapisu elektrokardiograficznego u dorosłych, dla pielęgniarek dla 20 Uczestników projektu Program Rozwojowy dla Studentów Pielęgniarstwa w PWSZ w Suwałkach. Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30.09.2016 r. w sprawie kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych. Wykonawca musi posiadać status Organizatora kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych zgodnie z art. 75 ust. 1 Ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodzie pielęgniarki i położnej (t.j. Dz.U. z 2021poz. 479 z późn. zm.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz istotne postanowienia umowy stanowią odpowiednio załączniki nr od 6 do 7 SWZ. W ramach realizacji zamówienia w zakresie części 3, Wykonawca jest odpowiedzialny za: 1) zapewnienie kierownika kursu, 2)przeprowadzenie kwalifikacji uczestników do danego kursu, 3) opracowanie harmonogramu kursów, 4) zapewnienie osób posiadających odpowiednie kwalifikacje do realizacji części teoretycznej zgodnie z programami kursów zatwierdzonymi przez Ministra Zdrowia, 5)organizację i realizację części stażowej kursów w tym zapewnienie placówki stażowej oraz opiekunów staży, 6) realizacje zaliczeń częściowych oraz przeprowadzenie egzaminów końcowych, 7) wydanie zaświadczenia ukończenia kursu potwierdzającego nabyte kwalifikacje oraz 8) zapewnienie materiałów dydaktycznych – podręczników specjalistycznych dla każdego Uczestnika oraz zimnego bufetu dla Uczestników kursu podczas realizacji zajęć teoretycznych w formie stacjonarnej.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 28880,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na organizacji i realizacji kształcenia podyplomowego dla pielęgniarek w formie kursu specjalistycznego Leczenie ran dla pielęgniarek dla 20 Uczestników projektu Program Rozwojowy dla Studentów Pielęgniarstwa w PWSZ w Suwałkach. Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30.09.2016 r. w sprawie kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych. Wykonawca musi posiadać status Organizatora kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych zgodnie z art. 75 ust. 1 Ustawy z dnia 15 lipca 2011 r.o zawodzie pielęgniarki i położnej (t.j. Dz.U. z 2021 poz. 479 z późn.zm.)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz istotne postanowienia umowy stanowią odpowiednio załączniki nr od 6 do 7 SWZ. W ramach realizacji zamówienia w zakresie części 4, Wykonawca jest odpowiedzialny za: 1) zapewnienie kierownika kursu, 2) przeprowadzenie kwalifikacji uczestników do danego kursu, 3) opracowanie harmonogramu kursów, 4) zapewnienie osób posiadających odpowiednie kwalifikacje do realizacji części teoretycznej zgodnie z programami kursów zatwierdzonymi przez Ministra Zdrowia, 5) organizację i realizację części stażowej kursów w tym zapewnienie placówki stażowej oraz opiekunów staży, 6) realizacje zaliczeń częściowych oraz przeprowadzenie egzaminów końcowych, 7) wydanie zaświadczenia ukończenia kursu potwierdzającego nabyte kwalifikacje oraz 8) zapewnienie materiałów dydaktycznych – podręczników specjalistycznych dla każdego Uczestnika oraz zimnego bufetu dla Uczestników kursu podczas realizacji zajęć teoretycznych w formie stacjonarnej.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 45480,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na organizacji i realizacji kształcenia podyplomowego dla pielęgniarek w formie kursu specjalistycznego Resuscytacja krążeniowo – oddechowa noworodka dla pielęgniarek dla 20 Uczestników projektu Program Rozwojowy dla Studentów Pielęgniarstwa w PWSZ w Suwałkach. Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30.09.2016 r. w sprawie kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych. Wykonawca musi posiadać status Organizatora kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych zgodnie z art. 75 ust. 1 Ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodzie pielęgniarki i położnej (t.j. Dz.U. z 2021 poz. 479 z późn. zm.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz istotne postanowienia umowy stanowią odpowiednio załączniki nr od 6 do 7 SWZ. W ramach realizacji zamówienia w zakresie części 5, Wykonawca jest odpowiedzialny za: 1) zapewnienie kierownika kursu, 2) przeprowadzenie kwalifikacji uczestników do danego kursu, 3) opracowanie harmonogramu kursów, 4) zapewnienie osób posiadających odpowiednie kwalifikacje do realizacji części teoretycznej zgodnie z programami kursów zatwierdzonymi przez Ministra Zdrowia, 5)organizację i realizację części stażowej kursów w tym zapewnienie placówki stażowej oraz opiekunów staży, 6) realizacje zaliczeń częściowych oraz przeprowadzenie egzaminów końcowych, 7) wydanie zaświadczenia ukończenia kursu potwierdzającego nabyte kwalifikacje oraz 8) zapewnienie materiałów dydaktycznych – podręczników specjalistycznych dla każdego Uczestnika oraz zimnego bufetu dla Uczestników kursu podczas realizacji zajęć teoretycznych w formie stacjonarnej.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 22030,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na organizacji i realizacji kształcenia podyplomowego dla pielęgniarek w formie kursu specjalistycznego Szczepienia ochronne dla pielęgniarek dla 20 Uczestników projektu Program Rozwojowy dla Studentów Pielęgniarstwa w PWSZ w Suwałkach. Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30.09.2016 r. w sprawie kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych. Wykonawca musi posiadać status Organizatora kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych zgodnie z art. 75 ust. 1 Ustawy z dnia 15lipca 2011 r. o zawodzie pielęgniarki i położnej (t.j. Dz.U. z 2021 poz. 479 z późn. zm.)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz istotne postanowienia umowy stanowią odpowiednio załączniki nr od 6 do 7 SWZ. W ramach realizacji zamówienia w zakresie części 6, Wykonawca jest odpowiedzialny za: 1) zapewnienie kierownika kursu, 2)przeprowadzenie kwalifikacji uczestników do danego kursu, 3) opracowanie harmonogramu kursów, 4) zapewnienie osób posiadających odpowiednie kwalifikacje do realizacji części teoretycznej zgodnie z programami kursów zatwierdzonymi przez Ministra Zdrowia, 5)organizację i realizację części stażowej kursów w tym zapewnienie placówki stażowej oraz opiekunów staży, 6) realizacje zaliczeń częściowych oraz przeprowadzenie egzaminów końcowych, 7) wydanie zaświadczenia ukończenia kursu potwierdzającego nabyte kwalifikacje oraz 8) zapewnienie materiałów dydaktycznych – podręczników specjalistycznych dla każdego Uczestnika oraz zimnego bufetu dla Uczestników kursu podczas realizacji zajęć teoretycznych w formie stacjonarnej.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 23230,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na organizacji i realizacji kształcenia podyplomowego dla pielęgniarek w formie kursu specjalistycznego Ordynowanie leków i wypisywanie recept dla pielęgniarek i położnych - część II dla pielęgniarek dla 20Uczestników projektu Program Rozwojowy dla Studentów Pielęgniarstwa w PWSZ w Suwałkach. Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30.09.2016 r. w sprawie kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych. Wykonawca musi posiadać status Organizatora kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych zgodnie z art. 75 ust. 1 Ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodzie pielęgniarki i położnej (t.j. Dz.U. z 2021 poz. 479 z późn. zm.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz istotne postanowienia umowy stanowią odpowiednio załączniki nr od 6 do 7 SWZ. W ramach realizacji zamówienia w zakresie części 7, Wykonawca jest odpowiedzialny za:1) zapewnienie kierownika kursu, 2) przeprowadzenie kwalifikacji uczestników do danego kursu,3) opracowanie harmonogramu kursów, 4) zapewnienie osób posiadających odpowiednie kwalifikacje do realizacji części teoretycznej zgodnie z programami kursów zatwierdzonymi przez Ministra Zdrowia, 5) organizację i realizację części stażowej kursów w tym zapewnienie placówki stażowej oraz opiekunów staży, 6) realizacje zaliczeń częściowych oraz przeprowadzenie egzaminów końcowych, 7) wydanie zaświadczenia ukończenia kursu potwierdzającego nabyte kwalifikacje oraz 8) zapewnienie materiałów dydaktycznych –podręczników specjalistycznych dla każdego Uczestnika oraz zimnego bufetu dla Uczestników kursu podczas realizacji zajęć teoretycznych w formie stacjonarnej.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 18430,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44000
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44000
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44000,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133039442
7.3.3) Ulica: Rymanowska 3
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-083
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
OŚRODEK KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24000
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24000
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133039442
7.3.3) Ulica: Rymanowska 3
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-083
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
OŚRODEK KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18000
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18000
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18000
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133039442
7.3.3) Ulica: Rymanowska 3
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-083
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
OŚRODEK KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18400
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18400
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18400
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133039442
7.3.3) Ulica: Rymanowska 3
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-083
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
OŚRODEK KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18400,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18000
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18000
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18000
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133039442
7.3.3) Ulica: Rymanowska 3
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-083
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
OŚRODEK KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18000
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18000
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18000
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133039442
7.3.3) Ulica: Rymanowska 3
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-083
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
OŚRODEK KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do końcowego terminu składania ofert tj. do 06.04.2021 r. do godz. 10:00 na część 7 postępowania wpłynęły 2 oferty: od firmy Ośrodek Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych Sp. z o. o. ul. Rymanowska 3, 35-083 Rzeszów oraz od firmy Centrum Edukacji Ekspert Małgorzata Piotrowska ul. Przejazd 2A/1, 15-430 Białystok. Obie oferty podlegają odrzuceniu w związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 7 na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy Pzp
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
2021-05-24 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Zakup i dostawa warzyw i owoców oraz jaj na III kwartał 2024 dla Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu wolnego lokalu mieszkalnego Nr 7 w budynku przy ul. Sejneńskiej 39 w Suwałkach stanowiącego własność Gminy Miasta Suwałki
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej przebudowy infrastruktury w budynku Zespołu Szkół nr 6 w Suwałkach
- Opracowanie koncepcji oraz dokumentacji projektowej budowy ciągów pieszo-rowerowych wzdłuż ulic wojewódzkich na terenie Miasta Suwałki - 2 części
- Zakup sprzętu do pielęgnacji ogrodu: ciągnika rolniczego.
- Budowa 6 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków w tym 3 sztuki z przepompowniami i 3 sztuk przepompowni ścieków przy budynkach Wigierskiego Parku Narodowego.
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi w zakresie wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu tworzenia i wdrażania dokumentów strategicznych i programowych (w formie online)
- Usługa przeprowadzania jednodniowych szkoleń w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej osobom starszym w związku z projektem pn.: "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów".
- Szkolenie "Spawanie stali niestopowych metodą MAG - 135 moduł I, II, III"
- Szkolenie "Spawanie stali metodą TIG-141moduł I"
- Szkolenie "Spawanie stali metodą MAG - 135 moduł I"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.