eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Le¿ajsk › "Przebudowa istniej±cej kot³owni gazowej w budynku Szko³y Podstawowej w Hucisku w ramach zadania: pn. "Modernizacja kot³owni gazowych w obiektach gminnych - systemie zaprojektuj i wybuduj"

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2024-01-24


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
„Przebudowa istniej±cej kot³owni gazowej w budynku Szko³y Podstawowej w Hucisku w ramach zadania: pn. „Modernizacja kot³owni gazowych w obiektach gminnych – systemie zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA LE¯AJSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581732

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: £ukasza Opaliñskiego 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Le¿ajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.gminalezajsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-lezajsk

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6be15e9e-7fc9-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa istniej±cej kot³owni gazowej w budynku Szko³y Podstawowej w Hucisku w ramach zadania: pn. „Modernizacja kot³owni gazowych w obiektach gminnych – systemie zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6be15e9e-7fc9-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00062375

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00041096/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.9 Modernizacja kot³owni gazowych w obiektach gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00491932

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.39.2023

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Przebudowa istniej±cej kot³owni gazowej w budynku Szko³y Podstawowej w Hucisku w ramach zadania: pn. „Modernizacja kot³owni gazowych w obiektach gminnych – systemie zaprojektuj i wybuduj”.
2. Zadanie obejmuje:
Wytyczne dotycz±ce dokumentacji projektowej,
• sporz±dziæ projekt budowlany wraz z wszelkimi niezbêdnymi opiniami, zgodami, uzgodnieniami i pozwoleniami wraz z pozwoleniem na budowê/zg³oszeniem w zakresie rozbudowy instalacji gazowej,
• przygotowaæ dokumentacjê powykonawcz±.
Wytyczne dotycz±ce prac rozbiórkowych
Wytyczne odno¶nie prowadzonych prac demonta¿owo rozbiórkowych:
• prace demonta¿owe i rozbiórkowe nale¿y wykonaæ w zakresie niezbêdnym dla realizacji zadania, (demonta¿u istniej±cego kot³a gazowego)
• zakres demonta¿u urz±dzeñ i instalacji nale¿y na bie¿±co konsultowaæ z Zamawiaj±cym,
Wytyczne dotycz±ce prac monta¿owych:
• zamontowaæ min. dwa kot³y gazowe, kondensacyjne, pracuj±ce w systemie kaskadowym z zamkniêt± komor± spalania o parametrach:
- minimalna moc znamionowa kot³ów: min. 130,0 kW ³±cznie,
- minimalna sprawno¶æ przy temperaturze wody 70oC - 97%
- wymiennik ciep³a oraz palnik gazowy wykonany ze stali szlachetnej
• zamontowaæ system automatyki tj. min. centralkê sterownicz±, czujnik temperatury zewnêtrznej, czujniki temperatury wewn±trz budynku, czujnik c.w.u.
• po³±czyæ kot³y z istniej±cymi obiegami grzewczymi,
• nale¿y przewidzieæ przy³±czenie wszystkich niezbêdnych urz±dzeñ kot³owni jakie s± wymagane przepisem prawa oraz niezbêdne do prawid³owego funkcjonowania kot³owni,
• nale¿y wykonaæ przewód powietrzno-spalinowy do odprowadzenia spalin z kot³ów pracuj±cych w systemie kaskadowym,
• zamontowaæ niezbêdn± armaturê,
• w miarê mo¿liwo¶ci nale¿y wykorzystaæ istniej±c± instalacjê nawiewno/wywiewn± – nale¿y sprawdziæ zgodno¶æ instalacji z wymogami formalno-prawnymi i ewentualnie przeprowadziæ prace remontowo-naprawcze elementów instalacji,
• nale¿y wykonaæ kontrolê sprawno¶ci przewodów wentylacyjnych oraz odbiory wymagane przepisami., wykonaæ próby szczelno¶ci
• przygotowaæ instrukcjê obs³ugi w jêzyku polskim i przekazaæ Zamawiaj±cemu,
• wykonanie prac zwi±zanych z uporz±dkowaniem terenu i zabezpieczeniem terenu

3. Opisany zakres robót nie wprowadza ¿adnych barier dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz jest zaprojektowany z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników.
4. Realizacja przedmiotowego zamówienia nie ma wp³ywu na zapewnienie dostêpno¶ci osobom ze szczególnymi potrzebami.
5. Dok³adny zakres oraz inne informacje niezbêdne do wyceny robót przedstawia program funkcjonalno u¿ytkowy.
6. Rozwi±zania równowa¿ne:
W ka¿dym przypadku u¿ycia w opisie przedmiotu zamówienia lub za³±cznikach norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. Wykonawca analizuj±c program funkcjonalno-u¿ytkowy powinien za³o¿yæ, ¿e ka¿demu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp u¿ytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równowa¿ne". Wszystkie kryteria i cechy opisane w normach, ocenach technicznych, specyfikacjach technicznych i systemach referencji technicznych wyznaczaj± minimalne standardy, które musi spe³niæ oferowany produkt lub us³uga.
Okre¶lone w programie funkcjonalno – u¿ytkowym typy materia³ów i urz±dzeñ podano dla wyznaczenia minimalnego standardu technicznego. Wykonawcy robót przys³uguje prawo ich zast±pienia przez materia³y i urz±dzenia o co najmniej równowa¿nych parametrach technicznych pod warunkiem osi±gniêcia za³o¿onych standardów technicznych. Wykonawca proponuj±cy materia³y i urz±dzenia równowa¿ne odpowiedzialny jest za sprawdzenie mo¿liwo¶ci ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod ka¿dym wzglêdem (w tym np: w³a¶ciwo¶ci, wymiarów, ciê¿aru, sposobu transportu i monta¿u).
Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zania spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku, wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
7. Materia³y budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia musz± spe³niaæ wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane.
8. Wykonawca zobowi±zany jest do przekazania odpadów powsta³ych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz dostarczenie Zamawiaj±cemu dokumentu potwierdzaj±cego tê czynno¶æ (Karta przekazania odpadów).
9. Wykonawca przeka¿e Zamawiaj±cemu komplet dokumentów do zg³oszenia zakoñczenia robót (protoko³y, dziennik budowy, aprobaty, certyfikaty i deklaracje zgodno¶ci na wbudowane materia³y).
10. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z programem funkcjonalno-u¿ytkowym i obowi±zuj±cymi warunkami technicznymi. Obiekt w chwili odbioru musi nadawaæ siê do u¿ytkowania w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 44621220-7 - Kot³y grzewcze centralnego ogrzewania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44160000-9 - Ruroci±gi, instalacje rurowe, rury, ok³adziny rurowe, rury i podobne elementy

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 99791,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 194399,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99791,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PERSEM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 522433522

7.3.3) Ulica: ul. Kêdzierzyñska 17A/102

7.3.4) Miejscowo¶æ: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-902

7.3.6.) Województwo: ¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 99791,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.