Ogłoszenie z dnia 2022-02-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00022482/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,,Budowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Jankowo”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czerwonka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146131861
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czerwonka Włościańska 38
1.5.2.) Miejscowość: Czerwonka Szlachecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-232
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 297179505
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@czerwonka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Budowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Jankowo”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b244d64-779d-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00062361
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004736/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Jankowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00022482/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.ZP.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1452245,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa nowego budynku świetlicy wiejskiej z zagospodarowaniem terenu na działkach o nr ewidencyjnym 244/1, 244/2 w miejscowości Jankowo, gmina Czerwonka, powiat makowski. Na przedmiot niniejszego zamówienia składa się m.in.:
- budowa obiektu stanowiącego budynek świetlicy wiejskiej,
- budowa instalacji sanitarnej wraz z podłączeniem do sieci wodociągowej,
- budowa instalacji kanalizacyjnej do szczelnego zbiornika bezodpływowego,
- budowa instalacji elektrycznej wraz z przyłączeniem budynku oraz instalacją fotowoltaiczną,
- budowa nawierzchni utwardzonych dojazdów, dojść i parkingów z kształtowaniem terenu i obsianiem trawą,
- dostawa i montaż dodatkowego wyposażenia budynku świetlicy wiejskiej: urządzeń siłowni, sprzętu RTV-AGD, mebli kuchennych, krzeseł i stołów,
- zagospodarowanie terenu przy budynku świetlicy w plac zabaw i siłownię plenerową,
- zagospodarowanie terenu przy budynku świetlicy poprzez budowę boiska wielofunkcyjnego,
- budowa ogrodzenia.
Opis budynku świetlicy wiejskiej: wolnostojący, parterowy, bez poddasza użytkowego i podpiwniczenia, konstrukcja murowana, fundamenty żelbetowe, strop gęsto – żebrowy, dach o konstrukcji drewnianej, pokrycie dachu blachodachówką. Wymiary:
- długość – 20,50 m,
- szerokość 9,70 m,
- powierzchnia zabudowy – 198,85 m2,
- powierzchnia użytkowa – 169,43 m2,
- ilość kondygnacji – 1,
- wysokość budynku od poziomu terenu – 7,92 m.
Opis dodatkowego wyposażenia budynku świetlicy wiejskiej: dostawa i montaż dodatkowego następującego wyposażenia:
Sala posiedzeń:
- wieszak metalowy stojący: 6 szt.,
- krzesła ISO: 100 szt.,
- stoły składane przybliżone wymiary blatu: 180 cm x 80cm, nogi metalowe, możliwość sztaplowania: 25 szt.,
- ekran projekcyjny do projektora ręczny na stojaku: 1 szt.,
- projektor LED: 1 szt.
Siłownia:
- ławka treningowa ze stojakami: 1 szt.,
- wielofunkcyjny jednoosobowy atlas do ćwiczeń mięśni klatki piersiowej, ud, łydek, ramion, grzbietu, tricepsów i bicepsów: 1 szt.,
- maty gumowe amortyzujące pod sprzęt na 25m2 typu puzzle grubość 1,5 cm: 1 kpl.,
- zestaw hantli 20 kg: 2 kpl.,
- gryf prosty, stalowy, gwintowany o długości 180 cm: 4 szt.,
- gryf łamany, stalowy, gwintowany o długości 1,20 m: 2 szt.,
- stojaki do sztangi do +/- 200 kg: 1 kpl.,
- rowerek treningowy: 2 szt.,
- orbitrek magnetyczny: 1 szt.,
- obciążenie 100 kg: 2 kpl.
Zaplecze socjalne:
- lodówko zamrażarka dwudrzwiowa wysokość +/-180 cm: 1 szt.,
- kuchnia indukcyjna z piekarnikiem elektrycznym (ścianka przy zlewie): 1 szt.,
- okap: 1 szt.,
- zmywarka wolnostojąca (ścianka przy umywalce): 1 szt.,
- zestaw mebli kuchennych (ścianka przy umywalce): szafki stojące dolne na długości (od zmywarki) ok. 170 cm składające się z szuflad, szafki wiszące górne na długości ok. 370 cm: 1 kpl.
Opis placu zabaw i siłowni plenerowej: plac zabaw oraz siłownia plenerowa będą składać się z następujących urządzeń:
- ławeczki – szt. 3 – siedziska z dwóch stron b/ oparć – siedzisko drewniane – l - ok. 2 m,
- kosze zewnętrzne stałe – szt. 2,
- wahadło + biegacz + twister wym. 2,19 x 0,74 x 1,33 m,
- trainer orbitrek wolnostojący wym. 1,322 x 0,540 x 1,550 m,
- huśtawka wym. 1,59 x 2,99 x 2,55 m,
- huśtawka – podwójne siedziska wym. 0,38 x 3,75 x 1,23 m,
- karuzela wym. 1,50 x 1,50 x 0,70 m,
- ślizgawka, zjeżdżalnia wym. 0,72 x 1,95 x 0,90 m.
Opis boiska wielofunkcyjnego:
- nawierzchnia syntetyczna poliuretanowo gumowa 13 mm (11 + 2) o wymiarach 42x20 m (pow. 840m2),
- opaska z kostki betonowej wokół boiska – pow. 63,48 m2,
- siedziska 2x6 msc. – 12 szt.,
- piłkochwyty h=4 m – długość 138 mb,
- dojazd techniczny, utwardzenie terenu – pow. 195,25 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45262522-6 - Roboty murarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45410000-4 - Tynkowanie
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45431200-9 - Kładzenie glazury
71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1771852,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2558600,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1771852,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): LC Invest Sp. z o.o. – lider konsorcjum
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: TETTSUI SECURITY Sp. z o.o. Sp.k. – partner konsorcjum
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7582370275
7.3.3) Ulica: Wesoła 50
7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LC INVEST SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
LC INVEST SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1771852,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 21 we Wrocławiu, w formule zaprojektuj i wybuduj.
- REMONT BUDYNKU NA TERENIE DZIAŁKI NR 180/4 W MIEJSCOWOŚCI SŁABOSZEWO W RAMACH REALIZACJI ZADAŃ: a)Utworzenie żłobka gminnego b) Prace adaptacyjne w budynku c) Termomodernizacja budynku.
- Modernizacja szatni mokrych wraz z łazienkami ogólnodostępnymi na Pływalni "Pingwin" przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
- Przebudowa istniejącej kotłowni w ramach budowy nowego źródła ciepła w Jabłonnie na terenie działki nr ew.4/5 obręb 0005 przy ul. Modlińskiej 105 w Jabłonnie, gm. Jabłonna
- Remont podłogi sali D.222 w Zamku Piastowskim w Legnicy (zadanie budżetowe: "Modernizacja Zamku Piastowskiego")
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.