eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Karolewie, budynku Urzędu Gminy w Kętrzynie oraz Szkoły Podstawowej w Wilkowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-05-24


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00062199 z dnia 2021-05-24

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Karolewie, budynku Urzędu Gminy w Kętrzynie oraz Szkoły Podstawowej w Wilkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KĘTRZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742876

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 2

1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 897512474

1.5.8.) Numer faksu: 897512746

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.grabias@gminaketrzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminaketrzyn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.gminaketrzyn.pl/zamowienia_publiczne/50/status/0/rodzaj/0/wzp/zwr/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Karolewie, budynku Urzędu Gminy w Kętrzynie oraz Szkoły Podstawowej w Wilkowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43751cd3-9831-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062199

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006959/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Karolewie, budynku Urzędu Gminy w Kętrzynie oraz Szkoły Podstawowej w Wilkowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego RPO Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014 – 2020 oraz z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00029556/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGG.271.18.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5649287,93 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie (część) nr 1 tj. Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w
Karolewie.Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich robót objętych dokumentacją
projektową tj. 1) przebudowa obiektu: a) roboty rozbiórkowe, b) konstrukcja drewniana stropu nad
parterem i dachu, c) klatka schodowa, d) kominy z cegły ceramicznej pełnej – istniejące, e) kanały
wentylacyjne – nowe,f) strop podwieszany,g) ściany działowe parteru, h) ściany działowe
poddasza,i) nadproża z belek stalowych,j) nadproża z belek prefabrykowanych,k) posadzka na
gruncie,l) podłoga na poddaszu,m) stolarka okienna,n) stolarka drzwiowa zewnętrzna,o) wrota garażowe, p) stolarka drzwiowa wewnętrzna,q) tynki i okładziny wewnętrzne,r) malowanie,s)
elewacja i elementy zewnętrzne,t) obróbki blacharskie,u) wentylacja,2) branża elektryczna
obejmująca:a) demontaż istniejących instalacji elektrycznych na budynku (instalacja oświetlenia
na elewacji i odgromowa) oraz wewnętrznych w obiekcie,b) linię kablową zasilającą
projektowaną rozdzielnicę „RG” w obiekcie remizy na trasie: od złącza ZKP przy budynku remizy
do proj. rozdzielnicy „RG”,c) rozdzielnicę główną RG obiektu z wyposażeniem w główny
wyłącznik prądu p.poż. sterowany zdalnie za pomocą przycisków,d) budowę instalacji gniazd
wtykowych 1-fazowych,e) budowę instalacji gniazd wtykowych 3-fazowych,f) zasilanie bram
wjazdowych rolowanych,g) zasilanie bramy przesuwnej, wjazdowej na teren posesji OSP,h)
budowę instalacji oświetlenia awaryjnego i podświetlanych znaków ewakuacyjnych,i) budowę
instalacji oświetlenia wewnętrznego podstawowego,j) budowę instalacji oświetlenia
zewnętrznego (doświetlenie wejść i wjazdów do budynku),k) budowę instalacji wyrównawczej i
ochrony od porażeń,l) budowę ochrony instalacji od przepięć,m) budowę instalacji
odgromowej.3) budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej na dachu budynku OSP o łącznej mocy
10 kWp;4) technologia pompy ciepła na potrzeby c.o. + c.w.u. oraz wewnętrznej instalacji c.o. do
współpracy z pompą ciepła;5) budowa wewnętrznej instalacji wod – kan oraz przyłącza
kanalizacji deszczowej;6) rozruch technologiczny i przeszkolenie obsługi pompy ciepła wraz z
instalacją c.o.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 1281381,46 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie (część) nr 2 tj. Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Kętrzynie. Zakres
zamówienia obejmuje wykonanie nw. wybranych robót z dokumentacji projektowej stanowiącej
załącznik do SWZ. Wykonawca w ramach zamówienia wykona:1) zagospodarowanie
przestrzeni publicznej wraz z przeprowadzeniem prac remontowych:a) prace konserwatorskie i
remontowo - konserwatorskie wg opracowania: PROGRAM PRAC KONSERWATORSKICH
DLA ZABYTKOWEGO BUDYNKU URZEDU GMINY, UL. TADEUSZA KOŚCIUSZKI 2,
KĘTRZYN aut. mgr Barbara Mrożkiewicz, b) remont elewacji budynku - wg ww. Programu prac
konserwatorskich,c) izolacja przeciwwilgociowa zewnętrzna ścian fundamentowych wraz z
opaską żwirową d) wymiana pokrycia z dachówki ceramicznej holenderki,e) wymiana łacenia i
deskowania połaci dachowej,f) wykonanie nowych obróbek blacharskich, w tym pasy
nadrynnowe, rury spustowe,rynny, podokienniki;g) przemurowanie kominów ponad dachem z
cegły ceramicznej wraz z niezbędnymiobróbkami z blachy cynkowo-tytanowej;h) wykonanie
instalacji odgromowej;i) wykonanie ław kominiarskich;j) remont i wymiana stolarki okiennej i
drzwiowej zewnętrznej - wg ww. Programuprac konserwatorskich (...),k) wstawienie okien
dachowych w połaci dachu,l) wymiana obróbek blacharskich – podokienniki z blachy cynkowotytanowej,
m) docieplenie części nieużytkowej,n) docieplenie skosów i stropów z wykonaniem
nowych okładzin ścian i stropów – w części użytkowej;o) wykonanie impregnacji ogniochronnej i
grzybochronnej konstrukcji drewnianej dachu oraz elementów drewnianychp) pochylnia dla
niepełnosprawnychq) studzienki wentylacyjner) remont schodów2) przebudowa technologii
istniejącej kotłowni gazowej na potrzeby c.o. i c.w.u. bez wewnętrznej instalacji gazowej do
kotłów, które pozostają bez zmian;3) wewnętrzna instalacja c.o. do współpracy z kotłownią
gazową kondensacyjną;4) rozruch technologiczny i przeszkolenie obsługi kotłowni wraz z
instalacją c.o.;W zakres zamówienia nie wchodzi:- wykonanie nawierzchni w tzw. "części
gospodarczej" terenu z kostki brukowej na podbudowie, z zastosowaniem niezbędnych urządzeń
do przejęcia wód opadowych,- wykonanie niezbędnych instalacji odprowadzenia wód
opadowych, łącznie z budową nowego przyłącza,- wykonanie nawierzchni dojść do budynkuwykonanie
ścieżek ogrodowych w tzw. "części reprezentacyjnej" terenu łącznie z urządzeniem
miejsc do siedzenia i rabatą kwiatową,- wykonanie uzupełnienia linii żywopłotu wzdłuż pd-wsch
granicy terenu, wykonanie nasadzeń nowych żywopłotów w tzw. "części gospodarczej" terenu,-
remont frontowego ogrodzenia - wg ww. Programu prac konserwatorskich (...),- wymiana
bocznych i tylnych ogrodzeń z montażem bramy przesuwnej przy istn. zjeździe z drogi
publicznej (ul. Rybnej),- izolacja przeciwwilgociowa wewnętrzna ścian fundamentowych wraz z
iniekcją- remont posadzek piwnic- iluminacja obiektu- stojak na rowery, ławki, fundamenty pod
odwodnienie liniowe- rury osłonowe dwudzielneMinimalny zakres robót, które należy
zrealizować do końca roku 2021:- docieplenie skosów i stropów z wykonaniem nowych okładzin
ścian i stropów – wczęści użytkowej;- wymiana pokrycia z dachówki ceramicznej holenderki,-wymiana łacenia i deskowania połaci dachowej,- wykonanie nowych obróbek blacharskich, w
tym pasy nadrynnowe, rury spustowe, rynny, podokienniki;- przemurowanie kominów ponad
dachem z cegły ceramicznej wraz z niezbędnymi obróbkami z blachy cynkowo-tytanowej;-
wykonanie ław kominiarskich;- 50 % wartości remontu i wymiany stolarki okiennej i drzwiowej
zewnętrznej - wg ww. Programu prac konserwatorskich (...),- wstawienie okien dachowych w
połaci dachu,- wymiana obróbek blacharskich – podokienniki z blachy cynkowo-tytanowej,-
docieplenie skosów i stropów z wykonaniem nowych okładzin ścian i stropów – w części
użytkowej;- wykonanie impregnacji ogniochronnej i grzybochronnej konstrukcji drewnianej dachu
oraz elementów drewnianych;- przebudowa technologii istniejącej kotłowni gazowej na potrzeby
c.o. i c.w.u. bez wewnętrznej instalacji gazowej do kotłów, które pozostają bez zmian;-
wewnętrzna instalacja c.o. do współpracy z kotłownią gazową kondensacyjną;- wykonanie
instalacji odgromowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 1980265,51 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie (część) nr 3 tj. Termomodernizacja Szkoły Podstawowejw Wilkowie. Zakres
zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich robót objętych dokumentacją projektową tj.1)
termomodernizacja obiektu:a) docieplenie ścian,b) docieplenie ścian fundamentowych,c)
wymiana istniejącej stolarki okiennej,d) wymiana istniejącej stolarki drzwiowej zewnętrznej,e)
szpachlowanie i malowanie ścian po wykonaniu wymiany stolarki okiennej i drzwiowej,f)
docieplenie dachu hali sportowej.2) technologia pompy ciepła na potrzeby c.o. + c.w.u.
współpracującej ze źródłem równoległym w postaci projektowanej kotłowni na pelet drzewny;3)
instalacja fotowoltaiczna na potrzeby pompy ciepła współpracującej ze źródłem równoległym w
postaci projektowanej kotłowni na pelet drzewny Szkoły Podstawowej w Wilkowie;4) instalacja
elektryczna kotłowni na potrzeby pompy ciepła współpracującej ze źródłem równoległym w
postaci projektowanej kotłowni na pelet drzewny;5) rozruch technologiczny i przeszkolenie
obsługi pompy ciepła wraz z instalacją c.o. i kotłowni;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 2387640,96 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1343544,1

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1612158,13

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1343544,1

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budrem Nowik Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7422200009

7.3.3) Ulica: Powstańców Warszawy 1

7.3.4) Miejscowość: Kętrzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 11-400

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1343544,10

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Najniższa cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2965833

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2965833

2021-05-24 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.