eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi £±cznaKompleksowa termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w miejscowo¶ci Zalezianka gm. £±czna - nr postêpowania T.271.2.2022



Og³oszenie z dnia 2022-02-18

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Kompleksowa termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w miejscowo¶ci Zalezianka gm. £±czna - nr postêpowania T.271.2.2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina £±czna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010180

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Czerwona Górka 1b

1.5.2.) Miejscowo¶æ: £±czna

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-140

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 412548960

1.5.8.) Numer faksu: 412548977

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@laczna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.uglaczna.bip.doc.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w miejscowo¶ci Zalezianka gm. £±czna - nr postêpowania T.271.2.2022

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-382f43c3-90b3-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00062148

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-02-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

dzia³anie 3.3 Poprawa efektywno¶ci energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa ¦wiêtokrzyskiego na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://www.uglaczna.bip.doc.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP, https://www.uglaczna.bip.doc.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP oraz poczty elektronicznej - przetargi@laczna.pl

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://www.uglaczna.bip.doc.pl/

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy £±czna, Czerwona Górka 1B, 26-140 £±czna;
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
4) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
5) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy P.Z.P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
9) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: T.271.2.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku u¿yteczno¶ci publicznej w gminie £±czna– Szko³y Podstawowej w Zaleziance.
Zaplanowany w projekcie zakres robót termomodernizacyjnych budynku wp³ynie poprawê jego efektywno¶ci energetycznej. Planowany zakres prac obejmuje m.in:
• Modernizacjê instalacji CO wraz z wymian± ¼ród³a zasilania
• Wymianê istniej±cych opraw na oprawy w systemie LED, które zapewni± redukcjê mocy ¼ród³a ¶wiat³a,
• Monta¿ instalacji PV (OZE) do kompensacji zapotrzebowania na energiê elektryczn± na potrzeby o¶wietlenia,
• Docieplenie – ¶cian piwnic,
• Docieplenie- stropodach,
• Docieplenie - ¶cian zewnêtrznych,
• Wymianê drzwi,
• Wymianê okien.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-05-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp/zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zamówienia na dodatkowe roboty budowlane, które stanowiæ bêd± nie wiêcej ni¿ 50 % warto¶ci zamówienia podstawowego .

Zakres zamówienia na podobne roboty budowlane:
Roboty rozbiórkowe, ciesielskie, zbrojarskie, betoniarskie, murarskie, tynkarskie, wykoñczeniowe, monta¿owe oraz zwi±zane z instalacjami elektrycznymi, sanitarnymi i teletechnicznymi oraz inne, okre¶lone w przedmiarach za³±czonych do dokumentacji przetargowej.
(zamówienie powinno polegaæ na powtórzeniu podobnych us³ug lub robót budowlanych, i powinno byæ zgodne z jego przedmiotem).
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ ca³kowit± warto¶æ tego zamówienia przy obliczaniu warto¶ci niniejszego zamówienia publicznego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Na podstawie art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:

1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie w gospodarczym.
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ z zakresu tego warunku.

2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ z zakresu tego warunku.

3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spe³ni ten warunek udzia³u w postêpowaniu, je¿eli wyka¿e, ¿e
- posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci 500 000,00 z³.

4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni ten warunek udzia³u w postêpowaniu, je¿eli wyka¿e, ¿e

4.1/ wykona³ roboty budowlane nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w tym:
- co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadaj±ce swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia tj.: polegaj±ce na termomodernizacji budynków u¿yteczno¶ci publicznej, w tym:
- jedna robota budowlana o warto¶ci min. 700 000,00 z³ brutto
lub
- dwie roboty budowlane ka¿da o warto¶ci min. 400 000,00 z³ brutto.
4.2/ dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami niezbêdnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej:

a) jedn± osobê posiadaj±c± odpowiednie uprawnienia budowalne w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami bez ograniczeñ do pe³nienia funkcji kierownika budowy, bêd±c± czynnym cz³onkiem odpowiedniej izby samorz±du zawodowego,
Osoba pe³ni±ca w/w funkcjê winna posiadaæ:
- co najmniej 5 - letni sta¿ pracy na stanowisku kierownika budowy w tej specjalno¶ci.


Ww. osoba winna posiadaæ uprawnienia budowlane zgodne z art. 12-16 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz byæ zrzeszona we w³a¶ciwym samorz±dzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa lub spe³niaæ warunki, o których mowa w art. 12a ustawy Prawo budowlane, tj. jej odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych lub spe³niaæ wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: - odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej; -za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, -za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego , - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 Ustawy Pzp , - o¶wiadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej , - informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej , -wykazu robót budowlanych , -wykazu osób

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w kwocie: 10 000,00 z³. (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych).

10.2/ Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania.

10.3/ Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.

10.4/ Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy zamawiaj±cego Bank Spó³dzielczy Suchedniów o/£±czna Nr 67 8520 0007 2003 0030 2364 0001, w tytule przelewu powo³uj±c siê na nazwê postêpowania.

W przypadku wnoszenia wadium w pieni±dzu, Zamawiaj±cy uzna je za wniesione skutecznie jedynie w przypadku wp³ywu pieniêdzy na rachunek bankowy Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.

10.5/ Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach, o których mowa w ust. 10.3/ pkt b - d nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zania; zobowi±zani s± ustanowiæ Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia; przyjmuje siê, ¿e pe³nomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pe³nomocnictwo do po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em wszystkich dokumentów; pe³nomocnictwo musi wynikaæ z umowy lub z innej czynno¶ci prawnej, mieæ formê pisemn±; fakt ustanowienia Pe³nomocnika musi wynikaæ z za³±czonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona bêdzie z Pe³nomocnikiem;

W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, którego wzór stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców potwierdza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach okre¶lonych w art. 455 PZP, a ponadto w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:
1) konieczno¶ci wprowadzenia zmian projektowych lub technologicznych dokonanych na wniosek Zamawiaj±cego (lub Wykonawcy),
2) z powodu istotnych braków lub b³êdów w dokumentacji projektowej, równie¿ tych polegaj±cych na niezgodno¶ci dokumentacji z przepisami prawa,
3) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania Przedmiotu Umowy proponowanych przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, je¿eli te zmiany s± korzystne dla Zamawiaj±cego,
4) z powodu wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego nale¿ytej staranno¶ci, skutkuj±cych niemo¿no¶ci± dotrzymania terminu realizacji Przedmiotu Umowy,
5) z powodu wyst±pienia dodatkowych, a niemo¿liwych do przewidzenia przed zawarciem Umowy przez do¶wiadczonego Wykonawcê robót,
6) z powodu niemo¿liwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych, archeologicznych, geologicznych, hydrologicznych, kolizji z sieciami infrastruktury, utrudniaj±cych lub uniemo¿liwiaj±cych terminowe wykonanie Przedmiotu Umowy - fakt ten musi mieæ odzwierciedlenie w wewnêtrznym dzienniku budowy i musi byæ potwierdzony przez Nadzór Inwestorski,
7) z powodu wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji,
8) z powodu wyst±pienia si³y wy¿szej powoduj±cej powstanie zdarzenia losowego, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ, a które zagra¿a bezpieczeñstwu ludzi lub ich zdrowiu lub na skutek którego powsta³a szkoda w znacznych rozmiarach,
9) przed³u¿enia siê uzgodnieñ zewnêtrznych przez podmioty do tego upowa¿nione,
10) wyst±pienia okoliczno¶ci niezawinionych przez strony, których nie mo¿na by³o wcze¶niej przewidzieæ,
11) z powodu wstrzymania przez Zamawiaj±cego wykonania robót, które nie wynika z okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczno¶ci wstrzymania robót przez Nadzór Inwestorski w przypadku stwierdzenia nieprawid³owo¶ci zawinionych przez Wykonawcê),
12) odst±pienia od czê¶ci Umowy, z zastrze¿eniem § 7 ust. 9 Umowy,
13) wyst±pienia obiektywnych zmian ocenianych jako korzystne dla Zamawiaj±cego,

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-03-07 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Sposób sk³adania ofert wskazano w Rozdziale II pkt 11 SWZ

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-07 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.