Ogłoszenie z dnia 2021-05-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00023315/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00062123 z dnia 2021-05-24 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa POZ w Wojcieszkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306472
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: dr A. Rogalińskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Łuków
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 025798-90-74
1.5.8.) Numer faksu: 025798-90-74
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@spzozlukow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.lukow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/spzozlukow/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa POZ w Wojcieszkowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd23d2c5-8d52-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062123
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002469/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa POZ w Wojcieszkowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023315/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1662151,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Wojcieszkowie wraz z infrastrukturą towarzyszącą (przyłącze kanalizacji sanitarnej, przyłącze wodociągowe, energetyczne oraz gazowe wraz z zbiornikiem naziemnym LPG), miejscami postojowymi, utwardzeniem dojścia do budynku. Budynek parterowy, zaprojektowany w technologii tradycyjnej murowanej z dachem dwuspadowym. Budynek Ośrodka Zdrowia położony będzie w miejscowości Wojcieszków gm. Wojcieszków na działce o nr ew. 121, jednostce ew. Wojcieszków, obręb Wojcieszków 1212. Teren objęty opracowaniem stanowi własność inwestora. Teren, na którym projektowana jest inwestycja
posiada bezpośredni dostęp do drogi powiatowej ul. Sienkiewicza, drogi gminnej ul. Cmentarna oraz drogi gminnej dojazdowej ujętej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego. Działka niezagospodarowana, nieuzbrojona.
2. Budynek jest obiektem o prostej zwartej funkcjonalnej architekturze z zastosowaniem rozwiązań technicznych i funkcjonalnych odpowiednich dla funkcji obiektu. Obiekt jest budynkiem niskim, parterowym, przykryty dachem dwuspadowym. Budynek został zaprojektowany bez barier architektonicznych. Wejście do budynku w poziomie chodnika prowadzącego z parkingu. Budynek Podstawowej Opieki Zdrowotnej przeznaczony na potrzeby mieszkańców gminy Wojcieszków. Budynek zaprojektowany z czterema odrębnymi wejściami:
dla osób dorosłych, dla dzieci zdrowych, dzieci chorych oraz wejście dla personelu. W budynku zaprojektowano recepcję z holem i poczekalnią dla osób dorosłych z dostępem do gabinetów oraz dodatkową, wspólną recepcję dla dzieci zdrowych i chorych z odrębnymi holami, poczekalniami. Ponadto w budynku zaprojektowane zostały pomieszczenia higieniczno-sanitarne (toaleta damska i męska z dostępem dla osób niepełnosprawnych oraz dwie odrębne toalety
dla dzieci chorych i zdrowych. W budynku również zaprojektowano zaplecze techniczne
i socjalne dla personelu.
W ramach niniejszego zamówienia planuje się wykonać m.in. :
- zaopatrzenie w wodę
– odprowadzenie ścieków sanitarnych
– zaopatrzenie w energię elektryczną
– zaopatrzenie w gaz wraz z naziemnym zbiornikiem na gaz;
– odprowadzenie wód deszczowych
– zagospodarowanie terenu wokół budynku wraz z utwardzeniem kostką brukową
– budowę 21 miejsc postojowych, w tym 1 dla osób niepełnosprawnych
– zagospodarowanie terenu zielonego
Zamawiający posiada prawomocne pozwolenie na budowę budynku Ośrodka Zdrowia o pow. zabudowy 384,80 m2, pow. użytkowej 313,03 m2, pow. całkowitej 407,23 m2, kubaturze 2318 m3 z doziemną i wewnętrzną instalacją gazową oraz zbiornika na gaz o pojemności 4,85 m3 zlokalizowanego w miejscowości Wojcieszków na działce o nr ewidencyjnym 1212.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SWZ tj.: przedmiar robót budowlanych, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, projekt budowlany.
3. Szczegółowe zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia zawierają przedmiary robót, stanowiące materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia oferty cenowej (Załącznik nr 2 do SWZ) i nie jest wiążący dla Wykonawcy. Oznacza to, że przy ustalonym w formularzu ofertowym wynagrodzeniu ryczałtowym Wykonawca na podstawie przekazanych materiałów, sporządza ofertę cenową według własnego uznania i dokonuje całościowej wyceny przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, w tym instalacyjne na własne ryzyko i odpowiedzialność.
4. W trakcie realizacji robót należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, zaleceń Inspektora Nadzoru/Projektanta, Polskich Norm przenoszących normy europejskie, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego.
5. Należy uwzględnić w organizacji robót jak i w ich realizacji aby prowadzone roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia nie zagrażały bezpieczeństwu przebywających na terenie osób.
6. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami.
7. W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej nazw producentów, marek, znaków towarowych materiałów budowlanych bądź technologii wykonania robót budowlanych, Zamawiający dopuszcza użycie równoważnych materiałów budowlanych bądź równoważnej technologii wykonania robót, tj. o parametrach technicznych, jakościowych i użytkowych
nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje materiały równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały zostały zmienione i określić, jakie materiały w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca i zrealizuje inwestycję w nieprzekraczalnym czasie zadeklarowanym przez wykonawcę w ofercie.
8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. Zamówienie może być powierzone Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcy oraz aby podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców .
9. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy pzp:
a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób: na etapie wyłonienia Wykonawcy w postępowaniu na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym, na etapie realizacji zamówienia zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik SWZ.
b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, - sankcje zostały przewidziane we wzorze umowy załącznik do SWZ.
c) rodzaj czynności związanych z realizacją niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - Zamawiający wymaga, aby wykonanie wszystkich prac fizycznych było realizowane przez osoby zatrudnione wyłącznie na podstawie umów o pracę – zgodnie z art. 22 Kodeksu Pracy. Powyższy wymóg odnosi się zarówno do Wykonawcy jak i Podwykonawców.
Wymóg nie dotyczy m.in. następujących osób: kierujących budową, posiadających uprawnienia budowlane lub energetyczne, dostawców materiałów budowlanych.
Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 p.z.p.
10. Na wykonane w ramach przedmiotu zamówienia roboty budowlane Wykonawca udzieli
co najmniej 60 miesięcznej rękojmi, licząc od dnia zakończenia czynności odbioru zadania (podpisania protokołu odbioru końcowego).
Wizja lokalna
Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej przyszłego terenu budowy oraz do zapoznania się z jego otoczeniem, a także do oszacowania na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt własny Wykonawcy. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę żadnych roszczeń Wykonawcy będących skutkiem zaniechania oględzin terenu budowy.
Płatności
Termin płatności: 30 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego. Płatność za realizację zamówienia nastąpi w 2 transzach. Pierwsza płatność - po doprowadzeniu inwestycji do stanu zerowego (tj. zakończone prace ziemne związane z wyrównaniem działki i zrealizowane lub zlecone wykopanie fundamentów oraz drenaż) oraz surowego otwartego (tj. obejmuje murowane ściany nośne, kominy, stropy, schody, wykonanie więźby dachowej, pokrycia dachu, wykonanie izolacji fundamentów oraz prac instalacji wodno-kanalizacyjnej podlegających zakryciu). Druga płatność – po zakończeniu realizacji inwestycji (po odbiorze końcowym). Pierwsza płatność nie może przekroczyć wartości 80% zaawansowania prac przy doprowadzeniu inwestycji do stanu surowego otwartego i 50% wynagrodzenia umownego. Rozliczenie za wykonane roboty nastąpi fakturą końcową, wystawioną w oparciu o bezusterkowy protokół odbioru końcowego przedmiotu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych
45231222-7 - Roboty w zakresie zbiorników gazu
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232460-4 - Roboty sanitarne
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2044445,87
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2398000,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2044445,87
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa Jerzy Gajownik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 710374001
7.3.3) Ulica: Prosta 3
7.3.4) Miejscowość: Krzywda
7.3.5) Kod pocztowy: 21-470
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE GAJOWNIK JERZY
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE GAJOWNIK JERZY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2044445,87
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-24 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 1215L na odcinku Hermanów - Wola Bystrzycka
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 1356L na odcinku Hermanów - dr. wojewódzka nr 808
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 1220L na odcinku granica powiatu - Bystrzyca
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 1310L Gołaszyn - Ławki
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 1325L na odcinku Stoczek Łukowski - Turzec
- Modernizacja energetyczna Łukowskiego Ośrodka Kultury
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.