Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-19
Dęblin: Dostawę ogumienia i części zamiennych do spycharko-ładowarki SŁ-34
i koparko-ładowarki UMI 9.50
Numer ogłoszenia: 200061 - 2007; data zamieszczenia: 19.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4824, Osiedle Stawy, 08-530 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 081 8651632 w. 203, fax 081 8651702 w. 225.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.army.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę ogumienia i części zamiennych do spycharko-ładowarki SŁ-34 i koparko-ładowarki UMI 9.50.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Jednostki Wojskowej 4824 Stawy, Skład Materiałowy Dęblin, ul. Saperów 3, 08-530 Dęblin, woj. lubelskie, ogumienia i części zamiennych do spycharko-ładowarki SŁ-34 i koparko-ładowarki UMI 9.50.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.11.11.00 - Opony do pojazdów silnikowych Kod CPV wg słownika 2008: 34.35.11.00 - Opony do pojazdów silnikowych Oryginalny kod CPV: 25.11.15.20 - Dętki Kod CPV wg słownika 2008: 19.51.12.00 - Dętki Oryginalny kod CPV: 34.32.00.00 - Mechaniczne części zapasowe, z wyłączeniem silników i części silników Kod CPV wg słownika 2008: 34.32.00.00 - Mechaniczne części zapasowe, z wyłączeniem silników i części silników Oryginalny kod CPV: 34.31.20.00 - Części silników Kod CPV wg słownika 2008: 34.31.20.00 - Części silników .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten spełniają ci Wykonawcy, którzy prowadzą potwierdzoną wpisem do ewidencji lub właściwego rejestru działalność gospodarczą; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków podmiotowych wymaganych od Wykonawcy. 1) Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych wraz z ofertą wyszczególnionych w rozdziale IV SIWZ. 2) Poszczególne warunki oceniane będą metodą spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów wymaganych od Wykonawców: 1. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Następujące oświadczenia, które można złożyć na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ: a) oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest zgodny ze wszystkimi wymaganiami SIWZ; b) oświadczenie Wykonawcy, iż projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 SIWZ został przez niego zaakceptowany i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy na warunkach w niej określonych i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego; c) oświadczenie o wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; d) oświadczenie w jakim zakresie Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom (jeżeli Wykonawca zamierza wykonywać zamówienie z udziałem podwykonawców). 2) Następujące dokumenty i oświadczenia wykraczające poza formularz oferty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy (załącznik nr 2 SIWZ); b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca może złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydane z wcześniejszą datą, pod warunkiem, że urząd wydający zaświadczenie potwierdzi jego aktualność na dany dzień - /stan aktualny na dzień..../przypadający na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Wykonawcy, wspólnie składający ofertę (spółki cywilne/konsorcja): a) w przypadku tych Wykonawców każdy z nich winien złożyć dokumenty wymienione w pkt 1, ppkt 2, lit. b). Dokument wymieniony w ppkt 2, lit. a) (oświadczenie stanowiące zał. nr 2 do SIWZ) może być złożone wspólnie przez tych Wykonawców lub przez pełnomocnika. b) Wykonawcy, wspólnie składający ofertę ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. W związku z faktem, iż wszelka korespondencja związana z postępowaniem będzie kierowana do ustanowionego przez Wykonawców pełnomocnika należy podać adres pełnomocnika na jaki ma być wysyłana korespondencja. c) pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi, precyzować zakres umocowania i wskazywać pełnomocnika. Musi też wyliczać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie i być podpisane przez każdego z nich. d) pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. 4) Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: a) zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt. 2, lit. b składają dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce; c) dokumenty sporządzone w języku obcym, składane są wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczonym /za zgodność z oryginałem/ przez Wykonawcę - z terminem ważności dokumentów - jak wyżej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy, Zamawiający przekaże specyfikacje odpłatnie w terminie 5 dni listem poleconym (za pobraniem ). Opłata za specyfikacje wysłaną listownie wynosi 17,5 PLN.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - budynek nr 2 pokój nr 101-102 Kancelaria Jawna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa ogumienia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ogumienia do spycharko-ładowarki SŁ-34.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.11.11.00-3, 25.11.15.20-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa części zamiennych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa części zamiennych do spycharko-ładowarki SŁ-34.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.00.00-6, 34.31.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa części zamiennych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa części zamiennych do koparko - ładowarki UMI 9.50.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.00.00-6, 34.31.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
więcej: przetargi w Dęblinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.