eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec Świętokrzyski › SPRZĄTANIE OBIEKTU PŁYWALNI RAWSZCZYZNA W 2024 ROKU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SPRZĄTANIE OBIEKTU PŁYWALNI RAWSZCZYZNA W 2024 ROKU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000331228

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świętokrzyska 11

1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 247 55 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mosir.ostrowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.ostrowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7ae6ac5a-8dec-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SPRZĄTANIE OBIEKTU PŁYWALNI RAWSZCZYZNA W 2024 ROKU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ae6ac5a-8dec-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00061905

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011587/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Sprzątanie obiektu Pływalni Rawszczyzna w 2024 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00528602

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.TP.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 826800 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Sprzątanie obiektu pływalni Rawszczyzna oraz przyległych basenów zewnętrznych przy ul. Mickiewicza 32 w Ostrowcu Świętokrzyskim w okresie od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.
Przedmiot zamówienia polega na kompleksowym sprzątaniu pomieszczeń i obiektów oraz utrzymaniu w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni poziomych i pionowych tj. w pomieszczeniach biurowych, pomieszczeniach pomocniczych, technicznych, sanitariatach, pomieszczeniach socjalnych, ciągach komunikacyjnych, wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia.
2. Zadanie Nr 1 - Pływalnia Rawszczyzna: Sprzątanie w ciągu całej doby w układzie zmianowym przez 7 dni w tygodniu z wyjątkiem dni gdy obiekt jest zamknięty. Część sportowo-rekreacyjna Pływalni Rawszczyzna jest czynna siedem dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w godz. 6.00 – 21.00 oraz w soboty i niedziele w godz. 9.00 – 19.00. Dział Rehabilitacji i Odnowy Biologicznej czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 18.00 (sauna 14.00–21.00, siłownia 8.00–21.00 a w soboty i niedziele sauna 15.00–19.00, siłownia 15.00–19.00). W trakcie obowiązywania umowy obiekt będzie nieczynny w Nowy Rok, w święto Trzech Króli, w pierwszy i drugi dzień Wielkanocy, w Wigilię, w pierwszy i drugi dzień Bożego Narodzenia, 1 i 11 listopada, w Sylwestra, od 15 lipca do 1 września włącznie (przerwa technologiczna) co należy uwzględnić w kwocie ryczałtowej. Przygotowanie obiektu do nowego sezonu odbędzie się w terminie od 12 sierpnia do 1 września włącznie.
3. Zadanie Nr 2 - Baseny zewnętrzne przy Pływalni Rawszczyzna będą funkcjonować w sezonie letnim: czerwiec, lipiec i sierpień (22 czerwca do 1 września włącznie) przez 7 dni w tygodniu w godzinach od 1000 do 2000. Przygotowanie obiektu (basenów zewnętrznych) do nowego sezonu należy rozpocząć od połowy maja 2024 r.
4. Wyszczególnienie i częstotliwość wykonywania kompleksowej obsługi w zakresie utrzymania czystości Pływalni Rawszczyzna oraz obsługi basenów zewnętrznych przy Pływalni Rawszczyzna w zakresie utrzymania czystości zawierają Załączniki nr 2a i 2b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 828690 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1078800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 980119,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Impel Facility Services Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542250979

7.3.3) Ulica: Słonimskiego 1

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-304

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Usługi porządkowo-czystościowe - ST Sp. z o.o.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 980119,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.