Ogłoszenie z dnia 2022-02-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00021971/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-17
- 2022/BZP 00234211/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i dostawa pojemników kontenerowych typu KP-10 oraz KP-7
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260991
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. gen. Władysława Sikorskiego 428
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-304
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 178613001
1.5.8.) Numer faksu: 178613003
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mpgk@mpgk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.mpgk.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sp. z o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zbieranie odpadów inne niż niebezpieczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i dostawa pojemników kontenerowych typu KP-10 oraz KP-72.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1e1bae0-778a-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00061871
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00021971/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NO-223/I/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 105691,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa fabrycznie nowych pojemników kontenerowych otwartych w ilości 12 sztuk typu KP-10 i 3 sztuki typu KP -7.
2. Parametry i dane techniczne, jakie muszą spełniać pojemniki kontenerowe będące przedmiotem zamówienia:
• KP – 10
1) Wymiary wewnętrzne – długość x szerokość x wysokość 3800x1700x1550 mm,
2) Grubość blachy: ściany 3,0 mm, podłoga 3,0 mm,
3) Zabezpieczenie antykorozyjne – farba podkładowa, farba nawierzchniowa w wybranym kolorze palety RAL,
4) Hakowy system załadunku 1200 mm, hak zaczepowy pręt fi 35 mm,
5) Płozy ceownik IPE 160 mm, rolki zewnętrzne fi 160 mm,
6) Wrota dwuskrzydłowe na dwóch podwójnych zawiasach, każdy wyposażony w smarowniczkę zamykane lewa, prawa strona niezależnie,
7) Haczyki do plandeki lub siatki po obwodzie kontenera poniżej górnej krawędzi,
8) Kontener obsługiwany przez urządzenia typu hakowego i/lub bramowego,
9) Kontener opisany logotypem: Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych MPGK RZESZÓW.
• KP – 7
1) Wymiary wewnętrzne – długość x szerokość x wysokość 3600x1650x1200 mm,
2) Grubość blachy: ściany 2,5 mm - 3,0 mm, podłoga 3,0 mm,
3) Zabezpieczenie antykorozyjne – farba podkładowa, farba nawierzchniowa w wybranym kolorze palety RAL,
4) Hakowy system załadunku 1200 mm, hak zaczepowy pręt fi 35 mm,
5) Płozy ceownik IPE 160 mm, rolki zewnętrzne fi 160 mm,
6) Wrota dwuskrzydłowe na dwóch podwójnych zawiasach, każdy wyposażony w smarowniczkę zamykane lewa, prawa strona niezależnie,
7) Haczyki do plandeki lub siatki po obwodzie kontenera poniżej górnej krawędzi,
8) Kontener obsługiwany przez urządzenia typu hakowego i/lub bramowego,
9) Kontener opisany logotypem: Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych MPGK RZESZÓW.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140589,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208374,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140589,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ślusarstwo Produkcja - Handel - Usługi Władysław Radzik w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8720002712
7.3.4) Miejscowość: Straszęcin 9A
7.3.5) Kod pocztowy: 39-218
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Ślusarstwo Produkcja Handel Usługi Władysław Radzik w spadku
jakie przetargi wygrała firma
Ślusarstwo Produkcja Handel Usługi Władysław Radzik w spadku
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140589,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawy różnych artykułów biurowych, kopert, baterii, papieru ksero oraz niszczarek wyszczególnionych w częściach na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
- Sukcesywna sprzedaż i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych i monitorów dla jednostek organizacyjnych UR przez okres 12 miesięcy.
- Zakup sprzętu specjalistycznego w ramach I wyposażenia Drogowego Przejścia Granicznego w Malhowicach
- Świadczenie usługi organizacji bankietu oraz lunchu dla uczestników Konferencji Prorektorów ds. Nauki Uczelni Przyrodniczych i Rolniczych organizowanej w Uniwersytecie Rzeszowskim
- Remont lokalu użytkowego w budynku przy ul. Rejtana 1f w Rzeszowie
- Dostawa licencji do oprogramowania graficznego Adobe Creative Cloud.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa koszy na odpady medyczne, komunalne i stacje segregacyjne dla SP ZOZ CSK UM w Łodzi"
- Zakup wraz z dostawą sztywnych pojemników na odpady medyczne dla Działów Medycznych Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Dostawa fabrycznie nowych kontenerów na odpady dla Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej
- Budowa i wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Zbuczynie
- Budowa PSZOK w miejscowości Lipie - etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.