eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Profilowanie dróg gruntowych w ciągach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego



Ogłoszenie z dnia 2021-05-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00061869 z dnia 2021-05-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Profilowanie dróg gruntowych w ciągach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Legionowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269858

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 227640598

1.5.8.) Numer faksu: 227640566

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-legionowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Profilowanie dróg gruntowych w ciągach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43be6241-8e20-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00061869

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001697/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Profilowanie dróg gruntowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023702/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPU.272.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 71056,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie profilowania dróg gruntowych w pasach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego.
2. Profilowanie dróg gruntowych obejmuje roboty:
1) profilowanie dróg gruntowych z wałowaniem,
2) żwirowanie dróg gruntowych z wałowaniem,
3) profilowanie poboczy gruntowych z wałowaniem,
4) żwirowanie poboczy gruntowych z wałowaniem.
3. Przewidywane powierzchnie do remontu przedstawiają się następująco:
1) profilowanie dróg gruntowych z wałowaniem – 20 000 m2,
2) żwirowanie dróg gruntowych z wałowaniem – 20 000 m2,
3) profilowanie poboczy gruntowych z wałowaniem – 10 000 m2,
4) żwirowanie poboczy gruntowych z wałowaniem – 10 000 m2.
4. Zamawiający zastrzega, że przewidywane ilości podane powyżej służą jedynie
do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w ilościach podanych w ofercie.
5. Wykonanie robót polega na:
1) profilowaniu z wałowaniem – tj. wyrównaniu na całej szerokości drogi zaistniałych nierówności i zadołowań, zachowując odpowiednie spadki poprzeczne nawierzchni na drogach gruntowych,
2) żwirowaniu w miejscach, gdzie zachodzi konieczność uzupełnienia ubytków.
5. Zamawiający każdorazowo zlecać będzie remonty podając zakres, technologię oraz terminy realizacji.
6. Drogi powiatowe Powiatu Legionowskiego, których remonty dotyczą wskazano w Załączniku do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - Wykaz dróg i ulic.
7. Zamawiający dopuszcza następujące formy przekazywania Wykonawcy zleceń: pisemna, fax, e-mail, telefon.
8. Zamawiający wymaga wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, która stanowi załącznik do SWZ oraz zgodnie
z wiedzą techniczną oraz sztuką budowlaną.
9. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia możliwości stałego kontaktu z Zamawiającym w celu przyjmowania i realizacji zleceń udostępniając Zamawiającemu nr telefonu, nr fax oraz adres e-mail.
10. W przypadku okoliczności niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających prowadzenie robót oraz uchybienia terminom realizacji obowiązkiem Wykonawcy będzie zabezpieczyć i oznakować obszar uszkodzonych nawierzchni do czasu ich naprawy.
11. Wykonawca zobowiązany będzie zabezpieczyć i oznakować front robót w pasie drogowym.
12. W przypadku wyrządzenia przez Wykonawcę szkód podczas prowadzenia robót, Wykonawca zobowiązany będzie do naprawienia szkody, a w przeciwnym wypadku Zamawiający dokona potrącenia z faktury wystawionej przez Wykonawcę w wysokości pełnej wartości szkody.
13. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, na okres realizacji zamówienia, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia, tj. na stanowisku:
- operatora równiarki drogowej,
- operatora walca drogowego stalowego;
1) wykonanie ww. czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320);
2) wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie);
3) ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy;
4) sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem ww. osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik do SWZ.
14. Okres gwarancji i okres rękojmi wynosi 12 miesięcy, od dnia bezusterkowego odbioru końcowego robót lub daty usunięcia wad stwierdzonych w czasie odbioru robót.
15. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy (Podwykonawcom). W takim przypadku mają zastosowanie regulacje zawarte w art. 462 oraz art. 464 ustawy Pzp. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych Podwykonawców. Warunki umowy o podwykonawstwo zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik do SWZ.
16. 1. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2021 r. Wymagany czas podjęcia robót przez Wykonawcę wynosi maksymalnie 7 dni od przyjęcia zlecenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103600

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142000

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103600

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ESTYP S.C. Ewa Stypik-Skiba

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ESTYP S.C. Jarosław Filipiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5310005632

7.3.3) Ulica: ul. Segmentowa 6

7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103600,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.