eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zaręby Kościelne › "Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku remizy strażackiej w celu utworzenia Centrum Aktywności Kulturalnej w Zarębach Kościelnych"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku remizy strażackiej w celu utworzenia Centrum Aktywności Kulturalnej w Zarębach Kościelnych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zaręby Kościelne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670120

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kowalska 14

1.5.2.) Miejscowość: Zaręby Kościelne

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-323

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugzar@ornet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zareby-kosc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zareby_kosc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku remizy strażackiej w celu utworzenia Centrum Aktywności Kulturalnej w Zarębach Kościelnych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15aedfa3-6022-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00061789

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068439/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 „Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku remizy strażackiej w celu utworzenia Centrum Aktywności Kulturalnej w Zarębach Kościelnych”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00431669/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGK.271.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie „Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku remizy strażackiej w celu utworzenia Centrum Aktywności Kulturalnej w Zarębach Kościelnych”
Zamówienie obejmuje w szczególności:
- rozbudowę przebudowę oraz zmianę sposobu użytkowania budynku wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu, zgodnie z pozwoleniem na budowę Nr 142/2020 z dnia 27.08.2020 wydanym przez Starostę Ostrowskiego, która polega na :
 Rozbudowie budynku do wymiarów budynku 17,86 m x 19,18 m dobudowie dwóch kondygnacji (o wysokości 11.07 m). Część dwukondygnacyjna pokryta stropodachem pełnym o spadkach od 2 do 5 % ukrytym za ściankami attykowymi. Cały budynek będzie miał nieregularne wymiary w planie który można wpisać w prostokąt o wymiarach dł. 41,83 m, szer. 19,18 m.
 w części w której obecnie znajduje się sala wielofunkcyjna pozostanie parterowy o dotychczasowej wysokości 6,44 m i wymiarach w planie 11,37 m x 23,96 m, W tej części budynku bez zmian pozostaną ściany i dach dwuspadowy, a zakres robót obejmie termomodernizację budynku, wymian pokrycia dachowego, wymian stolarki oraz roboty remontowe wewnętrzne w tym instalacyjne
 wykonanie robót elektrycznych , instalacji fotowoltaicznej,
 wykonanie instalacji sanitarnych, wentylacji mechanicznej,
 wykonanie instalacji gazowych,
 wyposażenie budynku w niezbędny sprzęt oraz meble,
 wyposażenie kuchni zgodnie z załączaną technologią kuchni,
 utwardzenie terenu, budowa miejsc postojowych 8szt. w tym 2 dla osób niepełnosprawnych wraz z oznakowaniem przebudowa i remont dwóch zjazdów, (należy wystąpić i uzgodnić przebudowę zjazdu z Zarządem Dróg Powiatowych w Ostrowi Mazowieckiej),
 Dostawa agregatu (należy uzyskać warunki techniczne , wykonać dokumentację i uzgodnić instrukcję współpracy z siecią z Zakładem PGE w Bielsku Podlaskim),
 Budowa przyłączy do budynku: elektroenergetycznego, kanalizacyjnego, wodociągowego.
Parametry techniczne :
 Powierzchnia zabudowy : 602,79 m2
 Powierzchnia całkowita (brutto) 937,75 m2
 Powierzchnia netto 757,61 m2
 Powierzchnia wewnętrzna 825,39 m2
 Powierzchnia konstrukcji 180,13 m2
 Powierzchnia użytkowa 713,50 m2
 Kubatura 4320,28 m3
 Kąt nachylenie dachu 15 stopni
 Wysokość kalenicy 9,21 m
 Liczba kondygnacji – 2
 Długość elewacji frontowej – 41,39 m
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, przedmiary robót , specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, tabele 1-5 oraz specyfikacja agregatu, stanowiące Załączniki nr 9, 10,11,12, 13, 14, do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331211-8 - Instalowanie wentylacji zewnętrznej

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

39100000-3 - Meble

39131000-9 - Regały biurowe

39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7450000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8100000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7450000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane Artur Urbanik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7231583956

7.3.3) Ulica: Paproć Mała 8

7.3.4) Miejscowość: Szumowo

7.3.5) Kod pocztowy: 08-305

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7450000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-11

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zadanie dofinansowane jest z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.